środa, 31 sierpnia 2011

Zużycia sierpniowe / Finished and done in August

W zużyciach uwzględniam tylko pełnowymiarowe produkty - pomijam próbki  :)
 
These are the products I used up in August :) The list doesn't include any samples:
 
 
Kolorówka / Make-up products:

Pielęgnacja / Care products:
  • Alterra, odżywka nadająca połysk Morela i Pszenica. Recenzja TUTAJ. Świetny produkt :) / Alterra, Apricot and Wheat conditioner. I reviewed it HERE. Great product :)
  • Żel pod prysznic Nivea creme soft. Robi, co ma robić i nie wysusza. / Nivea creme soft shower gel. It does what it's supposed to do without drying your skin.
  • Antyperspirant Nivea pearl beauty. Był OK. W największe upały sobie nie radził, ale to nie bloker.  / Nivea pearl beauty antiperspirant. It was OK. Of course I did sweat when it was really hot but I didn't stink.
  • Antyperspirant Rexony. Nieco gorszy od Nivei, ale od biedy może być. / Sure antiperspirant (in Poland the brand is called Rexona). A little worse than Nivea but still provided some protection.
  • Krem do rąk Nivea z olejem z orzechów Macadamia. Recenzja TUTAJ. Przeciętniak. / Nivea hand cream with Macadamia Nut Oil. I reviewed it HERE. Just an average hand cream.
  • Chusteczki do demakijażu Alterry. Niektórym nie służą, np. PannieJoannie dosłownie poparzyły twarz. U mnie nic złego się nie działo, ale sam produkt nie jest jakiś genialny. Nie podobał mi się jego słodki zapach. Jak na mój gust chusteczki były trochę za słabo nasączone. Nie radziły sobie z demakijażem oczu (zwłaszcza z maskarami i eyelinerami), ale makijaż twarzy zmywały. Można wypróbować, ale szału nie ma. / Alterra cleansing wipes. They're no good for some people as they might irritate the skin - I didn't experience any problems though. Just average wipes really. I didn't like the sweet scent. In my opinion the wipes were not wet enough. They didn't remove mascaras or eyeliners effectively but they managed to get rid of face make-up.
  • Perfecta, extra slim, serum do szybkiej redukcji celulitu. Czy redukuje celulit nie wiem, bo używałam zbyt nieregularnie, tj. tylko podczas wizyt w Polsce. Serum daje bardzo intensywny efekt chłodzenia - fajny latem. Zauważyłam w trakcie stosowania zdecydowaną poprawę jędrności skóry. Ogólnie uważam, że to dobry kosmetyk. / Perfecta, extra slim, concentrated slimming serum for quick cellulite reduction. Well, I don't know if this product reduces cellulite as I only used it when I was in Poland. What I know is that it makes you feel cold (a good thing during a hot summer) and that your skin gets noticeably firmer. I think the serum is worth trying.
  • Płyn do demakijażu oczu L'Oreal. Recenzja TUTAJ. Nie polecam. / L'Oreal gentle eye make-up remover. I reviewed it HERE. No go.
  • Barbra, tonik do zmywania paznokci z olejkiem ze słodkiej pomarańczy. Recenzja TUTAJ. Uwielbiam i bardzo żałuję, że już się skończył... / Barbra toner nail polish remover with sweet orange oil. I reviewed it HERE. I really love it. Pity the bottle's finished...
  • Sensique, bezacetonowy zmywacz do paznokci o zapachu truskawki. Fajny i w miarę łagodny dla paznokci. Lubię :) / Sensique acetone-free, strawberry nail polish remover. Gentle yet effective. I like it :)

20 komentarzy:

  1. Sporo zużyć!:) Odzywka z Alterry pachnie pięknie-jakby cukierkami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję takiej ilości zużyć :) ja cały czas się staram zużyć wiele produktów, bo już mam ochotę na nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego :). Ja mam często tak, że zostawiam resztkę produktu i potem o niej zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre zużycia widzę i dużo ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spore zużycia:)

    Pozdrawiam, evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewwwa, cukierkami? ja czuję morelę :)

    Ninette, :)

    Kamilkamilka, jak czytam blogi, to mam ciągle ochotę coś nowego wypróbować, a przecież trzeba nieco odgruzować łazienkę :)

    Zoila, ja staram się tego nie robić :)

    Agnieszka, staram się uskuteczniać projekt denko :)

    Lady, :*

    Fajnieconie, :)

    Yasminello, zauważyłam tylko, że wersje zapachowe różnią się skutecznością zmywania lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze zużyć najwięcej jest przy kolorówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spore zużycia oby tak dalej :) mi zalegają mazidełka do ciała, zbyt dużo mam tego muszę wykańczać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, świetne zużycia! Lakier ma piękny kolorek :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo tego:)
    Ja ostatnio kupiłam mój pierwszy kosmetyk z Alterra, krem pod oczy, ale jeszcze nie wiem jak działa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chanel, he he

    Beauty Wizaz, mi zalegają żele pod prysznic i odżywki do włosów...

    Stri-lingo, denko :)

    Sylvio, dzięki :) lakier znajdziesz w Superdrugu, jeśli Ci się podoba :)

    Kokosowa-panno, to potestuj i napisz, jak wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, imponująca ilosc wykończonych produktów :)
    Akcja denko to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo Ci tego wyszło :) A jak wiemy zużycie lakieru do paznokci to już w ogóle sukces. Gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnes, to prawda, bardzo fajna :)

    Kosodrzewino, dzięki :* lakier MS trafiał często na stopy tego lata, tak go wykończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję zużyć! :) jak Ty to robisz, że udaje Ci się wykończyć lakier do paznokci!?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. u ciebie też szaleństwo zużyć :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...