środa, 29 czerwca 2011

Kobo Professional, Luminous Baked Colour, 303 cornflower

Część z Was wyraziła zainteresowanie granatowym cieniem Kobo, który dostałam w prezencie urodzinowym :)

When I showed you my birthday gifts, some of you seemed to be interested in the navy blue Kobo eyeshadow, so here it is :)

  • cena: chyba 20 zł
  • dostępność: drogerie Natura
  • gramatura: brak informacji
  • ważność: zaznaczona na spodzie opakowania (np. mój jest ważny do października 2013 roku)
  • kolor: matowy granat z maleńkimi drobinkami brokatu mającymi dać efekt rozświetlenia; dobra pigmentacja
  • opakowanie: plastikowe, trochę tandetne (zbyt proste, jeśli mają to być kosmetyki profesjonalne), łatwo się otwiera
  • podrażnienia: mnie produkt nie podrażnia
  • konsystencja: mimo że jest to cień wypiekany, nie ma problemu z nabieraniem go na pędzel - wierzch cienia nie jest twardą skorupą
  • trwałość i jakość: na bazie cień przetrwał aż do demakijażu bez blaknięcia i zbierania w załamaniu; cień dość trudno się rozciera, przy tej czynności trzeba go dokładać, żeby nie stracić na intensywności koloru; może być stosowany na sucho i mokro, na mokro cień jest jeszcze wyrazistszy
  • demakijaż: bez problemów
Jeśli podoba Wam się ten kolor, polecam :) Cień jest dobrze napigmentowany i trwały, trzeba jednak z nim trochę popracować przy cieniowaniu i rozcieraniu.
 
 
  • price: I think it's PLN 20
  • availability: Natura, Poland
  • volume: no information
  • use by: such information can be found at the reverse of the packaging, for example my eyeshadow should be used by October 2013
  • shade: 303 cornflower is a matte navy blue eyeshadow with very fine glitter; good pigmentation
  • packaging: cheap plastic (not suitable for a supposedly "professional" brand); it's easy to open
  • irritations/allergies: not the case here
  • consistency: it's a baked eyeshadow but the surface is not hard so there are no problems with gathering some of the product on your brush
  • quality: when applied on a primer the eyeshadow stayed put till I removed it, it neither faded nor creased; unfortuantely, it's not easily blendable - you have to keep adding the product to make sure that the colour stays vibrant; the shadow can be used dry or wet 
  • removing: no problems 
If you're in Poland and like this shade, buy it! The eyeshadow is of good quality and if you're experienced with make-up, you should have no problems with blending it and building up the colour. 
 
I makijaż - cień Kobo w zewnętrznym kąciku na górnej i dolnej powiece:
 
And a make-up - I applied the Kobo eyeshadow in the outer corners:

20 komentarzy:

  1. Bardzo ladne kolory, podoba mi sie to polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny ten cień ale jakoś jak jestem w naturze to mnie te cienie nie bardzo przyciągają

    ---------------------
    kosmetozakupoholika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Urbaku, dzięki :*

    kosmetoZaupocholiczka, ja go dostałam w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż a kolor cienia po prostu cudowny!:) Muszę wybrać się do Natury i pogrzebać w szafie Kobo:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolor (w tym momencie robię maślane oczy) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Angelino, warto :)

    a., a owszem, ładny jest :D

    kokosowa-panno, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za często, chociaż czasami zdarza się taki dzień w którym lakier mi sie kończy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor nie w moim stylu:) ale ładnie na tobie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny śliczny makijaż. :)
    Mi by chyba nie pasował taki kolorek, ale Tobie bardzo ładnie podkreśla tęczówkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewalucja, Sonnaille, dziękuję :)

    Yasminello, prawda?

    Greatdee, to wiesz, gdzie go szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, ale mi nie pasują wszelkie niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. FasOla, mam niebieską tęczówkę, więc przez długi czas unikałam takich kolorów, ale chyba niepotrzebnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kobalt ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny cień, makijaż i modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. maggie, więc to cień dla Ciebie :)

    Lady, dziękuję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi odrazu u Ciebie na zdjeciach ten kolorek w oko wpadł:) Jest śliczny:)

    A makijaż cudo, pieknie podkresla twoj kolor oczu, bosko:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...