niedziela, 17 marca 2019

Rimmel, 60 seconds super shine, 320 Rapid Ruby

Lakier dostałam w prezencie od Hexxany

Pojemność: 8 ml
Kolor: winna czerwień
Wykończenie: kremowe
Konsystencja: gęstawa
Pędzelek: szeroki i ścięty na półokrągło
Krycie: na upartego można poprzestać na jednej warstwie, ale osobiście wolę nałożyć dwie
Wysychanie: nie testowałam, użyłam wysuszacza (Sally Hansen Insta-Dri)
Zmywanie:bez problemów
Trwałość: na moich miękkich paznokciach świetna - 4 dni





This nail polish was a gift from a friend.

Volume: 8 ml
Colour: wine red
Finish: cream
Consistency: on the thick side
Brush: broad, comfortable
Coverage: it can be a one-coater but I prefer two coats
Drying time: not tested (I used Sally Hansen Insta-Dri quick dry top coat)
Removing: no problems
Durability: 4 days on my weak, soft nails

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor.
    Lakiery z tej serii maja świetny pędzelek - ułatwiający malowanie paznokci, szczególnie takim osobom jak ja, które nie maja w tym kierunku żadnych zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się czuję trochę staro w takich odcieniach na dłoniach ,ale na stopach... mmmm mmmm ;).
    Lubię tę serię, u mnie też jest trwała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor. Elegancki. Lubię. :-)

    I lubię zdjęcia lakierów na Twoich paznokciach - podobnych do moich. Ale to Ci już pisałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz pisać za każdym razem, bo bardzo mi miło :) dziękuję :)

      Usuń
  4. Ten kolor cudowny! Ja jednak jestem teraz wierna lakierom hybrydowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po odcienie bordowe rzadko sięgam zdecydowanie bardziej wolę krwistą czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię wszystkie odcienie czerwieni na paznokciach :)

      Usuń
  6. Bordo uwielbiam nosić jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bordo przepiękne i kobiece, jednak dla mnie zbyt mocne.

    Jesteś jedną z kilku moich zaufanych testerek i liczyłam że sprawdziłaś czas schnięcia tego lakieru (nad którego kupnem zastanawiałam się jakiś czas temu, stojąc z buteleczką niczym szekspirowski bohater, kupić albo nie kupić, oto jest pytanie) - a Ty po prostu użyłaś wysuszacza :D No jak mogłaś, no!
    Mimo tego chyba skuszę się na jakiś kolor z tej serii, jeśli gdzieś jeszcze napotkam, zależy mi na kryciu, niesmużeniu i trwałości.

    PS:
    Essence wycofało moją ulubioną pozycję wśród ichnich lakierów żelowych, "Pure beauty", a konkretnie - zastąpili podobnym kolorystycznie, dodając do niego schimmera i rozcieńczając. Profanacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze używam wysuszacza; przy dziecku i obowiązkach nie mam czasu na czekanie, aż lakier wyschnie ;) ale ogólnie bardzo lubię lakiery tej marki, zwykle są bezproblemowe w aplikacji i względnie długo wytrzymują na paznokciach. a wiem, co mówię, bo mam ich więcej niż 10 sztuk.

      ech, Essence często tak robi:(

      Usuń
  8. jak dla mnie troszkę za ciemny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. It lasts well on me as well and that's a rare thing...

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...