poniedziałek, 30 maja 2011

Barry M, 317 Blue Moon

  • Dostępność: drogerie Superdrug, Boots, sklepy internetowe
  • Cena: 2,99 funtów
  • Pojemność: 10 ml
  • Kolor: z powodu nazwy myślałam, że to niebieski pastel, ale na moich paznokciach lakier wygląda jak mięta z niebieskimi tonami; w buteleczce widać niebieski shimmerek, ale na paznokciach lakier wygląda jak typowy krem
  • Konsystencja: lakier jest  rzadki
  • Pędzelek: cienki i precyzyjny, podobny do pędzelków Inglota
  • Krycie: lakier, nie dość że rzadki, jest do tego słabo napigmentowany, do pełnego krycia potrzeba przynajmniej 3 warstw (na zdjęciach)
  • Wysychanie:te trzy warstwy potrzebują około 45 minut, aby naprawdę stwardnieć
  • Zmywanie: bez problemów
  • Trwałość: lakier wyglądał nienagannie przez 3 dni, czwartego dnia pojawiły się odpryski - dla mnie to megadobra trwałość, bo ja niestety dużo zmywam (póki co pracuję jako barmanka)
Lakier ma w sobie jakiś urok - lubię :)



  • Availability: Superdrug, Boots, online
  • Price: £2.99
  • Volume: 10 ml
  • Colour: it's called Blue Moon so I thought it would be a pastel blue but on my nails it looks like mint with blue undertones; there is some fine blue shimmer in the bottle but the varnish has cream finish on the nails
  • Formula: very thin
  • Brush:thin and precise
  • Opacity: the varnish is not sufficiently pigmented so you need at least 3 coats (in the pictures) to achieve satisfying opacty
  • Drying time: quite long, 3 coats need at least 45 minutes to get really hard
  • Removing: no problems
  • Durability: very good; it started chipping after 4 days

14 komentarzy:

  1. taki delikatny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor, pastele w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor niesamowity! Uwielbiam takie :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. już mam tyle takich kolorów, że się przejadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kamilkamilka, ładny jest :)

    a., :) ja pastele potrafię nosić cały rok :)

    Sunny, :)

    Chanel, ja też ich troszkę mam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem/ napisze jedno: śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, ja też kupiłam niebieski z Barry M ale kobaltowy - jakos nie widzę siebie w takim jasnym kolorze - za blada jestem ;)
    i chyba takie jasne, pastelowe kolory mają to do siebie, że trzeba malować kilka warstw do pełnego krycia - to juz nie pierwsza opinia na ich temat - nie wiem w sumie czemu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny blog<3

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ziarnko piasku, masz rację co do pasteli :)

    Paulo, :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...