poniedziałek, 11 lipca 2011

Barbra Cosmetics, Colour Alike, 452 szara migotka + my Essence colour&go collection

  • Dostępność: sklep internetowy
  • Cena: 7,99 zł
  • Pojemność: 8 ml
  • Kolor: lakier holograficzny - w szarej bazie zatopiono mnóstwo drobinek, które wyglądają jak szare, ale w słońcu i sztucznym świetle zaczynają mienić się różnymi kolorami - cudo!
  • Konsystencja: dość rzadka
  • Pędzelek: wąski - nie obraziłabym się, gdyby był nieco szerszy
  • Krycie: do pełnego krycia konieczne są 2 warstwy (na zdjęciach)
  • Wysychanie: lakier dość szybo wysycha
  • Zmywanie: bez problemów
  • Trwałość: świetna! U mnie zaczął odpryskiwać pod koniec 3 dnia, a zmyłam w tym czasie tony szklanek, kieliszków i pokali; gdyby nie praca trzymałby się jeszcze dłużej :)
Jestem zachwycona tym lakierem i gorąco go polecam :)


  • Availability: online
  • Price: PLN 7.99
  • Volume: 8 ml
  • Colour: it's a holo; grey base with grey particles which become colorful in sunlight or under strong artificial light - gorgeous!
  • Formula: quite thin
  • Brush: narrow (a little too narrow to my liking)
  • Opacity: two coats (in the pictures) necessary
  • Drying time: good
  • Removing: no problems
  • Durability: it started chipping on the 3rd day after application, which I consider more than satisfactory considering that I had to wash a ton of glasses
I just love this varnish :)


*****************************************************************************
Jak wiece, pokazałam tu kilka lakierów Essence z serii colour&go. Wiele z Was komentowało, że moja kolekcja duża musi być. Sprawdziłam - mam 20 lakierów c&g (jednego nie ma na zdjęciu, bo został w Polsce):

  
As you may know, I posted here quite a few reviews of Essence colour&go polishes. Some of you have been wondering how many of those I own. Well, the mystery revealed: 20! One bottle is missing from the pictures because I left it in Poland:



22 komentarze:

  1. śliczna migotka :), pokaźna kolekcja C&G :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją mam :) Jest świetna - super efekt w przystępnej cenie.
    Poza tym imponująca kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna migotka :) a kolekcja bombowa, dużo masz lakierów C&G :)

    OdpowiedzUsuń
  4. migotka faktycznie wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię tego typu lakierów...ale o dziwo ten wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, a ja niedawno odkryłam Barrę w sklepie w moim mieście i chyba sie tam przejdę;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow, ale fajna kolekcja :) też bym taką chciała mieć, chociaż ja dopiero kompletuje swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi nie bardzo podoba się ta szara migotka, nie lubię lakierów z drobinkami. :< Za to kolekcja świetna. :) Tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od kilku dni jestem szczęśliwą posiadaczką szarej migotki i nie mogę się na nią napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta migotka :) a kolekcja lakierów C&G rzeczywiście, bombowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi sie marzy migotek, zbieram sie do zakupu prawiej jak sójek za morze xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Migotkę :)
    Z colour&go mam tylko numer 27, widzę, że Tobie też nie umknął :) Świetna kolekcja !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna migotka :) i gratuluję świetnej kolekcji C&G :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Migotka jest świetna :) Kolekcja większa niż w nie jednej Naturze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. o jaki urocza urocza migotka! piękny kolor! :D no i nic tylko pozazdrościć takiej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do colour&go , drugi obrazek z niebieskościami,
    trzeci po prawo, jaki to numerek ? Cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidzia, no nie mogę się oprzeć kolorom z tej serii Essence :)

    Słomka, dokładnie, nie dość, że lakier ma świetny kolor i jest dobrej jakości, to jeszcze cena nie zwala z nóg :)

    Idalia, fajna fajna :)

    Little XXS, na żywo jeszcze lepiej, aparat nie za bardzo chciał pokazać holo

    youcouldbehappy, :)

    Basia, zazdrooooszczę!

    Sylvia, spoko, ani się pbejrzysz, a lakierów będziesz mieć sporo :)

    Sonnaille, rozumiem, ja nie przepadam za perłami :)

    Kosodrzewino, nie dziwię Ci się :)

    Saturday-Night, :)

    Yasminello, uważaj, żeby Ci jej nie wykupiono :)

    FasOla, z c&g mam już wszystkie interesujące mnie kolorki :)

    She, dzięki :)

    Lady, :) ha ha, naprawdę większa?

    grzee, dziękować :)

    Emka, jest to kolorek 53 you belong to me, pokazywałam go tutaj:

    http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/06/essence-colour-53-you-belong-to-me.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Migotka się bardzo ładnie prezentuje na Twoich pazurkach :) kolekcja c&g imponująca :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez mam i uwielbiam Szara Migotke:)

    A Colour&Go ....Ogromna kolekcja! Wyglada jakbys miala wszystkie dostepne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Opos, dzięki :)

    Kleo, na pewno nie mam wszystkich odcieni, ale sporą ich część :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolekcja świetna! :)
    a migotka kusiła mnie już wiele razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo, szara migotka jest piękna. a w ogóle lakiery z Barbry mają świetną trwałość i niską cenę, dla mnie bomba, ze swoich dwóch jestem mega zadowolona. btw, ładna kolekcja esensiaków - spora :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...