środa, 19 października 2011

Essence, colour&go, 48 Meet Me Now!

  • Dostępność: drogerie Natura, Douglas
  • Cena: 5,49 zł
  • Pojemność: 5 ml
  • Kolor: moim zdaniem jest to kolor koktajlu jagodowego; wykończenie - to chyba żelek, poprawcie mnie jeśli się mylę :)
  • Konsystencja: lakier jest dość rzadki
  • Pędzelek: charakterystyczny dla tej serii, fajnie przycięty, wygodny - ja je bardzo lubię :)
  • Krycie: na zdjęciach mam dwie warstwy, ale gdzieniegdzie widać jeszcze prześwity...
  • Wysychanie: niestety dość długo schnie
  • Zmywanie: bez problemów
  • Trwałość: zaczął odpryskiwać i łuszczyć się już drugiego dnia :(

Kolor niesamowicie mi się podoba. Powiedziałabym nawet, że jest w ścisłej czołówce moich najulubieńszych kolorów. Dlatego tym bardziej boli mnie ten brak trwałości :(


  • Availability: Natura, Douglas - Poland
  • Price: PLN 5.49
  • Volume: 5 ml
  • Colour: of blueberry coctail (at least in my opinion); I think it's jelly finish - please correct me if I'm wrong
  • Brush: comfortable
  • Coverage: in the pictures you can see two coats; a third one would do no harm.
  • Drying time: the varnish dries annoyingly slowly
  • Removing: no problems
  • Durability: like most of my polishes from this series, it started chipping on the second day after application :(
I simply love this shade. I really do. That's why it makes me so sad that the varnish is of such poor quality :(

22 komentarze:

  1. Kolor śliczny, tylko trwałość zniecheca..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor cudowny! Tym bardziej przykry jest brak trwałości :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam kiepska jakośc lakierów Essence ale kolory piękne. Mnie ostatnio urzekł lawendowy a Twój jest równie piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak a propos trwałości, to Catrice też nią nie grzeszą, a szkoda, bo niektóre kolory są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten kolor... szkoda bardzo tej trwałośći ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolorek :) A używasz top coatów? Może to pomoże

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie przepadam za lakierami z Essence. Denerwuje mnie to, że lakier na paznokciu schnie bardzo długo :(
    Kolor bardzo ładny. Dodatkowo masz ładny kształt paznokci.

    http://kosmetyki-monicii02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor sliczny! ale wg mnie warto poszukac trwalszego odpowiednika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja większe zastrzeżenie mam do czasu schnięcia tych lakierów niż do ich trwałości (ze wspomagaczami potrafię je spokojnie nosić do 6 dni). Muszę zainwestować w jakieś Seche Vite czy inne ustrojstwo.

    A tak w ogóle kolor ładny, taki przykurzony. Znowu kojarzy mi się z jedzeniem, aż czuję, że tyłek rośnie ;P Dobrze, że to tylko owoce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Smoky, :) co do Catrice, wiem o tym, ale to w końcu ten sam producent ;)

    Katalino, Angees, no właśnie :(

    Krzykla, tyle razy sobie obiecuję, że kolejnego c&g nie kupię, ale te kolory zawsze mnie skuszą, a potem za każdym razem zawód

    Lady, z topcoatem się tak słabo trzymał :(

    Natalia, :)

    Monika White, prawda, mogłyby te lakiery szybciej schnąć. dziękuję :)

    Hexx, będę musiała się za jakimś rozejrzeć :)

    Słomka, c&g 6 dni na paznokciach? dla mmnie to nie do pomyślenia. SV też mi chodzi po głowie :D oj tam, ćwiczysz, więc możesz sobie pozwolić na pyszne jedzonko bez martwienia się o tyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beauty Wizaz, szkoda, że cała reszta szwankuje :(

    OdpowiedzUsuń
  12. essence płata nam figle, ma tyle pięknych kolorów, a trzyma tak krótko ;( to boli!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham ten kolor i strasznie żałuję, że jest z serii C&G, bo za nią nie przepadam. U mnie też się krótko trzyma :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, mimo wszystko chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Atqa, ja jestem coraz bardziej do serii zniechęcona; zawsze mam nadzieję, że w nowych kolorach poprawili formułę i zawsze nadzieja okazuje się płonna :(

    Ania, jeśli zależy Ci na trwałości, nie warto...

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolorek! muszę się za czymś podobnym porozglądać - na nadchodzący zimowy sezon będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor, ale ja się boję tych lakierów, kupiłam jeden i się zniechęciłam;/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...