poniedziałek, 3 września 2018

Eveline, błyskawiczny krem-kompres regenerujący do rąk i paznokci

Wow, jeden post na dwa tygodnie. Tak "imponującej" aktywności na blogu nie miałam nawet tuż po urodzeniu córeczki prawie pięć lat temu. Która, swoją drogą, dziś poszła do angielskiej zerówki. Cóż, sierpień to była praca praca praca i na nic innego nie starczało czasu. Nawet na spanie.

Ale nie to jest tematem niniejszego posta. W planach miałam co prawda napisanie podsumowania zużyć, ale nie miałam kiedy porobić zdjęć, a dziś się nie uda, bo pogoda za oknem paskudna, a więc i ładnego światła brak. A jak się nie ma, co się zaplanowało, to.... pisze się notkę, która czeka na napisanie od kilku tygodni, ha! Nie chciałam jednak tego kremu zostawiać tak bez wspomnienia o nim, bo moim zdaniem to tania perełka. Kosmetyk Eveline, o którym dziś mowa, kosztuje bowiem zaledwie niecałe 8 zł w Rossmannie,  a działa naprawdę zacnie.

Mowa o tym gagatku:

W różowej tubce mieszka różowawa emulsja o kwiatowym zapachu. Produkt zawiera 15% mocznika, jest zatem dość treściwy i trzeba poczekać kilka minut na wchłonięcie. Mnie to absolutnie nie przeszkadza, bo moim ekstremalnym sucholcom bardzo służą takie otulające formuły.  

Kosmetyk naprawdę dobrze nawilża skórę i przynosi jej natychmiastowe ukojenie, jeśli jest niekomfortowo ściągnięta. Stosowany regularnie rzeczywiście wykazuje działanie regenerujące, a także zmiękcza i uelastycznia naskórek. Naprawdę nie  mogę tej perełce niż zarzucić.

Eveline robi dobre kremy do rąk. Brawo.

22 komentarze:

  1. Masz już spore dziecko. Wiem co to znaczy ciężka praca po kilkanaście godzin dziennie. Mocznik bardzo , bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że chociaż to im wychodzi ;) A dobry i jednocześnie tani krem do rąk to faktycznie perełka!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to pięknie :) Muszę go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten krem :) Chociaż dla mnie mistrzem wśród kremów jest krem do rąk z wyciągiem ze śluzu ślimaka marki Vis Plantis - pachnie obłędnie, a jak nawilża i regeneruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja stawiam na kremy z mocznikiem. wyciąg ze śluzu ślimaka nie robi na mojej skórze wrażenia :)

      Usuń
  5. Super, że jesteś zadowolona :) I oby w szkole wszystko ok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremów do rak mi idzie jak woda ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie kremy, będę o nim pamiętać przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam wspomnieć, dzieci wymagają mnóstwa uwagi, przy 4 letniej wnuczce czasem wymiękam, czasem nie wiem jak odpowiedzieć na pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem polecam serdecznie :)

      co do dzieci, to prawda. córcia potrafi sypać pytaniami jak z karabinu maszynowego i czasem naprawdę nie wiadomo, co powiedzieć :D

      Usuń
  10. Ważne, że jesteś zadowolona i krem daje radę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza, że o wielu kremach nie mogę tego powiedzieć :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...