wtorek, 13 grudnia 2011

Sinful Colors, 860 Mercury Rising

Nosząc ten kolorek nie mogłam przestać gapić się na swoje paznokcie. Jest cudny!
  • Dostępność: online (np.ebay)
  • Cena: ok. 3 funty
  • Pojemność: 15 ml
  • Kolor: ciepły, dość ciemny brąz; w żelkowej bazie pływają miedziane drobinki; wykończenie shimmerowe
  • Konsystencja: rzadka
  • Pędzelek: klasyczny; długi, ale wygodny
  • Krycie: lakier wymaga dwóch warstw
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: bez większych problemów
  • Trwałość: nosiłam go trzy dni; trzeciego dnia miałam mocno starte końcówki, ale nie było odprysków
Ach, świetny kolorek :)




While wearing this polish I couldn't stop staring at my nails. It's amazing!
  • Availability: online (eg. ebay)
  • Price: circa £3
  • Volume: 15 ml
  • Colour: warm, quite dark brown jelly base with copper shimmer
  • Brush: classic; quite long but comfortable
  • Coverage: two coats are necessary for full coverage
  • Drying time: standard
  • Removing: no problems
  • Durability: I wore it for three days; on the third day it wore off on the tips visibly but it didn't chip
Love it :)

25 komentarzy:

  1. Ładny i dość rzadko (bynajmniej u mnie) spotykany kolor. Jednak nie jestem przekonana do tak ciemnych brązów. Ale odcień naprawdę niesamowity. Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, choć nie w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudak, że tak powiem! ;) A na pazurkach jest ciemniejszy czy taki jak w buteleczce? Bo na zdjęciach dokładnie tego nie widać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, ale byłby jeszcze ładniejszy gdyby miał w sobie więcej tej miedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic dziwnego, że się nie mogłaś napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no cudowny kolor, bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie niezły, taki mocno zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się dziewczyny, że się Wam podoba :)

    Lady, kolor bazowy jest taki sam jak w buteleczce, tylko że w buteleczce widać więcej shimmeru niż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny,mi sie kojaży z coca-colą ;p
    Uwielbiam brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny lakier ;]
    ja kupiłam sobie ostatnio taki ładny brązowy lecz na paznokciach z daleka wygląda jak czarny.. ;<

    Zapraszam do mnie! ;)
    Zachęcam również do wzięcia udziału w moim rozdaniu ;)

    http://aieaa.blogspot.com/2011/12/rozdanie-nowy-link.html

    ( sorki za jakość zdjęć ;p ;)

    pozdrawiam, Aiea ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka! Oto moja odpowiedź na taga :) http://katalina-sugarspice.blogspot.com/2011/12/tag-motyle-2011.html

    OdpowiedzUsuń
  13. i znowu widać Twoje odbicia, jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor. Jak tak ostatnio patrzę na Twoje pazurki aż chce mi się zrezygnowac z moich beżyko-kremów...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie się prezentuje:)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mniam ;) bardzo ładny i apetyczny

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie błyszczy, chociaż niekoniecznie mi się podoba. jakoś tak nie mój kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, właśnie mam go na pazurkach. Musze przyznać że ogromnie mi się podoba, mimo że kupiłam go całkiem przypadkiem :P
    Ma jednak wielkiego minusa za aplikacje, jest jakiś taki 'dziwny' :/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...