środa, 30 grudnia 2015

Pozostałe zdobycze grudnia - reszta świątecznych prezentów i drobne zakupy.

Pokazywałam Wam przez cały grudzień otrzymywane z okazji Świąt prezenty kosmetyczne. Dziś te, które trafiły do mnie jako ostatnie.

Brat poprosił o sugestie z mojej strony i wybrał to cudo:


W styczniu jedziemy na kilkudniowy urlopik do Cumbrii. Z myślą o wyjeździe znajoma sprezentowała mi zestaw miniatur:



I moje grudniowe zakupy z Rossmanna i strefy wolnocłowej (jestem na kilka dni w Polsce):
 

35 komentarzy:

  1. Podobają mi się te paletki The Balm łączące wiele produktów w jednym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletkę mam i uwielbiam, właśnie niedawno wrzucałam jej recenzję ;) Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą paletą, aż sama mam na nią ochotę. Powinnam jednak najpierw pozbyć się tego, co mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł genialny. zwłaszcza cieszę się z miniatur kosmetyków do twarzy, bo np od dawna chciałam wypróbować hot mamę, bahama mamę i mary-lou, ale nie chciałam kupować pełnowymiarowych opakowań...

      Usuń
    2. Ja właśnie mam pełnowymiarową Bahamę i Mary Lou - nie przepadam za tymi produktami. Szkoda, że wtedy nie było takiej paletki. Róże wyglądają kusząco.

      Usuń
    3. z różów miałam do tej pory frat boya w paletce Balm Jovi i powiem Ci, że trzeba z nim bardzo uważać. jest szalenie napigmentowany i łatwo o matrioszkę...

      Usuń
  4. Zestaw miniatur mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponoć ten zestaw z The Balm to jeden z ich najbardziej udanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze go nie testowałam, ale ma ogromny potencjał :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuuf, żaden z podarków z mojego boxa się nie powtórzy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ta paletka The Balm jest Re We La Cyj Na! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że takie nieciekawe cienie wybrali do tej paletki The Balm, bo bym się skusiła już dawno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieciekawe? moim zdaniem tylko ten zielony nie będzie wszystkim pasował...

      Usuń
  10. Paletka The Balm to świetne rozwiązanie:) Łączy w sobie różne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. paletka jest prześliczna, bardzo lubię oglądać kosmetyki kolorowe ale sama mam ich baardzo mało i nie chciałabym mieć więcej bo by się u mnie tylko marnowały. rzadko się maluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem :)
      ja maluję się niemal codziennie i lubię mieć wybór :)

      Usuń
  12. Paletka The Balm jest ciekawa. Daje mozliwosc przetwstowania najlepszych kosmetykow firmy,a przy tym nasz portfel zbytnio nie ucierpi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka The Balm jest ciekawa. Daje mozliwosc przetwstowania najlepszych kosmetykow firmy,a przy tym nasz portfel zbytnio nie ucierpi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Paleta świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) nie mogę doczekać się porządnych testów :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...