piątek, 14 października 2011

Essence, colour & go, 24 Underwater. Porównanie z lakierem Catrice.

  • Dostępność: drogerie Natura, Douglas
  • Cena: 5,49 zł
  • Pojemność: 5 ml
  • Kolor: granat z granatowymi iskierkami; na paznokciach wygląda jak krem, jakaś iskierka czasem mignie...
  • Konsystencja: lakier jest dość rzadki
  • Pędzelek: charakterystyczny dla tej serii, fajnie przycięty, wygodny - ja je bardzo lubię :)
  • Krycie: w zasadzie jest to jednowartwowiec, ale ja wolę nakładać dwie warstwy
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: bez większych problemów
  • Trwałość: jak większość lakierów tej serii zaczął odpryskiwać drugiego dnia...
  
  • Availability: Natura, Douglas - Poland
  • Price: PLN 5.49
  • Volume: 5 ml
  • Colour: navy blue with blue sparks; cream finish on the nails, sparks not visible
  • Brush: comfortable
  • Coverage: generally, it's a one-coater but I apply two coats anyway
  • Drying time: standard
  • Removing: no problems
  • Durability: like most of my polishes from this series, it started chipping on the second day after application 

*************************************************************************
24 Underwater ma swojego odpowiednika w siostrzanej firmie Catrice - 350 Hip Queens Wear Blue Jeans! Wydaje mi się, że lakier Catrice ma trafniejszą nazwę :) Poza ceną i pojemnością buteleczki lakiery nie różni NIC. Na pazurach to jedno i to samo :)

24 Underwater by Essence has an exact dupe produced by a sister brand - Catrice. The dupe is called 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!, a better name in my humble opinion. Both varnishes are of the same quality. The only differences are the price and volume of the bottles :)


Bez lampy błyskowej /  No flash

Z lampą błyskową / Flash:
 

34 komentarze:

  1. ale kolorek pasuje do sweterka;P

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Vogue Beauty, :D

    Atqa, Beauty Wizaz, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tym seweterkiem bardzo fajnie się prezentuje ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda troche, że poszli tak na łatwizne, mogli któryś kolor jakoś odrobine zmienić np. dodać drobinki czy coś w tym stylu. Kolor sam w sobie jednak cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Angees, ja często dobieram ciuchy pod lakier, który noszę :)

    Sunny, :)

    Krash, ano nie ma :)

    Lady, masz rację! Ale Wibo/Lovely robią to samo - ten sam lakier w różnych butelkach i różnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Identyczny ! : )
    Będę na to zwracała uwagę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten z Catrice jest równie nietrwały, jak Essence? Kolor idnetyczny, to po co przepłacać, jeżeli kiepsko trzymają się oba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. essence wydaje mi się ładniejszy :-)
    Ale odcień całkiem przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  10. kolory identyczne :) I pasuja do sweterka idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor fajny tylko ta trwałość..

    OdpowiedzUsuń
  12. Julia Natalia, :)

    Caathy, siostrzane marki tak robią, wystarczy spojrzeć na lakiery Wibo/Lovely czy Hean/Sensique

    Zoila, niestety tak - u mnie oba zaczynają odpryskiwać po dwóch dniach :(

    Little XXS, między nimi naprawdę nie ma żadnej różnicy, to ten sam lakier w dwóch butelkach

    Mika, mam troszkę granatowych ciuchów, więc lakier pasuje do sporej części mojej garderoby :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Aagniieszka, no właśnie... z całą serią jest ten sam problem - świetne kolory, kiepska trwałość... na pewno są to lakiery dla osób, które często malują paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  14. lakier ma bardzo ładny kolor:)

    _____________________________________
    w sumie to te piórka robią całe wow, także c=niech już będą :)
    ale fakt, pozostałe rzęsy samodzielnie również byłyby ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor świetny. W połączeniu ze sweterkiem to w ogóle bomba. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie nie widać różnicy !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ew., :)

    Sonnaille, przynajmniej sweterkowi nie było smutno :)

    Maggie, prawda?

    Ewalucja, mi też się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładny kolorek, ale ja teraz się noszę w ciepłych tonach. Tak mnie jakoś naszło.. ;) Ah jak ja lubię kształt Twoich paznokci *_*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nilral, :)

    Abscysynko, NAPRAWDĘ? bo moim zdaniem moje paznokcie są za szerokie... dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę, że Cosnova robi tak jak Pierre Rene - tam też w ofercie My Secret można znaleźć tańsze odpowiedniki PR, bo to ten sam producent :) A lakier jest świetny! Zawsze go sobie oglądam w drogerii (tzn wersję Catrice) i rozmyślam, czy nie kupić, ale mam już tego tyle, że na samą myśl mam poczucie winy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. w kolorze różnicy nie widać, ale jakościowo wolę lakiery Catrice od Essence.

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie nie widać różnicy, a ja mam akurat ten z Catrice. Muszę go w końcu wypróbować.
    A jak tam Twoje pazurki?

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor identyczny!
    Ale jajax3
    pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  24. a., to kup Essenciaka - mniejszy i tańszy ;)

    Wszystko co mnie zachwyca, :)

    Ninnette, mam jeszcze jeden lakier Catrice i trzyma sie u mnie trzy dni, także niewiele więcej niż Essence...

    Słomka, trzytygodniowa terapia NIC NIE DAŁA. Moje paznokcie dalej się łuszczą jak szalone. W końcu nie wytrzymałam i je pomalowałam... przez 2 tygonie używałam nail rescue rimmela, przez tydzień odżywki sally hansen i nic, poprawa zerowa :(

    Majorka, :)

    OdpowiedzUsuń
  25. :( Szkoda. Może rzeczywiście najbardziej szkodzi Ci płyn do mycia naczyń i nieustanne zmywanie? A może dieta albo styl życia. Kurcze zawsze tyle zmiennych...

    OdpowiedzUsuń
  26. Słomka, ech, pewnie wszystko naraz :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...