czwartek, 23 czerwca 2011

Wymiana z Smieti, makijaż i porównanie dwóch lakierów

Kilka dni temu zorganizowałyśmy z Magdą, czyli Smieti z bloga Smieti i jej babska natura!, spontaniczną wymiankę :) Dostałam same smakołyki :)


Magda przysłała  mi próbki 18 produktów:
  • Dermacol: make-up cover 208; Elixir make-up 01; clinical; mousse make-up 7; róż w musie
  • HR: magic concealer 01
  • Rimmel: Match Perfection 03 (korektor rozświetlający)
  • MF: Smooth Effect 50 natural
  • Rimmel: Renew & Lift 103 (podkład)
  • Astor: Maltitude 001
  • Soraya: Anti Ageing podkład sceniczny 02
  • Revlon: Color Saty 150 Buff
  • Mary Kay: scrub; zmiękczacz; krem do rąk
  • Olejek do masażu twarzy Synesis
  • Kemon: fluid zwiększający objętość; żel do włosów
Z chęcią zabiorę się do testów, bo nie miałam do czynienia z żadnym z tych kosmetyków :) Magda - dziękuję :)

*******************************************************************
Dziś w końcu znalazłam chwilkę na zrobienie makijażu.
Brwi: gołe, zapomniałam o nich
Oko: baza Artdeco, cienie z paletki Sunset Sleeka, kredka Sensique Eexotoc flower, tusz Covergirl
Twarz: krem tonujący FlosLek, korektor dream mousse concealer Maybelline, TBS lip&cheek stain, puder Stay Matte Rimmela
Usta: próbka błyszczyku Tease z wymianki z Urbankiem

*********************************************************************
 Postanowiłam również porównać dwa sprezentowane mi lakiery, które w buteleczkach wyglądają tak samo, czyli Bell Glam Wear 517, który dostałam od kleopatre, i Essence multi dimension 42 Dress To Party, który dostałam od Hexxany. Na paznokciach różnica robi się wyraźna :)
Lakier Essence ma w sobie więcej fuksji, Bell - fioletu. Oba lakiery mają w sobie różowy shimmer, który pięknie mieni się w słońcu, oba więc świetnie się nadają do letniego manicure :) Dziękuję dziewczyny :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna wymianka :D A makijaż śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz może gdzie kupuję się takie pojemniczki na próbki?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie Ci w takim makijażu :) Jesteś zadowolona z tego lip&cheek stain z TBS?

    OdpowiedzUsuń
  4. Udana wymianka widzę. A co do lakierów - oba śliczne. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sunny, dziękuję :)

    Smieti, na pewno będzie miłe :)

    kobiecewariacje, dziękuję :)

    tusia, w Anglii można dostać w Superdrugu, w Polsce - nie wiem, sama się nad tym zastanawiałam; część odlewek Smieti przysłała w pojemniczkach na soczewki kontaktowe

    Lady, dziękuję :* z kosmetyku TBS jestem zadowolona jako z różu, bo daje naturalny efekt, ale trzeba się go nauczyć używać. jako płynnej szminki nie lubię, bo bardzo wysusza usta (nawet po zastosowaniu czegoś ochronnego)

    Julia, dzięki :) mi się też oba lakiery bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sposób na robienie próbek w pojemniczkach na soczewki :)
    makijaz i obydwa lakiery prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fuksjowy lakier o wiele bardziej mi się podoba, ma takie ciepłe podtony :) bardzo ładny makijaż tak w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  8. pugsilove, genialny w swojej prostocie :) dziękuję :)

    a., ten lakier jest bardzo ładny i świetnie wygląda również na stopach :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie prezentujesz sie na zdjeciach:-) i ciesze sie, ze lakier trafiony kolorystycznie!
    Apetyczny nabytek od Kleo:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapomnialam dopisac;-) wymiany sa fajne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hexx, dziękuję :* oba lakiery bardzo mi się podobają :) o tak - wymiany są super :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...