czwartek, 23 czerwca 2011

Essence, nail art twins, 07 chuck

  • Dostępność: drogerie Natura, Douglas (druga szafa Essence)
  • Cena: 7,99 zł
  • Pojemność: 10 ml
  • Kolor: kremowy granat
  • Konsystencja: lakier jest dość rzadki
  • Pędzelek: dość cienki, wygodny
  • Krycie: jedna warstwa wygląda dobrze, dwie (na zdjęciach) - wydobywają kolor
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: bez problemów
  • Trwałość: zaczął odpryskiwać po trzech dniach
Mój kolejny typ na lato. Polecam zwłaszcza osobom, które lubią styl marynistyczny - lakier świetnie do niego pasuje :)

  • Availability: Natura, Douglas - Poland
  • Price: PLN 7.99
  • Volume: 10 ml
  • Colour: navy blue, cream finish
  • Formula: quite thin
  • Brush: comfortable
  • Opacity: one coat looks good, two coats (in the pictures) bring out the colour
  • Drying time: standard
  • Removing: no problems
  • Durability: it started chipping on the third day after application
I like it and I'm going to wear it quite often this summer - it looks good with my jeans. And if you like the navy style, this varnish is for you :)

18 komentarzy:

  1. Mam tyle odcienie właśnie takiego koloru, że aż mam do niego uraz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam jego parę - Blair. :) Chuck też piękny. Lubię taki odcień niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny on jest :) ostatnio mam fazę na niebieskie lakiery we wszystkich możliwych odcieniach więc chyba dołączę go do mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny kolorek, mam podobny tez z Essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba :) Już za samą nazwe ma u mnie plusa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. może się nad nim zastanowię, jak nie doczekam się limitowanki Bondi Beach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za komentarze :) bardzo lubię ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny :) takiego koloru jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mówię lakierom essens nie! Po prostu po 2dniach się u mnie odpryskują i stosuję top coat. Co z tego, że kolorki są ładne no ale trwalosc pozostawia do życzenia dużo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulo, kusi Cię? :)

    kobiecewariacje, u mnie też tak jest, ale nie potrafię się oprzeć tym kolorom...

    OdpowiedzUsuń
  12. prze piękny kolor tego lakieru!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy kolorek, chociaż ja do niebieskiego mam jakieś mieszane uczucia ostatnio...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...