wtorek, 7 czerwca 2011

Catrice, Ultimate Nail Lacquer, 130 Lucky In Lilac

Z dedykacją dla kleopatre :)

Lakier dostałam od Oli - dziękuję!
  • Dostępność: drogerie Natura
  • Cena: 9,99 zł
  • Pojemność: 10 ml
  • Kolor: śliczny kremowy fiolet (w rzeczywistości nieco ciemniejszy niż na zdjęciach), moim zdaniem ciemniejszy niż typowy lilak
  • Konsystencja: lakier jest dość rzadki
  • Pędzelek: równo przycięty, płaski, wygodny
  • Krycie: konieczne są dwie warstwy
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: bez problemów
  • Trwałość: drugiego dnia miałam nieco starte końcówki, trzeciego zaczął odpryskiwać (na prawej dłoni, na lewej trzymał się świetnie)



For kleopatre :)

I got this varnish from Ola - thank you!

  • Availability: Natura, Poland
  • Price: PLN 9.99
  • Volume: 10 ml
  • Colour: nice purple (in reality it's a little darker than in the pictures); cream finish; in my opinion it's darker than a typical lilac
  • Formula: on the thin side
  • Brush: comfortable
  • Opacity: two coats necessary
  • Drying time: standard
  • Removing: no problems
  • Durability: it wore off on the tips on the 2nd day after application and started chipping on the 3rd day (on the right hand, left hand still looked immaculate)

18 komentarzy:

  1. Nie ma za co :) Mam nazieję, że efekt na paznokciach Ci się podoba. Szkoda, że trwałość taka sobie, ale nie wiedziałam że tak będzie kiedy go wybierałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam, ale jeszcze nie próbowałam, czeka na swoją premiere u mnie w kolejce :D ślicznie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuje:*:* :)
    Fajny fiolecik podoba mi się,nie wiem dlaczego myslalam że jest jasniejszy:) Ladnie na pazurkach wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest:) chociaz moglbybyc odrobine jasniejszy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek, kojarzy mi się z wakacjami i pachnącym bzem :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor. Niestety u mnie Catrice brak ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. a., pewnie, że mi się podoba; co do trwałości to u mnie większość lakierów wytrzymuje nie więcej niż 3 dni, więc lakier mieści się w normie :)

    Lady, dziękuję :) jestem ciekawa jak u Ciebie będzie wyglądać :)

    kleo, proszę :)

    Paulo, :)

    Ewalucjo, gdyby był jaśniejszy, nazwa byłaby bardziej adekwatna :)

    Idalio, mi się też z bzem kojarzy :)

    Chanel, HaloGosza,, Atina :)

    FasOla, mi też do Catrice nie po drodze, dlatego cieszę się, że dostałam od Oli ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem dlaczego jeszcze nie mam żadnego lakieru z Catrice... hmm... ten może być moim pierwszym, bo kolor ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor, ostatnio polubiłam fiolety ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cookie, :)

    SheWoman, ale śliczny avatar! lakier polecam, bo na żywo wygląda naprawdę ładnie; sama chyba jeszcze kupię from dusk to dawn :)

    Karolina, ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję kochana :* postanowiłam światu pokazać swoją twarz ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. SheWoman, cieszę się :) śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepieknie sie prezentuje:)uwielbiam takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...