poniedziałek, 1 grudnia 2014

Zakupy listopada.

Kosmetyki bardzo mi potrzebne:


Top wysuszający Insta-Dri dorwałam w promocji za 3,99 funtów. Normalnie kosztuje 5,99 funtów. Zastąpił bubla, o którym wspomniałam w zużyciach.


Zakupy zaplanowane:


Mam nadzieję, że ta odżywka będzie zabezpieczać moje włosy przed ocieraniem się o swetry. Kupiłam ją w funciaku. Kolorówka pochodzi z promocji 3 for 2 w Bootsie. Mamy tu nowy beżowy Color Tattoo z Maybelline, dwie maskary (Masterpiece Max używałam na początku studiów i uwielbiałam efekt na moich rzęsach; ciekawe, czy tusz dorówna miłym wspomnieniom) oraz trzy kredki do ust Color Drama. Miałam na nie chętkę od kilku miesięcy. Wybrałam odcienie Light It Up, In With Coral oraz Keep It Classy.



Od jakiegoś czasu bardzo chcę porównać ze sobą te dwa micele. Skład mają niemal identyczny. Oba kupiłam w drogerii Savers za tę samą cenę (2,99 funtów), mimo iż micel Garniera ma dwukrotnie większą pojemność (L'Oreal wychodzi zatem drogo). Krem do rąk Atrixo wypatrzyłam na nieistniejącym już niestety blogu Crush On Lipstick.


Zobaczyłam u Bogusi prezentację paletki Jingle all the Way z Too Faced i jakiś chochlik kazał mi zajrzeć do Tk Maxx. Jak już zajrzałam, oprócz paletki wypatrzyłam inne ciekawe kosmetyki:


Mamy tu wspomnianą paletkę Too Faced (4,99 funtów), wysuszacz lakieru Ciate (3,99 funtów), gdyż intensywnie testuję wysuszacze, mini zestaw Seche Vite do frencha (7,99 funtów) kupiony z ogromnej chęci wypróbowania sławnego wysuszającego top coatu marki, oraz przepiękny zestaw trzech miniaturek lakierów Ciate (6,99 funtów). Ostatnio ogromnie podobają mi się takie sreberka na paznokciach... 

Kurczę, nie mogę wchodzić do tego sklepu. Zawsze coś tam mnie skusi...

37 komentarzy:

  1. Większość produktów z 2 zdjęcia jest mi dobrze znana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Micel Garniera uwielbiam :) Masterpiece Max baaaaardzo miło wspominam! Z kolei So Couture się u mnie nie sprawdził (ze względu na szczoteczkę), mam nadzieję że u Ciebie będzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy :) nie przypominam sobie, abym miała jakikolwiek tusz l'oreal :)

      Usuń
    2. No widzisz, ja miałam Noir Excess i False Lash Wings - sprawdziły się u mnie super, z kolei So Couture niestety nie :) Ale mam nadzieję, że u Ciebie będzie inaczej

      Usuń
    3. ja też! nie chciałabym się zniechęcić do testowania kolejnych maskar tej marki...

      Usuń
  3. Beżowy CT! Ten Garnierowy micel jest świetny. Zużyłam kilka butli :D To obecnie mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będę z tego micela równie zadowolona :)

      Usuń
  4. Jakie piękne lakiery :)
    Dziś zrobiłam małe zakupy online, skarby syberii obecnie mają darmową przesyłkę i skusiłam się na rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego nie mogłam powstrzymać się przed ich zakupem ;)

      Usuń
  5. zamierzam kupić ten płyn z garniera, widziałam w pewnej drogerii internetowej krem Atrixo i zastanawiałam się czy warto go wypróbować, ostatecznie nie zamówiłam ale może to jeszcze nadrobię w grudniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten cień kremowy i jest genialny! ale skarby udało ci sie wyszukac w tkmaxxx!

    OdpowiedzUsuń
  7. (crushonlipstick)

    top wysuszający Insta-Dri to moj ulubony wysuszacz :)

    ja jak chodze do TKMAX to spedzam najwiecej na dziale zabawkowym, mozna tam naprawde fajne zabawki znalezc - dzis tam spedzilam ponad 40 min i wyszlam z super ukladankami dla malego :) jestem mega zadowolona :D
    na pozostalych dzialach nigdy nic nie potrafi znalezc.... szkoda!

    mam rowniez kredki Maybelline - w 4 odcieniach :) super sa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje pierwsze wrażenia na temat wysuszacza są pozytywne :)

      to właśnie przez Ciebie tak mi te kredki w głowie siedziały :)

      Usuń
    2. nie wiem czy powinnam sie czuc winna? :)
      mam nadzieje, ze jestes / bedziesz zadowolona :)

      Usuń
    3. no co Ty! to był przemyślany zakup, no i skorzystałam z promocji :)

      Usuń
  8. Czekam na wielkie otwarcie beżowego Color Tattoo :)
    Zabezpieczone tusze? czy mnie wzrok myli...wzdycham do takiego rozwiązania w Polsce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tylko tusze są zabezpieczane.reszta kosmetyków może paść ofiarą palucha macanta :(

      Usuń
  9. Płyn micelarny Garnier to mój hit ostatnich miesięcy :) Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech paletka dobrze Ci służy:)
    Płyn micelarny z Garniera bardzo lubię, Loreal też był dobry, ale wychodzi drożej, więc oczywiste, że sięgam po Garnier;)

    Seche Vite jest super, mam dużą buteleczkę i zgęstniał mi dopiero przy końcówce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. róż i bronzer to nie moja bajka, ale cienie są super. jak na razie jestem bardzo zadowolona :)

      SV jest skuteczny, ale jak śmierdzi! pierwszy raz spotykam się z takim śmierdzidłem...

      Usuń
  11. Jestem ciekawa tej paletki z TF ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakierów Ciate zazdroszczę, mają przecudowne opakowania, chętnie bym je przygarnęła od św. Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, opakowania tych lakierów są niezwykle urocze :)

      Usuń
  13. Warto zagladac do tkmaxxa mozna znalesc fajne perelki ja ostatnio znalazlam pedzle z ecotools w smiesznej cenie.....ciekawa jestem jak sprawdza sie te kredki z maybelline...a cien z maybeline tattoo jest swietny....jako baza czy sam cien mam podobny kolor z oriflame ale ten z maybelline dluzej sie trzyma....znalazlam tez kolor moss z maybelline tattoo piekny zielony ze zlotem niestety niedostepny w drogeriach uk ...ale na ebay i kosmetykach z ameryki jest....polecam tez kolor gold shimmer i rich mohogany z maybelline color tattoo...wydaje mi sie ze to byly pierwsze kolory z maybelline color tattoo i szkoda ze je wycofano...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię color tattoo, ale póki co mam wszystkie, jakie chciałam :)

      Usuń
  14. Prześliczne małe ciatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa kredek do ust. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. W moim TK Maxxie też były te zestawy lakierów Ciate, ale niestety wszystkie porozwalane... Szkoda, bo ceny były super. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Insta-Dri od Sally Hansen. Jest rewelacyjny. Obecnie jednak testuję lakiery hybrydowe, więc ten wysuszacz czeka na "lepsze czasy" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje pierwsze wrażenia na temat tego wysuszacza są pozytywne :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...