piątek, 24 czerwca 2011

TAG: Jak mieszkają Twoje kosmetyki?

Zostałam otagowana przez Maggie i Kamilkamilkę - dziękuję dziewczyny, jest mi bardzo miło :)

Zasady:
  • Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki.
  • Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie. 
  • Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką.

Taga przekazuję:
No to przejdźmy do rzeczy :) Jak na razie mieszkam w małym pokoju, w którym nie ma miejsca na toaletkę. Łazienka również wielkością nie grzeszy, więc nie ma w niej miejsca na kosmetyki. Do tego co kilka tygodni pakuję walizeczkę i przylatuję na kilka dni do Polski. Wszystkie te czynniki zadecydowały o tym, iż moje kosmetyki mieszkają w łatwo przenośnych kosmetyczkach.

W Polsce kosmetyki pielęgnacyjne i perfumy, które tam na mnie czekają, trzymam w wiklinowym koszu zakupionym w Pepco, natomiast kolorówkę, którą ze sobą przywiozłam z UK - w różowej kosmetyczce. Lakiery do paznokci przechowywane przeze mnie u rodziców mieszkają w drewnianej kasetce sprezentowanej mi kiedyś przez przyjaciółkę.





Pędzle trzymam w etui na pędzle - obecnie posiadam dwa: jedno z pędzlami Maestro, Ellite, Sensique i pędzelkami do linerów i drugie z resztą pędzlowych zbiorów (drugiego nie ma na zdjeciu).



Tu, w UK, moja pielęgnacja i perfumy mieszczą się w niebieskiej kosmetyczce a maseczki i wszelkiego rodzaju saszetki - w małej przezroczystej:



Kolorówkę trzymam w czarnej kosmetyczce, którą już wam pokazywałam (w środku mniejsza kosmetyczka na pojedyncze cienie i próbki od Smieti):



Lakiery do paznokci mieszkają w złotej kosmetyczce, również pokazanej już na blogu (w środku mniejsza kosmetyczka na lakiery Essence i Miss Sporty):



Nie ukrywam, że marzy mi się porządna nieprzenośna przestrzeń na moje skarbeńki. Może już niedługo :)

29 komentarzy:

  1. u la la jaka kolekcja! ja takiej nie mam chyba ;D

    wpadnij do mnie ;)

    gratuluje tagowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz lakierów bez liku! Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ulala pomimimo przenośności jest to całkiem spora kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  4. taaak, Twoje kosmetyki lubią podróżować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego masz kochana i życzę w końcu miejsca na te wszystkie skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby nie tak dużo, ale trochę tego jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hm, nigdy nie myślałam, że mam dużo kosmetyków, ale widzę, że jednak tak :)

    Lady, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ile kosmetyczek :D bardzo fajna organizacja i kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też bardzo lubię wszystko mieć w koszyczkach albo w kosmetyczkach:)Przybieram się do zrobienia tego taga ale jakoś nie wychodzi mi :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, a u mnie wszytko porozwalane po szufladach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no niezle, ile lakierosów :D dzięki za tag! już miałam robić bez tagowania - niech no tylko wrócę do wwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokaźna kolekcja, nic tylko zazdrościć ;)
    Poza tym - jaki porządek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka kolekcja. Aż mnie zatkało. U mnie wszystko mieści się na jednej toaletce. Gratuluję takiego zbioru. I zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie mieszkają Twoje kosmetyki- podobają mi się kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję :)
    ja też zostałam otagowana, ale jakoś nie umiem się zmobilizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Atino, ale widywałam większe na blogach ;)

    opos, dzięki :)

    kobiecewariacje, lubię mieć porządek :)

    FasOla, ja tak nie mogę, nic bym nie znalazła

    anu, moja kolekcja lakierów mnie samą przeraża, szaleństwo

    Słomka, i pomyśleć, że przed założeniem bloga miałam może 1/4 tych kosmetyków :D

    Pretty Liar, a ja zazdroszczę toaletki :)

    Katsuumi, dzięki :)

    Paulo, ja się mobilizowałam przez kilkia dni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna kolekcja :) Muszę w końcu uporządkować swoje kosmetyki :) Przydałaby się wymarzona toaletka, ale jak na razie również nie mam na to warunków...

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziekuje:*:)

    Kolekcja świetna ,zwłaszcza lakierowa:)!

    OdpowiedzUsuń
  19. SheWoman, witaj w klubie :)

    kleo, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę zorganizowania :) ale chyba już Ci to pisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. dziekuje za wyroznienie - nie jestem w stanie odpowiedziec na ten TAG w chwili obecnej bo jestem w czasie przeprowadzki i wiekszosc moich kometykow jest w kartonach. Jak tylko wszystko bedzie na swoim nowym miejscu na pewno pojaze jak mieszkaja moje kosmetyki :)))

    p.s. tez zazdroszcze zorganizowania .

    OdpowiedzUsuń
  22. omg, teraz to ja jestem gapą... nie podziękowałam Ci za wyróżnienie mojego bloga! dziękuję więc teraz :) oczywiście odpowiem na tag na blogu, nich no się tylko przeprowadzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeja,jaka piękna różana kosmetyczka....uwielbiam ten motyw!

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za odpowiedź :) świetna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały pokaźny zbiór :) i życzę Ci kochana pięknej toaletki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...