czwartek, 22 października 2015

Wielka paka-niespodzianka.

Dwa dni temu przyszła do nas spora paka zaadresowana do mnie. Byłam bardzo zaskoczona, gdyż niczego nie zamawiałam, ale rzut oka na nadawcę wyjaśnił zagadkę. Tak, to Hexxana zupełnie niespodziewanie, zupełnie bezinteresownie i zupełnie bez okazji przysłała mi wielką pakę z mnogością kosmetyków do testów.

Asiu, bardzo, bardzo Ci dziękuję, że mnie tak rozpieszczasz.

kąpielowe umilacze

maski Origins i krem bioIQ w idealnej ilości do wypróbowania

serum do twarzy Decleor, czyścik Nude, dwa podkłady z filtrem Pharmaceris i krem pod oczy Sesdermy

krem do twarzy Decleor, algi Norel, produkt na cellulit Bliss

 cudnie ciasteczkowo pachnący krem do rąk DeBa, pięny zapach od Clarins, odsypka pudru La Praire, próbka kremu Oskia

 miniatury kosmetyków Ahava

mnóstwo cieni mineralnych

baza pod cienie Artdeco, cień Yves Rocher, podkład sypki Chanel, próbki

mnóstwo kredkowych linerów

Czy teraz ktoś się dziwi, że tak opadła mi szczęka?

38 komentarzy:

  1. Bardzo fajna niespodzianka :D Miłego użytkowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kąpielowe umilacze z pewnością dadzą dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ciekawa jestem tych kredek zoeva...fluid pharmaceris miałam i mam zamiar kupić kolejny miałam wersje kryjaca. ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłabym w szoku :D Super niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech wszystko dobrze służy :*
    Miło mi, że niespodzianka się udała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesamowicie się udała :* nie wiem, jak Ci dziękować :)

      Usuń
    2. Asia zostałaś tegorocznym Mikołajem haha :)

      Usuń
  6. wcale się nie dziwię :) super niespodzianka!

    a iesz, że Kiko będzie w Manchester? otwieraja sklep w Trafford Centre :) pewnie ceny będą kosmiczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, od kilku lat wybieram się do TC, a jeszcze mi się nie udało :P na pewno tam pojadę jak dorobię się auta :]

      Usuń
    2. Byłam w ich sklepie w Brighton - nie było drogo :)

      Usuń
  7. Wspaniała paczka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo szok, fantastyczna paczka . zawartość rewelacyjna, musiałaś być bardzo zaskoczona i szczęśliwa tym bardziej, że się nie spodziewałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez długi czas po otwarciu nie mogłam otrząsnąć się z szoku...

      Usuń
  9. Hexx zawsze robi cudowne paczki :) Fajnie - będziesz miała sporo do poznania :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała niespodzianka :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nieźle! :) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...