piątek, 3 czerwca 2011

Był listonosz...

... i przyniósł paczuszkę od Oli :) Strasznie się napaliłam na dwustronne kredki Sensique z LE exotic flower i bałam się, że jak przyjadę do Polski to już ich nie będzie. I Ola postanowiła mi pomóc, za co bardzo bardzo dziękuję :* A że Ola to dobra duszyczka, do paczki dorzuciła dwa lakiery do paznokci (w tym najpopularniejszy i ciężki do upolowania lakier z wyżej wspomnianej limitki), dwie maseczki (moje ulubione kosmetyki pielęgnacyjne ;)) i pyszną czekoladę.  W paczce znalazła również przesympatyczny liścik :)


Kochana, sprawiłaś mi wiele radości :) Bardzo dziękuję!


Today I was visited by a postman who brought a parcel from Ola. Ola bought for me two jumbo pencils and a nail polish from the Sensique LE (exotic flower) - things I was dying to lay my hands on! And she sent me a few extras too. Ola - thank you!

25 komentarzy:

  1. Fajne kredki ;) Ten pastelowy niebieski lakier mi się bardzo podoba i sama chcę sobie taki sprawić :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wszystko będzie Ci dobrze służyło i będziesz zadowolona z kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lidzia, :)

    Sunny, nie wiem, czy go jeszcze znajdziesz, bo jest bardzo popularny, radzę się pospieszyć...

    a., jestem przekonana, że będę - nie mam kredek w takich kolorach a lakiery i maseczki kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ile radości i szczęścia dają takie paczuszki:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. wonder_woman, to prawda :)

    kimilkamilka, chodzę z wielkim bananem na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze zazdroszczę.. ja na tego niebieskiego ciągle poluję, ale co wejde do natury, to są wszystkie inne kolory tylko nie ten:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje :D U mnie tych kredeczek nie było...

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tą czekolade ;D
    super paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam dostawać takie paczuszki! :) Szczególnie jeszcze, kiedy o nich zapominam i później mam taką miłą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. annawanna, oj wiem, Ola też akurat złapała ostatnią sztukę

    Cookie, recenzja będzie po testach :)

    pugsiove, czekolady już nie ma ;) była pyszna :)

    kosodrzewino, ja o niej pamiętałam, ale spodziewałam się jej w przyszyłym tygodniu - bardzo szybko doszła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super paczka, ale mi narobiłaś ochoty na czekoladę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja ulubiona czekolada:)
    a co do under20 - ja też już poza grupą docelową, na szczęście pan ochroniarz (równie groźny w każdym Rossmannie) pozwolił mi na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sprawa i aż miło patrzeć jak sobie ludzie wzajemnie pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Atino, Rebellious lady, :)

    ado, mi by się przydała seria under 30 :D

    Veloute, w ogóle blogowe znajomości to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko pozazdrościć radochy z paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agu, :)

    Lady, radochy było co niemiara :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję :*
    Fajna paczuszka :D testuj kredki i pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super paczka:) To ja czekam na lakier Catrice na pazurkch i makijz z kredeczkami Sensique:)

    OdpowiedzUsuń
  19. SheWoman, dziś już zaczęłam je tesotwać :)

    Yasminello, prawda! w Anglii się tego dnia nie obchodzi, a i tak dostałam miły prezent :D

    kleo, :) lakier na pewno pokażę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...