wtorek, 15 grudnia 2015

Orly Color Blast, Cherry Creme

Niedawno do brytyjskiej Marie Claire dodano lakiery Orly w czterech odcienich. Obok dwóch nie mogłam przejść obojętnie. Foliowe różowe złotko już pokazywałam. Dziś żelkowa czerwień Cherry Creme.

Pojemność: 11 ml
Kolor: soczysta czerwień
Wykończenie:żelowe
Konsystencja: rzadka
Pędzelek: klasyczny, dość wąski
Krycie: jak to z żelkami bywa, dwie warstwy (zdjęcia) dały krycie na poziomie około 95%; białe końcówki paznokcia trochę prześwitywały, ale efekt mnie zadowolił, więc dałam sobie spokój z nakładaniem kolejnej warstwy
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Ciate)
Zmywanie: bezproblemowe (naprawdę! jedna z niewielu czerwieni, która nie marze się przy zmywaniu)
Trwałość: 3 dni na moich miękkich paznokciach



This nail varnish was added to Marie Claire magazine.

Volume: 11 ml
Colour:red
Finish:gel
Consistency:thin
Brush: classic, quite narrow
Opacity:in the pictures you can see 2 coats that gave me the coverage of around 95%
Drying time: not tested (I used Ciate quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: 3 days on my soft nails

19 komentarzy:

  1. Ja to bym Ci założyła hybrydy na jakiś czas, cieniutką warstwą i sprawdziła, czy to by trochę nie wzmocniło Twoich pazurków ;) a kolor piękny, przypomina mi Intense Red z Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nałożenie to żaden problem, ale boję się ściągania. miękkie paznockie plus aceton i mechaniczne zdzieranie resztek lakieru - to może się źle skończyć :/

      Usuń
    2. Dlatego ja nie ściągam acetonem, a zmywaczem z Rossmana i odrobiną cierpliwości ^^ :)

      Usuń
    3. ja jednak na razie zostanę przy zwykłych lakierach. których zresztą mam bardzo dużoi szkoda by gyło to wzystko wyrzucić...

      Usuń
  2. mój kolor ale teraz noszę tylko hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękna czerwień. Klasyka z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ piękny kolor!! wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest przecudny <3 Jeszcze gdyby miał kremową formułę, to byłby mój.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień, która nie brudzi! Warte odnotowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam w szoku, że nie miałam koniuszków i skórek pofarbowanych :)

      Usuń
    2. Wśród mojego miliarda czerwieni całkiem sporo takich znalazłam :D Hehe :D

      Usuń
  7. Boski kolor! W sam raz na święta i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...