wtorek, 25 października 2011

Make-up: 48 & 85 by Inglot :)

Dziś makijaż, w którym główne skrzypce grają dwa pigmenty Inglota. Śliczności te dostałam od Słomki i to Tobie kochana makijaż dedykuję :*. Pamiętam też, że Lady In Purplee chciała taki makijaż zobaczyć - buziak kochana :*. 48 wylądował na ruchomej powiece a 85 - w załamaniu. Zewnętrzny kącik wzmocniłam chłodnym brązem od Rimmela. Na rzęsach wylądował tusz Lancome Hypnose Drama, prezent od Hexxany :) Kreskę zrobiłam żelowym eyelinerem Essence (Berlin rocks), a na usta zaaplikowałam błyszczyk Essence zmieniający kolor w zależności od nastroju, również od Słomki.



A make-up in which two Inglot loose eyeshadows play a major role. I got those beauties from Slomka - hon, this make-up is for you :*. I also remember that our Lady In Purplee requested this make-up :) So, ladies, 48 landed on my lid and and 85 - in my crease. I also applied some brown Rimmel shade in the outer corner. On my lashes you can see Lancome Hypnose Drama mascara, a gift from Hexxana :) Finally, I used Berlin rocks eyeliner and a tint it! lipgloss (from Slomka), both by Essence.

22 komentarze:

  1. Ślicznie wyszło, ale ja chyba nie jestem zbytnio obiektywna bo co nie zmalujesz to mi się podoba :D
    Kreseczka Ci wyszła pięknie, widać, że nabrałaś wprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory idealnie pasują do Twojej urody:):)

    a co do "pkt. 4" to piąteczka! :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreska nadała charakteru :). Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz, pasują Ci te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To dla mnie? Ojej, dziękuję za taki piękny makijażyk :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lady, mi się ten makijaż również podoba :P A kreska na prezentowanym oku wyszła ładniej niż na oku prawym ha ha

    Daydreamer, a wiesz, ja się dobrze czuję w takich kolorkach :)

    Caathy, bardzo mi miło :)

    Zoila, dziękuję :* cieszę się :) ja kreskę dodaję praktycznie do każdego makijażu :)

    Basia, Natalia, dziękuję :*

    Słomka, :*

    Moniaaa, haha, na lewym oku wyszła ładna, na prawym było gorzej... dziękuję :D

    Chanel, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię bardzo pigmenty, szczególnie Inglota, są intensywne - co widać, oraz trwałe przede wszystkim. Ładny, miedziany kolor :) !

    Po długiej nieobecności wróciłam do blogowania, potrzebuję małej pomocy - jeśli nie jest to problemem, chciałabym przeczytać sugestie, o czym ma być następna notka :) .
    Pozdrawiam!
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się bardzo podoba. Zresztą masz tak śliczne oczka, że w każdym makijażu Ci pięknie. :)
    PS. Dziękuję bardzo za słowa wsparcia. Cudownie mieć taką czytelniczkę jak Ty! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fashionablyyy, o tak, na pigmentację nie można narzekać :)

    Aagniieszka, :)

    Sonnaille, dziękuję :) i mi też jest bardzo miło, że pomimo braku wolnego czasu do mnie zaglądasz :*

    PureMorning, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, podoba mi się:) Kiedy ja kupię w końcu Berlin Rocks:D? Tak ładnie pasuje do takich brzoskwiniowych i ciepłych cieni!

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulino, :)

    Kleo, dziękuję :* jak to, jeszcze nie kupiłaś Berlinka? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna kreseczka, podoba mi się w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...