środa, 26 października 2011

Make-up: Catrice 400 &410

Makijaż dedykuję Stri-lindze (:*), od której dostałam dwa piękne cienie Catrice: 400 My First Copperware Party  (cała powieka) oraz 410 C'mon Chameleon (załamanie). Całość dopełniłam kreską wykonaną brązowym żelowym eyelinerem Catrice, brązową kredką Sensique exotic flower od Oli (dolna powieka) i białą kredką soft precision od Inglota na linii wodnej. Na ustach błyszczyk Essence od Słomki :)

Cienie Catrice niesamowicie mnie zaskoczyły. W ogóle nie widać związku z Essence - siostrzaną marką, którą bardzo lubię, ale z której cieniami mam raczej złe doświadczenia. Cienie Catrice są świetnie napigmentowane, nie osypują się, bardzo dobrze przenosi się je z pędzla na powiekę, dobrze się blendują, są trwałe na bazie. Po prostu świetne - mam chrapkę na inne kolorki!



Make-up for Stri-linga (:*) who sent me two beautiful Catrice eyeshadows: 400 My First Copperware Party (lid) and 410 C'mon Chameleon (crease). These were followed up by these products: brown Catrice gel eyeliner, brown Sensique exotic flower pencil eyeliner I got from Ola (lower lid), and white Inglot soft precision eyeliner (waterline). On my lips you can see Essence lipgloss I got from Slomka :)

Catrice eyeshadows surprised me as Catrice is Essence's sister brand and Essence eyeshadows had disappointed me bitterly. Catrice eyeshadows are highly pigmented, there's no fall-out, they transfer easily from the brush to the lid, they're blendable, and, when applied to a primer, they last long. I really like them and definitely want more!

************************************************************************
I jeszcze porównanie 3 kameleonowych cieni. Jak widać, zupełnie się od siebie różnią :)

And comparison of 3 "chameleon" eyeshadows. As you can see, they're all totally different :)


  

22 komentarze:

  1. wyjątkowo korzystne kolory dla Twoich oczek :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Abscysyno, takie kolorki chyba do wszystkich oczu pasują :) dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż. I dzięki za porównanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba się:-)A próbowałaś kiedyś lekko rozetrzeć kreske przy linii rzęs?

    OdpowiedzUsuń
  5. tez lubie takie kolory! ten z catrice podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolory bardzo w moim guście, pięknie wyglądają w świetle sztucznym

    OdpowiedzUsuń
  7. dzień dobry, dziękuję, dziękuję :) faaaaaajne te kolory, szkoda, że ja nie używam aż tak bardzo cieni, a kremowych to już w ogóle. może się przełamię. tzn ja lubię, ale moje wrażliwe oczy nie lubią aż tak bardzo, poza tym mam opadającą powiekę i zamota zamota ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no chyba nie wszystkim :) Tobie wyjątkowo podkreślają kolor tęczówki, u ciemnookich dziewczyn nie byłoby takiego efektu..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słomka, dziękuję :* i nie ma za co :D

    Complicated3, ja też :)

    Basia, dziękuję :) kredki rozcieram, ale ten żelowy eyeliner szybko zastyga i rozetrzeć już nie za bardzo się daje...

    Smieti, oba cienie są z Catrice :)

    Beauty Wizaz, :)

    Stri, :* też mam opadającą powiekę, ale co tam. Oczy na szczęście nie są aż tak wrażliwe (tylko czasem jakiś eyeliner je podrażni), dlatego i tak bawię się makijażem :)

    Caathy, dziękuję :)

    Natalio, wcale się nie dziwię :D

    Aniu, dziękuję :)

    Abscysynko, :* coś w tym chyba jest, rzeczywiście niebieskookie wyglądają w beżach/brązach bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuję zakup tych cieni i zastanawiałam się, czy dobrze będą wyglądały razem. Super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zoila, cieszę się, że Ci się podoba :) moim zdaniem cienie do siebie fajnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Catrice najładniejszy. :) Śliczny makijaż, idealnie Ci to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak zobaczyć Twój uśmiech, człowiek aż sam się uśmiecha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sonnaille, oba cienie są z Catrice :) dziękuję :*

    Mika, :)

    Lady, :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy kuszą mnie tym kameleonem z Catrice, muszę go w końcu kupić :) Makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję:*:)))

    a co do komentarzy- nie miałam pojęcia :O
    coś pozmieniałam, mam nadzieję, że już nie bedzie to uciazliwe:) na niektorych blogach tez sie z tym spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lissa, warto go kupić, to naprawdę śliczny cień :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...