wtorek, 21 czerwca 2011

Kolejny prezent i małe zakupy / Another gift and small haul

Przywędrował do mnie jeszcze jeden prezencik :) Śliczny szal, bomba witaminowa do paznokci oraz dwa lakiery :) Muszę przyznać, że mam szczęście, jeśli chodzi o przyjaciół. Mimo że mieszkam za granicą i widujemy się rzadko, łączą nas silne więzi. Dziękuję :*

I got one more birthday gift, i.e. a beautiful scarf, a vitamin bomb for my nails, and two nail polishes :) I have to tell you, I am very lucky when it comes to friends. As I live abroad I can't see them very often but it hasn't changed anything, the connection is still there. Thank you :*
 



No i coś jeszcze sobie dokupiłam:


And my haul:
 



A jest to lakier Catrice (350 Hip Queens Wear Blue Jeans!), krem tonujący Flos-Leku (miał być Pharmaceris, ale nie było), pędzel do pudru Ellite z bambusową rączką (wypatrzony u którejś z was) oraz spieniacz mleka po poście Inez82 :)

Catrice nail polish in 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!, a Flos-Lek tinted cream, an Ellite powder brush I saw on some blog and a milk frother.

21 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi sie ten szal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal piękny :) Ciekawi mnie ta bomba witaminowa do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mi się podoba :) bombę witaminową miałam i szczerze szału to ona nie robi, śmierdzi okropnie i wątpię, że są tam jakieś witaminy, ale jako baza pod lakier się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  4. ten lakier w klorze jasnego wrzosu to bell??
    jesli tak to uwielbiam ta firme:)
    i polecam nr 4 jest to sliczny odcien zoltego-niestety moja siostra go sobie zabrala.wiec musze sie w niego zaopatrzec na nowo:)
    buziaki
    i chyba w taki wrzos tez:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham wszystkie szale i chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz serwować smaczne capuccino:D A dzisiaj sama oglądałam ten pędzelek z bambusową rączką bardzo fajnie jest wykonany może i ja się skusze na niego. Napisz jak sie go użytkuje:) Czy włosie nie wypada i jak po pierwszym myciu

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusza mnie te pedzle Elite i chyba skusze sie na komplet:-) Czekam na recenzje odnosnie kremu tonujacego Flos Leku a ja tymczasem zdecydowalam sie na Aletrre.
    Widze fajne zmiany:-)))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko pozazdrościć przyjaciół:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny szal :) Mi ta bomba witaminowa niestety nie pomogła, a zużyłam wtedy 2 opakowania.
    czekam na zdjęcia lakieru Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem strasznie ciekawa tego lakieru do pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotykam się z pędzlem tej firmy. Daj znać jak się sprawuje. :) Jak to wygląda cenowo? Bo zupełnie się nie orientuję.
    ps. Śliczne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz..., piękny jest :)

    KiziaMizia, jak ją zużyję, coś o niej skrobnę

    Paula, i pasują do szala :)

    kamilkamilka, skoro śmierdzi, coś tam w nią wpakowali :)

    kefir, oba są z bell :)

    kosodrzewino, ja również :)

    kobiecewariacje, napiszę po praniu :)

    Hexx, dzięki :) wiedziałam, że będziesz zainteresowana kremem :)

    Atino, w tym względzie jestem szczęściarą

    Lady, ja mam nadzieję, że mi się przestaną łamać te pazury; lakier pokażę :)

    Yasminello, którego?

    Sonnaille, na razie mogę powiedzieć, że kosztował 30 zł a włosie jest mięciutkie - póki co wrażenia pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zdania, że szali i apaszek nigdy za wiele a Twój jest prześliczny:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę ze wcale nie tak mało jak się mogłoby wydawać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sayuri, podzielam Twoje zdanie :D

    Nilral, to... zaskakujące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzisiaj dostałam przesyłkę.. dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne lupy ,mnie zainteresowal oczywiscie Hip Queens Wear Blue Jeans! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zostałaś otagowana - http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/2011/06/tag-jak-mieszkaja-moje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  19. kleo, niedługo pomaluję nim pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szal jest przepiękny, a dzięki spieniaczowi można wyczarować piękne i pyszne kawki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...