piątek, 21 października 2011

Make-up: Essence, 02 Glammy Goes To...

Łał. Jestem pod wrażeniem. W życiu bym nie pomyślała, że kremowy cień może być taki trwały! Wprawdzie położyłam go na bazę Artdeco, ale jednak. Makijaż noszę już czternastą godzinę; maskara, którą teraz testuję, zdążyła się osypać, ale cienie są nieruszone!
 
Główne skrzypce gra tu cień Glammy Goes To..., w załamaniu i na połowie dolnej powieki wylądował brązowo-różowy cień Sensique z paletki 103. Do tego doszła kreska zrobiona kredką Essence (blue lagoon) i poprawiona granatowym cieniem z mojej nowej paletki Rimmela.
 
Test na trwałość zdany na 6 :) Zobaczymy jak cień sprawuje się jako kolorystyczna baza :)
 
Na ustach błyszczyk Essence zmieniający kolor w zależności od nastroju - jak widać, jest malinowy, kiedy czuję się szczęśliwa i zadowolona :) 

Wow. I'm impressed. This cream eyeshadow is really long-lasting! I applied it to a primer, but still. I've been wearing this make-up for 14 hours now and my eye make-up still looks like it did in the morning (with the exception of the mascara I'm currently testing).
 
As you can see, Glammy Goes To... plays a major role in this make-up. Additionally, I applied a pinkish brown shade into my crease (Sensique glamour palette in 103) and used a blue pencil eyeliner (Essence, blue lagoon), covering it with a navy blue shade from my new Rimmel palette.
 
Well, Glammy... passed the first test :) It remains to be seen if it's a brilliant colour base but I bet it is :) 
 
On my lips Essence tint it! in 02 Turn To Lucky. As you can see, it's kind of raspberry when I feel happy :)
 

28 komentarzy:

  1. Cień wygląda ślicznie, a z niebieską krechą tworzy świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nice one :) widać, że jesteś happy :D jupi!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jaki będzie miał kolor jak będziesz zła ? :) śliczny makijaż i piękna niebieska kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż, niebieska kreska łądnie tu pasuje:) A sam cień - kuuuusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Caathy, cień? o tak :)

    Zoila, cieszę się, że Ci się podoba :)

    Stri, dzięki :* :D

    Summer, ha ha, nawet nie wiem, czy bym pamiętała w złości, żeby spojrzeć w lustro :D

    Kleo, dziękuję :) Cień jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go mam i jestem z niego bardzo zadowolona. na początku myślałam, że nie będzie trwały, bo mam tłuste,opadające powieki, ale okazał się strzałem w dziesiątkę i obecnie jest to najczęściej używany cień w mojej kosmetyczce. Już planuje zakup innych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie ufam kremowym cieniom ;)
    Ale zestawienie jest cudne

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalejesz kochana ostatnio z tymi makijażami. :) Co jeden to ładniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny makijaż, trwałość niezła. w życiu bym nie pomyślała , że cień w kremie i to z esence może być tak trwały. a tak w ogóle to ładna z Ciebie kobieta i uwielbiam Twój uśmiech, takie ciepło bije od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z góry przepraszam, że tak 'sucho' informuję, ale w szafie mam mnóstwo myślę, że fajnych rzeczy, które szukają nowych właścicieli. Są w super stanie i wystawiłam wszystkie po 5zł. Wszystkie ubrania kupione w firmowych sklepach. Po prostu zajrzyj, może coś się spodoba, link w notce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lissa, ja też mam jeszcze jeden kolorek na oku, bo dwa cienie, które mam, są świetne! również mam tłuste i opadające powieki,a tu proszę co za trwałość :)

    Little XXS, dziękuję :)

    Sonnaille, ktoś mi kiedyś tu napisał, że makijaży nigdy dość :D dziękuję :*

    Mlodaa19, dziękuję bardzo :) niesamowicie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak długo ;o wow, no to szał, faktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze piszac ja tez nie, ale sie przelamalam i musze przyznac, ze calkiem pozytywnie mi sie nosi ten sweterek ;) ten musztardowy, jak i rudy to kolory tej jesieni, a ja jakos nadal nie moge sie przekonac : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe połaczenie kolorystyczne :>

    OdpowiedzUsuń
  15. tworzysz ciekawe połączenia kolorystyczne,brawo:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. YoAnka, Basia, dziękuję :) czasami trzeba poeksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że Ci podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słomciu, a Ty jakiś sobie sprawiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  19. Planuje kupić któryś tych cieni z kremie więc super że się u Ciebie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słomka, ja sobie jeszcze na pewno sprawię copper-kowy :)

    Lady, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słomka, ja sobie jeszcze na pewno sprawię copper-kowy :)

    Lady, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jakoś nie mogę się przekonać do cieni w kremie - chyba najzwyczajniej nie umiem go dobrze rozprowadzić na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ada, paluch w ruch i będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Simply, słusznie, jest ładny. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...