wtorek, 18 października 2011

Oczko: fiolet i toffi / EOTD: purple and toffee

Bo byłam ciekawa jak fiolet i toffi będą wyglądać na moim oczku :)

W makijażu użyłam cieni Bow, The Mail i Gift Basket ze sleekowej paletki Oh So Special; fioletowego eyelinera Sleeka, maskary Lancome Hypnose Drama oraz białej kredki Soft Precision Inglota.
 
 
Because I wanted to see if purple & toffee work on me :)

I used Bow, The Mail and Gift Basket shades from Sleek Oh So Special palette, purple Sleek eyeliner, Lancome Hypnose Drama mascara, and white Inglot soft precision pencil eyeliner.

22 komentarze:

  1. cudowne połączenie, choć domyslam się że zdjęcia i tak nie odzwierciedlają rzeczywistości :) Toffi to bym zjadła..

    OdpowiedzUsuń
  2. PS chyba jutro też sobie coś takiego machnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fioletowy liner jest piękny! Ja jak zrobię kreskę innym kolorem niż czarny to mi się wydaje ze wygladam jak dziwadło, a tak mi się takie makijaże podobają! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Caathy, dziękuję :)

    Abscysynko, a tu Cię zdziwię, bo zdjęcia są bardzo bliskie rzeczywistości, aparat tylko nieco rozjaśnił kolorki, ale minimalnie :) a machnij :) i mam nadzieję, że nam pokażesz :D

    Moniaaa, ja zazwyczaj robię czarne albo brązowe kreski, taki fiolet to fajna odskocznia :)

    Aagniieszka, :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne połączenie kolorów :). Lubię fiolet, muszę wygrzebać mój liner z zakamarków szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. MAkijaż to jedno, ale ja wciąż nie mogę się napatrzeć na te Twoje tęczówki :D Prześliczne masz je niesamowicie, a ten makijaż to podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreska ma bardzo ładny kolor. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zoila, dziękuję :* wygrzeb koniecznie!

    Sunny, dziękuję :)

    Yasminello, naprawdę tak uważasz? dziękuję!

    Lady, dziękuję kochana :* do niedawna marzyłam o brązowych oczach, ale te moje naprawdę ładne są :D

    Lissa, :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez Ciebie tak mi się zachciało słodkiego, że napoczęłam miętową czekoladę. W ogóle chyba będę miała jeszcze jedną prośbę zakupową. Przywieziesz mi Dairy Milk Cadbury z Golden Crispami? Ja pierdziele, niebo w gębie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super polaczenie kolorow:) i gratuluje pieknej kreski!
    Widze, ze liner dobrze sluzy:))) bo o to chodzilo!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hexx, dziękuję :) liner dobrze służy :) lubię ten kolorek :D buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. patrzę i patrzę, po czym stwierdzam - ja to się chyba nigdy nie nauczę malować kresek!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...