sobota, 15 października 2011

Jar of Hearts

Jestem szczęściarą - nigdy tak naprawdę nie miałam złamanego serca. Jednak ta piosenka do mnie trafia, wzbudza emocje. Same posłuchajcie.

I can count myself lucky - I have never really had a broken heart. However, I love this song. It's so emotional...




A żeby było lepiej, tydzień temu tę właśnie piosenkę zaśpiewał Craig Colton w brytyjskim "X-Factorze". Jego wersja jest niesamowita! 

"X-Factor" Craig Colton sang this song a week ago. His version was amazing!




Uwielbiam obie wersje :)

I love both versions :)

13 komentarzy:

  1. kocham tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą piosenkę, bo w Glee była. Osobiście to nie odpowiada mi głos tej piosenkarki. Mam wrażenie jakby fałszowała. Wiem, że to zamierzony zabieg (mam nadzieję!) ale mi nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Julia Natalia, ja też!

    Moniaaa, a co myślisz o wersji Craiga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Craig faktycznie pięknie zaśpiewał :) Wcześniej nie znałam tej piosenki

    OdpowiedzUsuń
  5. zeczywiscie sa fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lady, ja tą piosenkę poznałam właśnie dzięki Craigowi :)

    Kefir, :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wersja Christiny Peri jest bardzo ładna, ale piosenka śpiewana przez Craiga jest dla mnie bardziej prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tej piosenki, ale jest cudna ! :)
    Dziękuję, że mi ją pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te piosenke i bardzo podoba mi sie tekst oraz wykonanie:)
    Mam podobne odczucia jak do piosenek Adele, ktora bardzo lubie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Daily Skincare, ja też :)

    Zoila, mam dokładnie takie same odczucia :)

    Caathy, proszę :)

    Beauty Wizaz, :)

    Hexx, Adele również lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...