środa, 19 października 2011

Paczka od Słomki

Przyszła dziś do mnie jedna z dwóch wyczekiwanych paczek :) Do wymianki ze Słomką doszło tak: Słomka jest, jak my wszystkie, kosmetykoholiczką ;) A że to moja przyjaciółka, chciałam jej podesłać nowości Rimmela. W międzyczasie i ku mojej wielkiej radości Słomka założyła bloga :D I zaproponowała, że mi również coś podeśle. Nie wiedziałam, co znajdę w paczce, a znalazłam same smakołyki - Słomciu kochana, bardzo Ci dziękuję!


Jak wiecie mam hopla na punkcie maseczek - Słomka przysłała mi trzy :) Wkrótce wypróbuję :) 

Odkąd na blogach kusicie nowościami z Essence, kremowe cienie do powiek nie dawały mi spać po nocach. Słomka przysłała mi jeden w cudownym kolorze - 02 Glammy Goes To... Kochana, lepiej nie mogłaś trafić - odcień bardzo mi się podoba :)

Jestem lakieroholiczną a Słomka o tym bardzo dobrze wie :) W paczce nie zabrakło dwóch lakierów z najnowszej LE Sensique - 262 Indian Rose i 265 Sky Over Silk Road. Coś czuję, że jutro któryś z nich wyląduje na pazurach :D

Jeden kosmetyk bardzo mnie zaintrygował. Błyszczyk (Essence, 02 Turn To Lucky), który zmienia kolor w zależności od nastroju? Ciekawe...

I coś, co mnie straaasznie ucieszyło - odsypki dwóch ślicznych pigmentów Inglota (48 i 85). Pamiętam, jak poszłyśmy razem do Inglota w Gdańsku. Ja kupowałam tęczowe cienie, Słomka przypatrywała się pigmentom. Ze względu na długie paznokcie trochę trudno się jej pigmenty słoczowało, więc przyszłam z pomocą, skoro pazurów zapuścić nie mogę ;) Nieźle się wtedy bawiłam, a Ty?

W paczce był również list, ale Wam go nie pokażę ;)


Dziękuję kochana, sprawiłaś mi wiele radości :* :* :*


29 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem błyszczyku Essence. Sama mam ochotę na ten cień w kremie.

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery są fajna :0 Sama mam i już zaniedługo umieszczę swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na makijaż z cieniem i pigmentami ;) Swoją drogą to będziemy musiały zrobić sobie za jakiś czas wymiankę, bo zrobiłaś mi ochote na brytyjskie kosmetyki ;) A i będe miała wymówke czemu tyle spędze czasu w drogeriach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufff, bo już się bałam, że ktoś się tą przesyłką zaopiekuje po drodze. Ale wszystko dotarło, więc jestem szczęśliwa.

    Proszę mnie nie wyzywać od zakupoholiczek, ostatnio dzielnie się powstrzymuję (taaa... po prostu mam dziurę w portfelu ;P).
    Te prezenty i tak wyglądają marnie przy tych, które dostałam od Ciebie :( Nawet żadnego słodycza Ci nie przysłałam.

    I tak: świetnie się wtedy bawiłam, zwłaszcza że to był taki nieplanowany wypad. Moje pazury... dzięki nim nie kupuję kolejnych pigmentów (wspomniana dziura też robi swoje)!

    Niech Ci to wszystko dobrze służy! Czekam na sprawozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki za drugą paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymiankowe paczuszki sa bardzo fajne,ciesza, wiem coś o tym:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten błyszczyk :)
    Zrobisz recenzję?

    OdpowiedzUsuń
  8. maseczki Ava są bardzo fajne i pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to miłego testowania, lakiery ładniutkie!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zoila, ren błyszczyk w istocie jest intrygujący ;) a cień w kremie pewnie będzie mieć jutro swoją premierę :)

    Lady_flower123, a fajne :)

    Lady, jestem za! zróbmy za jakiś czas wymiankę :D

    Słomka, nie wyzywam Cię od zakupoholiczek tylko od kosmetykoholiczek, to zupełnie co innego ;) tyłek i bez słodyczy mi rośnie, więc się nie martw :*

    Stri-lingo, może jutro dojdzie, bo wysyłałyście ze Słomką tego samego dnia :D

    Basiu, o tak, bardzo cieszą :) wymianki to świetna zabawa :)

    MoNii, zrobię :)

    Beauty Wizaz, wiem :) bardzo je lubię :)

    Agnieszko, dziękuję :) testowanie zawsze jest miłe :D

    Lidzia, :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się cieszę, że poznałam nowego bloga :) Muszę sobie w końcu sprawić maseczki Avy ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zajrzę na bloga Słomki. :) Super ta paczuszka. I będą recenzje maseczek, świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa jestem tego błyszczyka, nigdy na niego nie zwróciłam uwagi jak byłam w naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosodrzewino, :D a maseczki Avy polecam, są super :D

    Caathy, :)

    Stri, jeśli masz numer przesyłki, możesz wyśledzić, gdzie obecnie jest :) (http://sledzenie.poczta-polska.pl/)

    Sonnaille, Słomka się ucieszy :) recenzje będą, a jakże :D

    Aagniieszka, trochę go potestuję i skrobnę recenzję :)

    Sunny, :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolory lakierów-super! :):)
    a co do rzęs to zamieniam się natychmiast :D jutro postaram się zrobić zdjęcie bez tuszu jak i z nim. zobaczysz cud metamorfozę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wierzę w zastosowanie tego błyszczyku!! zrób recenzję jak najszybciej!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Daydreamerwoman, mi też się lakiery podobają :D
    ok, to czekam na cudowną metamorfoze :)

    Maggie, recenzja na pewno będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa, dostałam skrzydeł (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolory lakierów mega :) + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Malowana Lala, to dobrze, będziesz pisać, a my będziemy czytać Twojego bloga :)

    Rosalieeve, witaj w moich skromnych prpgach, jest mi bardzo miło :)

    Natalia, prawda!

    OdpowiedzUsuń
  21. O wiesz co może to jakaś nowa kolekcja Miss Sporty która jeszcze nie weszła do Polski, bo kojarzę tylko jednego zgnilaka tej firmy - taki grzybowy brąz, ale chyba zupełenie w nim zieleni nie ma, także wnioskuję że to coś innego:D

    Super paczka, jestem ciekawa jak sie u Ciebie spisze kremowy Essence - ja sie zachwycam moim kremowym z Catrice i chaialam dokupic tez z Essence ale jakoś zaden kolor w 100% mi nie odpowiada jak narazie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kleo, tak mi się wydaje, że to nowa kolekcja. Zobaczymy, jutro kremik będzie miał premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja w tej szmince rimmela czuję się średnio... nie wiem czemu - chyba jest trochę za jasna :) spróbuję się przekonać, ale wolę coś w kolorze moich ust lub kolory ciemniejsze. ten jest za jasny...

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze milo dostawac takie paczuszki, czyz nie? ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ada, szkoda, bo to naprawdę ladny kolorek

    Katsuumi, bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...