niedziela, 2 października 2011

Delikatny smokey w fioletach + małe zakupy / Delicate purple smokey eye + small haul

Świetnie się czułam w tym maczku :) Mi się podoba - a Wam? (Blogspot zjadł kolory)

Użyłam bazy Artdedco, mapki M3 Eye Shadow nr 604 Inglota, czarnej kredki Maybelline, fioletowej kredki Sensique exotic flower, białej kredki Inglota (soft precision) na linii wodnej, tuszu Hypnose Drama Lancome oraz waniliowego cienia z paletki nr 103 Sensique jako rozświetlacza.


I like this make-up - do you? (blogspot made the colours less vibrant than they were)

I used Artdeco primer, Inglot M3 Eye Shadow in 604, black Maybelline pencil eyeliner, purple Sensique exotic flower pencil eyeliner, Inglot soft precision pencil eyeliner in 34 (on my waterliner), Lancome Hypnose Drama mascara, and vanilla eyeshadow from my Sensique palette in 103 as a highlighter. 





Poza tym wybrałam się (w końcu!) na małe zakupy. Kupiłam na wypróbowanie balsam do ciała I love..., bo Neutrogena się skończyła, a w szafie Sleeka wypatrzyłam ostatnią! paletkę Oh So Special. Tym sposobem trafiła w moje łapki - to było przeznaczenie ;)

Also, I finally found a little time to go shopping. I bought an I love... body lotion because I used up my Neutrogena balm. Having approached the Sleek make-up I saw the last Oh So Special palette and grabbed it immediately. We were destined to be together ;)

22 komentarze:

  1. paletką sleeka nikt się nie oprze!

    OdpowiedzUsuń
  2. też często tłumaczę sobie niektóre zakupy przeznaczeniem :) i czekam na recenzję balsamu. a makijaż bardzo mi się podoba, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż idealny na dzień. :-)

    ech, gdybym zobaczyła gdzieś Sleeka w sklepie od razu bym kupiła, bo zamawiać nie mam ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  4. A cóż to za balsam, bo pierwsze o nim słyszę? Tzn, wydaje mi się, że podobne oglądałam ostatnio w Sephorze, ale nie jestem pewna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na makijaże z OSS, koniecznie pokaż co zmalujesz nią :D
    U nas kosmetyki I love... są chyba w Douglasie i się zawsze nad nimi zastanawiam, bo w sumie ceny maja przystepne

    OdpowiedzUsuń
  6. Maggie, mam ju cztery :D

    Smoky, ciekawe czy przeznaczene postawi na mojej drodze au natyrel :D zrecenzuję balsam jak go trochę poużywam. dziękuję :)

    Badzynko, dziękuję :) ja mam akurat dostęp do superdruga i do Sleeka...

    Kosodrzewino, z tego, co wiem, to tą markę uważa się za tańszy zamiennik TBS i niedawno weszła do Polski, chyba do Douglasa. zrobię recenzję jak trochę poużywam :) zapach ma boski :)

    Motylica, :)

    Lady, na pewno coś się pojawi :) o balsamie napiszę więcej za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta OSS jest super :D.
    A makijaż bardzo ładny, pasuje Ci :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ze Sleeka Au Naturel :)
    Ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zzielona, dziękuję :)

    Lady_flower123, au naturel też kiedyś dopadnę :) dziękuję :)

    MarudaMarudna, cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze paletki bardzo, piękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zazdroszczę! Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. paletę lubię często teraz używam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi sie makijaż, lubie takie kolory :)
    A paletki OSS zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aagniieszka, długo się na nią czaiłam :)

    Sonnaille, :)

    Beauty Wizaz, też pewnie będę często używać :D

    SheWoman, dziękuję :*

    Cat Girl, dziękuję :) a paletka nie jest nie do zdobycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż świetny:) A z Oh So Special jestem prawie pewna ,ze bedziesz zadwowolona, jakos nie umiem sobie wyobrazić że dla kogos to bedzie zła paletka:D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...