niedziela, 7 sierpnia 2011

OOTD: Tunika Peacocks / Peacocks tunic

Korzystając z sypialni i lustra rodziców postanowiłam pokazać Wam niedawno upolowaną na przecenach tunikę z Peacocks - kosztowała jakieś 8 funtów (przeceniona z około 20). Bardzo mi się podoba :) Założyłam do niej zwykłe czarne legginsy.

Podoba się Wam?


Last week I found this tunic at Peacocks - I paid around 8 pounds for it (instead of circa 20 pounds). I love it :) Today I'm wearing it with black leggins (the pictures were taken in my parents' bedroom).

So, what do you think?

23 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie tuniki :) A może dodałabyś do niej czarny pasek w tali? Wtedy jeszcze bardziej podkreśliłby Twoją śliczną figurę :) Choć ja sama praktycznie nie noszę pasków, bo mi w nich po prostu niewygodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. tunika to świetny wynalazek, a przez noszenie leginsów zrezygnowałam w ogóle z dżinsów. Oj będzie mi ciężko się przerzucić w zimie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna! podobają mi się rękawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosodrzewino, mam figurę typu jabłko (z wystającym brzuszkiem) - tuniki wręcz kocham :) mi też w pasku niewygodnie, ale następnym razem spróbuję :) dziękuję za komplement :)

    Abscysynko, ja jednak wolę dżinsy (jak widać, mam trochę krzywe nogi)...

    Stri-lingo, przyznam, że to przez rękawy zwróciłam na nią uwagę :)

    Malinowy kuferek, cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz :* I zgadzam się z Kosodrzewiną jakiś pasek, najlepiej cienki żeby nie odwracał uwagi od sukienki, by świetnie podkreślił Twoją talie :)
    Naprawde Ci się trafiło z ta sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, lubie takie tuniki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, pisałaś u Idalii że lubisz czerń z brokatem - nowa kolekcja Catrice (dla mnie przynajmniej nowa - out of space) ma takie lakiery :)
    fajna tuniczka :) ja się czuję średnio w takich krojach, ale u kogoś bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lady, dziękuję :) cienki pasek mówisz? trzeba będzie kupić :)

    Kleo, :)

    Adrianno, mam już taki czarny z Essence z różowym brokatem, więc postawiłam sobie zakaz na kupowanie takich lakierów - ale bardzo dziękuję za informację :)

    Agu, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna tunika, rzekłabym sukienka - masz figurę, więc trzeba było ubrać bez legginsów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! Uwielbiam takie tuniki i oczywiście takie okazje cenowe;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna :D
    Ale chyba bez legginsów było by lepiej bo ona jest dosyć długa :D

    i-follow-fashion.blogspot.com
    obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz! ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna, bardzo kobieca - uwielbiam takie zwiewne ciuszki :) aż się sama do Peacocks przejdę i poszukam, chociaż tu w Polsce ceny w tym sklepie są zabójcze :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm... Może nie mój styl, ale mogę jedynie doradzić tyle, że tunika jest dość długa, więc legginsy jakby wydają się być nieco zbędne... Zamiast nich ubrałabym jakieś sandałki na obcasie lub jakiekolwiek jasne buty, które lubisz nosić:))
    Pozdrowienia i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz. Tunika bardzo w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Meryx, tyle że jak wylatywałam dziś z Blackpool, to było zimno i padało - stąd legginsy :)

    Ewwwa, każda z nas kocha okazje cenowe :D

    Paula, w sumie mogę ją nosić jako sukienkę :)

    Sunny, dziękuję :)

    Paula, ja też :)

    a., mam nadzieję, że upolujesz ją w atrakcyjnej cenie :)

    Anonimowy, dzięki, tak zrobię :)

    Ewalucja, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba! Ślicznie Ci w takim stylu :) w ogóle bardzo promiennie wyglądasz :) mnie się nigdy nie udaje naciągnąć tak legginsów na stopy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. aha, odnośnie Twojego komentarza u mnie - gdybyś zdecydowała się na zakup jakiejś szminki Sensique to polecam najpierw je powąchać ;) o ile seria volume & shine pachnie poziomką (trochę chemiczną, ale jednak), o tyle satin touch jak dla mnie śmierdzi niemożebnie :) mojej mamie ten zapach nie przeszkadza, więc sporo szminek ląduje po zeswatchowaniu u niej, ale jak widać niektórym może nie leżeć, więc najpierw sprawdź jak to będzie w Twoim przypadku, żebyś nie wyrzuciła pieniędzy w błoto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bym spróbowała z paskiem :) I pewnie zrezygnowałabym z legginsów, chociaż nie wiem czy można sobie na to pozwolić bo nie wiem jak długa jest? :) Ale poza tym wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tuniki, ale ta nie dokońca jest w moim stylu, aczkolwiek kto wie moze jkbym ja tak zobaczyla to bym sie zakochala

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...