piątek, 7 sierpnia 2015

Barry M, Speedy Nail Paint, 515 Turbo Charged

 Z pozdrowieniami dla Justyny :)

Ponieważ ostatnio wolny czas to u mnie produkt deficytowy, szybko wysychające lakiery bardzo ułatwiają mi życie, gdyż czasem wysychają same z siebie nawet szybciej niż "zwykłe" lakiery po utrwaleniu wysuszaczem.

Dostępność: Boots, Superdrug, online
Cena: 3,99 funtów
Pojemność: 10 ml
Kolor: brzoskwinia ze srebrnym shimmerem
Wykończenie: shimmer
Konsystencja: gęstawa
Pędzelek: szeroki, wygodny
Krycie: dwuwarstwowiec
Wysychanie: po kilku minutach jest całkowicie suchy i nieplastyczny
Zmywanie: bezproblemowe
Trwałość: pierwsze odpryski pojawiły się na moich miękkich paznokciach trzeciego dnia



Availability: Boots, Superdrug, online
Price: GBP 3.99
Volume: 10 ml
Colour: peach with silver shimmer
Finish: shimmer
Consistency: thickish
Brush: broad, very comfortable
Opacity: a two-coater
Drying time:several minutes
Removing: no problems
Durability: 3 days on my soft nails

28 komentarzy:

  1. Lubei czerwienie, ale ta mi sie nei widzi. Probowalas moze wysuszacza orly lub sehe? Sehe jest mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie czerwien, tylko typowa brzoskwinia :)
      z seche się nie polubiłam (kurczenie lakierów), a orly nie znam :)

      Usuń
  2. a mi się bardzo podoba! muszę sobie go kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwny kolorek, ale fajnie by wyglądał na opalonych rączkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy odcień, ale widzę że z moją karnacją by się nie zgrał. W każdym razie, niech Ci się dobrze nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne wykończenie i kolor, ja teraz tylko hybrydy kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor mi się podoba, ale nie pasuje do mojego typu urody. Trwały, skubaniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to taki truskawkowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ogromną ochotę wypróbować z tej serii Eat My Dust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat u siebie nie przepadam za takimi odcieniami...

      Usuń
  10. Odcień szalenie mi się podoba, ale drobiny są juz nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykończenie bardzo mi się podoba, kolor również! Jest bardzo słoneczny, letni :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...