środa, 12 października 2011

Another Union Jack make-up :)

Kolejny makijaż wykonany nowymi cieniami Rimmela :) Ten mi się bardziej udał :) 

Na ustach szminka, która w moim przypadku pasuje do dosłownie każdego makijażu - Maybelline 150 Rose Sequin.

PS. tutaj użyłam brokatowego cienia do zewnętrznego kącika i niestety użyty do czegoś więcej niż zrobienia kreski bardzo się osypywał. Zatem to nieprawda, że cienie się nie osypują :(


Another make-up made with new Rimmel eyeshadows :) I think it's better than the last one :)

On my lips a Maybelline lipstick in 150 Rose Sequin - this shade goes with every single make-up I wear :)

PS. this time there was a lot of fall-out :( sorry to have misled you :(

26 komentarzy:

  1. ładnie wygląda oko z tym makijażem, szczególnie podoba mi się akcent dolnej powieki ;) A szminka ma ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieski na górnej powiece jest cudny. Boję się czerwieni na dolnej powiece- u mnie daje efekt świeżo po płaczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co? Wyglądasz pięknie! Niezwykle kobieco i zmysłowo(?), bardzo mi się w nim podobasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaz:-)Bardzo mi sie podoba i slicznie prezentujesz sie na zdjeciach!
    Ostatnio mnie tez kusi czerwien w makijazu, narazie skupiam sie na kreskach ale mam w planach makijaz bo zauwazylam, ze czerwien pieknie wydobywa kolor niebieskiej teczowki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż :) I jak zwykle uśmiechnięta :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. nooo, podkreśla oko, szczególnie ten ciemny granat w kącikach booosko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny makijaz, ktory BARDZO mi sie na Tobie podoba:). Fajny akcent na dolnej powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszka, dziękuję :)

    Zoila, fakt, czerwień na dolnej powiece jest ryzykowna, ale chciałam zobaczyc, jak się u mnie sprawdzi :)

    Ewalucja, cieszę się :)

    Lady, dziękuję :* bardzo się cieszę :)

    Hexx, dziękuję :* a wiesz, że mi też od kilku dni po głowie chodzi czerwony makijaż?

    Chanel, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maggie, dziękuję :) ten cień w zewn. kąciku to czerń z granatowym brokatem, ale jakoś mój aparat nie chce tego brokatu uchwycić :(

    Kleo, dziękuję :* cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zaczelo sie od palety Sleeka a pozniej kupilam liner Gosha w koralowym odcieniu i po pierwszej probie stwierdzilam, ze warto:) Takze czekam,czekam:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzooo mi się podoba :) ślicznie wyglądasz z mocniej podkreślonym oczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana zamieściłam już posta o paczce, naprawde wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. uuu :) ładnie! :) Kreska pod okiem baardzo ożywia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hexx, niech no ja tylko znajdę trochę czasu i taki dzień, kiedy moje oczy nie będą czerwone :D

    Pannajoanna, dziękuję :) taki komplement od Ciebie wiele dla mnie znaczy, bo uwielbiam Twoje makijaże :)

    Lady, :*

    Abscysynko, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uśmiech od ucha do ucha :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny ten błękit czy granat! Bardzo mi się podoba na Tobie! dolną powiekę bym zrobiła ciut inną, ale generalnie - super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie wyglada, ja z tym dolnym kolorem wygladałabym jakby ktos podbił mi oko:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Lady_flower123, dziękuję :)

    Eowina, granat - aparat rozjaśnił nieco kolor :) dziękuję :) do wykonania makijażu użyłam nowej paletki Rimmela, o której pisałam kilka postów temu, stąd ta różo-czerwień na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakręcony świat Wery, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ania, dziękuję :)

    Beauty Wizaz, to jedna z moich ulubionych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na mojego nowego bloga: http://lilianaablog.blogspot.com/ :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Szminka faktycznie odcien ma uniwersalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo, mam nadzieję, że też mi się uda zmalować coś tak fajnego. I że będzie to na mnie tak fajnie wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...