poniedziałek, 30 grudnia 2013

Maybelline, Color Show, Brocades, 219 Foil Flash

Pokażę Wam dziś lakier, który przenosiłam na paznokciach przez ponad połowę grudnia. Wzięło mnie na brokaty, a ten, wypatrzony w drogerii Superdrug, jest chyba najładniejszym glitterem w mojej kolekcji :)
  • Dostępność: lakier kupiłam w drogerii Superdrug
  • Cena: 3,99 funtów
  • Pojemność: 7 ml
  • Kolor: srebrno-złoty brokat ze srebrnymi kawałkami folii
  • Konsystencja: w sam raz
  • Pędzelek: klasyczny, wygodny
  • Krycie: przy dwóch warstwach mogą jeszcze delikatnie prześwitywać białe końcówki, ale mi to nie przeszkadza
  • Wysychanie: nie sprawdzałam, użyłam wysuszacza (Poshe)
  • Zmywanie: nie sprawdzałam, używałam bazy peel-off
  • Trwałość: nie wiem, czy to lakier, czy baza peel-off, ale odpryski pojawiały się u mnie niestety już drugiego dnia...


  • Availability: I bought mine in Superdrug
  • Price: Ł3.99
  • Volume: 7 ml
  • Colour: silver and gold glitter with silver foil bits
  • Consistency: just right
  • Brush: classic, comfortable
  • Coverage: it may be a 2-coater
  • Drying time: not tested (I used Poshe fast drying top coat)
  • Removing: not tested, I used a peel-off base
  • Durability: only 2 days


***

Lakier testowałam również w innych konfiguracjach. Zmatowiłam go:


I nakładałam jako brokatowy top na różne bazy:




Piękny brokat, non?

26 komentarzy:

  1. Ładny ten top, mam podobny, będzie idealny na sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :) Na zimę idealny, taka namiastka mrozu i śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee jakoś mnie nie zachwyca. Nie wiem, ładny jest, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na wszystkie paznokcie to nie bardzo, ale np na jednym w połączeniu z jakimś kolorem będzie wyglądać świetnie ;) Jest taki mroźny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jutrzejszą zabawę idealny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier robi wrażenie:) Idealnie wpisuje się w sylwestrową atmosferę. Szkoda, że nie grzeszy trwałością...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery maybelline z tej serii niestety nie chcą się na moich paznokciach długo trzymać. mimo to czasem się na jakiś skuszę, jeśli ogromnie podoba mi się kolor lub wykończenie ;)

      Usuń
  8. Super jest, ja lubię takie błyskotki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W każdej wersji wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...