wtorek, 28 czerwca 2011

Essence, colour&go, 47 Red-y To Go

  • Dostępność: drogerie Natura, Douglas, niektóre Rossmanny (pierwsza szafa Essence)
  • Cena: 5,49 zł
  • Pojemność: 5 ml
  • Kolor: czerwień podszyta maliną, w buteleczce wyraźnie widać złoty shimmer - na paznokciach go nie widać, ale daje on lakierowi wykończenie typu frost
  • Konsystencja: lakier jest dość rzadki
  • Pędzelek: charakterystyczny dla tej serii, fajnie przycięty, wygodny - ja je bardzo lubię :)
  • Krycie: do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy (na zdjęciach)
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: zmywać należy w kierunku od podstawy paznokcia do końcówki, bo lakier przy zmywaniu brudzi skórki, palce, opuszki palców, itp.
  • Trwałość: sukces, zaczął odpryskiwać trzeciego dnia, nie drugiego (nałożony na bazę KillyS)
Będzie to jeden z moich lakierów nastopnych tego lata :)


  • Availability: Natura, Douglas, Rossmann - Poland
  • Price: PLN 5.49
  • Volume: 5 ml
  • Colour: red with raspberry undertones; in the bottle you can see gold shimmer which is no longer visible on the nails but it's responsible for giving the varnish frost finish
  • Brush: comfortable
  • Opacity: two coats (in the pictures) are necessary for full coverage
  • Drying time: standard
  • Removing: you must be very careful while removing or else the varnish will dye your cuticles and skin red
  • Durability: it started chipping on the third day after application (applied on KillyS base coat) which I consider a success :)
I think I will be wearing it on my toes this summer :)

19 komentarzy:

  1. ładny kolorek :) Taki inny niż wszystkie czerwone ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca w moim stylu odcień ,ale tez lubie takie kolorki na paznokciach u stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj musisz mieć pokaźną rodzinkę essensową :D dzisiaj byłam po raz milionowy w naturze i szafa tak przebrana jak za komuny.. Oczywiście zdobycie pękacza to dalej problem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolorek :) i z zgadzam się z Kosodrzewiną - jest wielce kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sunny, kosodrzewino, :)

    Chanel, dokładnie, klasyczna czerwień to to nie jest

    kleo, na stopy jak znalazł :)

    Abscysynko, owszem :) mam ich trochę... tak z tymi Naturami jest, szafy uzupełniają od święta :(

    Lady, i jest łatwy do zdobycia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny jest :) co prawda czerwienie wole kremowe ale ten wyjątkowo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek tego lakieru:) Podoba mi się:)

    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę nie bardzo mnie przekonuję ten odcień, ale to kwestia gustów, bo dla mnie czysta czerwień jest najładniejsza, a odcienie bądź kolor maliny już niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor ^^
    obseruje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No coś Ty! Nie prawda :D
    Bardzo ładny ten kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  11. pannojoanno, czasem warto pokusić się o coś innego :)

    Yasminello, Aniu :)

    Maggie, ja właśnie malinę wolę :)

    pokerfejsss, kokardko, :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolorek, chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor :) uwielbiam lakiery z essence, tanie, dobrze się je nakłada i długo się utrzymują, czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię takie odcienie na stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czerwone lakiery do paznokci. W każdym wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rebellious lady, :)

    Karola, u mnie krótko się utrzymują, ale kolory mają boskie :)

    lidzia, fajnie ożywiają stópki :)

    Sonnaille, :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...