wtorek, 5 czerwca 2012

Vipera, High Life, 819

This nail polish has been purchased in Poland. Vipera is a Polish brand.
*** 
 
Kiedy pokazałam Wam paczkę-niespodziankę od BeautyWizaz (:*), wiele z Was wyraziło zainteresowanie lakierem Vipery. Oto więc jest :) Musiałam podkręcić nasycenie koloru w Picassie, ponieważ mój aparat nie widział neonowości tego gagatka...
  • Dostępność: sklepy, wyspy i szafy Vipery
  • Cena: nie znam dokładnej ceny; podejrzewam, że około 10 zł
  • Pojemność: 9 ml
  • Kolor: neonowy, oczojebny pomarańcz - paznokcie widać z kilometra :P w rzeczywistości kolor jest ciut ciemniejszy niż na moich zdjęciach
  • Konsystencja: w sam raz
  • Pędzelek: klasyczny, dość wąski
  • Krycie: do satysfakcjonującego efektu potrzebowałam 3 warstw, lakier trochę smuży
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: bez większych problemów
  • Trwałość: pierwsze odpryski pojawiły się czwartego dnia
Do tej pory unikałam neonowych lakierów, bo miałam kiedyś neonowy róż, który wywoływał u mnie ból głowy.  Ten pomarańcz na szczęście nie ma takich skutków ubocznych, więc będzie mi towarzyszyć tego lata :)

Jak się Wam podoba?



80 komentarzy:

  1. Oślepłam, oślepłam, czy jeszcze kiedykolwiek zagram na skrzypcach?

    Ale daje po oczach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj daje:D ale z drugiej strony jest niesamowicie energetyczny. Kiedyś nie bardzo pałałam miłością do pomarańczy na pazurkach;)))

      Usuń
    2. Zoila, przepraszam :P

      Hexx, jest bardzo energetyczny :) ja za pomarańczem na paznokciach nie przepadam, ale ten wyjątkowo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
  2. ojej ;) pomarańcz na paznokciach lubię, zwłaszcza latem, ale o takiej wersji tego odcienia przyznam nie pomyślałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, ale lakier został mi sprezentowany :) i bardzo się z tego cieszę, bo sama bym nie kupiła takiego fajnego neonka :)

      Usuń
  3. świetnie wygląda choć ja sama oranżu powinnam sie wystrzegac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja cie kręcę:) Takie lubię ostatniooo

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. zaleca się okulary przeciwsłoneczne :P

      Usuń
  6. Ajjjjj, daje po oczach - razi !! Jest niesamowicie oczojebny (a myślała, że tylko ja mam tak niewyrafinowane słownictwo..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem "oczojebny" to świetne słowo :)

      Usuń
  7. Śliczny, aczkolwiek ja nie zbyt czuje sie w takich kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor, szczególnie na jakąś imprezę w lecie, a pomarańcz, jak to nazwałaś - oczojebny, to hit tego lata z tego co widziałam po sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ubraniach neonów nie akceptuję, to chociaż będę miała modne paznokcie :D

      Usuń
  9. Świetny :D chyba zaczynam się powoli przekonywać do neonowych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie w stronę neonowych żółci czy zieleni akurat nie ciągnie... pomarańcz to chyba najfajniejsza opcja :)

      Usuń
  10. mam 4 kolorki, cena 14,50 jak dobrze pamiętam wiec jak na te 9ml to całkiem dużo, lubie bo długo trzymają się na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę taki drogi jest? zaskoczyłaś mnie!

      Usuń
  11. o kurka wodna, ale neon! Daje po oczach :)
    Piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, idealny do ożywienia stroju ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezły odcień:D Mam jeden lakier z tej serii, jest masakryczny pod katem krycia i w ogóle ale trzymam go ze względu na kolor:DDD

    Powiem Ci, że ten róż z Ciate wcale nie jest neonem - cudna fuksja i...przepadłam, będzie więcej tych lakierów u mnie. Po raz pierwszy dodatek z gazety sprawił, ze coś chcę kupić bo jak do tej pory miałam wpadki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, mam nadzieję, że pokażesz go na pazurkach :)

      Usuń
    2. Już jest :) ale narazie póki domena nie jest w pełni skonfigurowana z Bloggerem to niestety blog nie pokazuje się w aktualizacjach. Mam nadzieję, że do końca tygodnia wszystko będzie grało tak jak należy.

      Usuń
    3. ooo, już lecę obczaić :)

      Usuń
  14. Genialny neonek :D Niesamowicie mi się podoba, bede musiała sobie go sprawić za jakiś czas bo w sumie żadnej pomarańczki jeszcze nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak to jest wyraźny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. idealny kolor na wakacje :) oh, sesjo skończ się wreszcie!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Poraziła mnie jego zajebistość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kamizelka odblaskowa nie potrzebna ;) wystarczą pazury - u mnie on sprawdziłby się na stopkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gagatek :D haha

    kupiłam dla siebie, będę nosiła na stópkach do sandałek, wszyscy będą widzieli mój mani :) i to z daleka :D powoli przekonuję się do neonów ale tylko pomarańczowych i koralowych, zielenie i żółcie do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram, neonowe zielenie i żółcie w ogóle do mnie nie przemawiają :)

      dzięki :*

      Usuń
  20. ja mam taki kolor z Safari i uważam, że wprawia w dobry nastrój:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, każde spojrzenie na pazurki wywołuje uśmiech :)

      Usuń
  21. łooo, ale daje po gałach! cudny jest! kocham takie szaleństwo na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor MEGA! Teraz choćbyś chciała nie przejdziesz niezauważona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) aczkolwiek ani jedna osoba nie skomentowała mojego mani, a lakier nosiłam przez 4 dni

      Usuń
    2. No to chyba jakieś nieśmiałe osoby masz w swoim otoczeniu ;) Albo niewrażliwe na kolory.

      Usuń
  23. Wygląda jak marker, tak daje po oczach.Ale super jest:)

    OdpowiedzUsuń
  24. łał !! kolor powalający :D super!

    OdpowiedzUsuń
  25. oo to vipera ma takie ładne soczyste pomarańczki? Nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest megaśny, idealny na lato :)! Super wygląda na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale żywy kolor :) Daje po oczach! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam go kiedyś, świecił się w wodzie;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wodzie światło rozprasza się w nieco odmienny sposób, dzięki czemu powstaje takie wrażenie... ale kto wie, może rzeczywiście świecił? ;)

      Tak czy inaczej - kolejny, który mi się u Ciebie spodobał!

      Usuń
  29. O chyba pierwszy raz u Ciebie widzę taką żarówę:D Podoba mi się:). Ja wlasnie pomalowalam paznokcie żółtym neonem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, żółty to totalnie nie mój kolor :P

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...