poniedziałek, 14 maja 2012

The Beauty Parlour Scrub Up! Salt Scrub (peeling solny)

Proszę Państwa, przed Wami bardzo fajny produkt!

Peeling solny marki Beauty Parlour wypatrzyłam kilka miesięcy w drogerii Superdrug. Był wtedy w promocji za pół ceny. Normalnie kosztuje 6,99 funtów/330 g.

Produkt mieści się w odkręcanym słoiczku, więc trzeba uważać, żeby do środka nie dostała się woda co, przyznaję, jest bardzo trudne pod prysznicem. Różowy słoik jest miły dla oka i stanowi ozdobę łazienki sam w sobie. Po odkręceniu wieczka naszym oczom ukazuje się żółta maź a nos mile łaskocze przyjemny, słodki zapach.

Napisałam, że jest to bardzo fajny produkt, ALE NIE JAKO PEELING. Drobnoziarnista sól jest bardzo, bardzo, bardzo delikatna i bardzo szybko się rozpuszcza. Masaż, choć przyjemny, jest bardzo krótki; ścieralność - bardzo niska. Dlaczego więc tak lubię ten produkt? A dlatego, że zawiera olej sojowy, pomarańczowy, z paczuli, z goździków, słodkich migdałów, orzechów macadamia oraz witaminę E. Po użyciu skóra jest nawilżona i ślicznie pachnie, nie muszę więc sięgać po żaden balsam. Dodatkowo peeling świetnie sprawdza się do dłoni podczas wykonywania manikiuru. 

UWAGA, ponieważ jest to peeling solny, nie polecam stosowania na podrażnioną/uszkodzoną skórę, czy też po depilacji - chyba się domyślacie, czym to grozi :)

Polecam dla leniuszków jako przyjemnie pachnący nawilżacz pod prysznic :)



Ladies and Gentlemen, may I present a great product!

I bought the salt scrub by Beauty Parlour in Superdrug couple of months ago. It costs £6.99/330 g. 

The scrub comes in a jar so you have to be very careful not to pour any water inside - a difficult thing to do when you're taking the shower. Anyway, the pink jar is nice to look at. It contains yellow substance which smells really great.

I wrote that this is a great product, alas it's not a great scrub per se. The salt is very fine and dissolves quickly so that there is virtually no scrubbing power. Why, then, do I like this product so much? Well, it contains quite a few natural oils and vitamin E; it leaves your skin soft and moisturised so you can skip your body lotion after the shower. The scrub is also great to use on your hands before manicure.

Please note that you should not use this (or any other) salt scrub on irritated/broken skin - I think you know why :)

I recommend this scrub to all of you who want to skip your body lotion after showering :)


Analiza produktu wykonana TYM narzędziem:

Ingredient analysis according to THIS tool:

IngredientFunction ComedogenicIrritationSafety
Sodium chloride Emulsifier
Paraffinum Liquidum Solvent
Antistatic
0 0
Glycine Soja Oil Fragrance
Moisturizer
Emollient
Plant extract
3 0
Glyceryl Stearate SE Emulsifier 3 2
Silica Dimethyl Silylate
Polysorbate 20 Surfactant
Emulsifier
0 0
Parfum Fragrance
Citrus sinensis
Pogostemon cablin
Maris sal
Prunus Amygdalus Dulcis Oil
Macadamia ternifolia Emollient
Tocopheryl Acetate Moisturizer 0 0
BHT Preservative
Limonene Solvent
Fragrance
Hexyl Cinnamal Fragrance
Citronellol Fragrance
Eugenia Caryophyllata Bud Oilno matched results

41 komentarzy:

  1. O! Dla prysznicowych leniuszków! To ja, to ja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam peelingi, które nie są peelingami ;)
      np ten z białą czekoladą isana, co wszyscy kupili a potem psioczyli, że nie zdziera. ja jestem zachwycona ;P
      fajne opakowanie. jedyne peelingi solne to jak dodam soli do kawowego :)

      Usuń
    2. ja nie mam nic przeciwko takim peelingom, o ile mają fajny skład :)

      Usuń
    3. Ja i tak takich typowych peelingów niemal nie używam. A jak już to rzadko, więc mi to jakoś specjalnie nie przeszkadza :) A skoro fajnie pachnie i nawilża, to tym bardziej :)

      Usuń
    4. no właśnie, mam podobnie :P

      Usuń
    5. To kiedy wskakujemy razem pod prysznic i robimy masaż peelingami, które nie są peelingami? Bo ja też to lubię.

      Usuń
    6. przy pierwszej nadarzającej się okazji :P

      Usuń
  2. Peeling, który peelingiem nie jest ... Więc nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię to nawilżenie, które po nim zostaje :)

      Usuń
  3. zawartość olejów faktycznie imponująca, musi przepięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładnie pachnie :) a skład bardzo mnie zdziwił, bo w Superdrugu trudno o fajne składowo kosmetyki :)

      Usuń
  4. dobrze że w innym użyciu się sprawdza a nie jest kompletnie bezużyteczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze przyznam, że już przy zakupie spodziewałam się, że zdzierak to nie będzie :)

      Usuń
  5. ładne zachęcające opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny słoiczek! Nie wyrzucaj go potem :P Ja bym mu jakiegoś zastosowania poszukała, żeby dalej cieszył oko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. najwazniejsze to znalesc zastosowanie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ścieraki, ale ładnie pachnące "nie-ścieraki" też :D

    OdpowiedzUsuń
  9. to jak dla peelingowych leniuszków, to jak znalazł dla mnie :D
    a opakowanie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam na myśli to, że po użyciu tego produktu nie trzeba smarować się jakimś balsamem/masłem :)

      Usuń
  10. O, to z tej firmy co ma takie świetne opakowania? Sama bym taki peeling przygarneła, ciekawie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to z tej firmy :) niestety wycofali te produkty z mojego małego Superdruga :( :( :(

      Usuń
  11. O jakie ładne ma opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. O takie cudeńko chciałabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. opakowanie świetne tylko szkoda, że drobnoziarnisty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słodkie opakowanie i to wszystko tak apetycznie wygląda a jak jeszcze piszesz że pięknie pachnie to jak sobie wyobrażę to aż chce się zjeść :) - lubię mocne ścieranie :) więc nie żal że nie mam do niego dostępu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach nie jest z gatunku "jadalnych", jest raczej kwiatowy :)

      Usuń
  15. Opakowanie urocze :) Sam peeling też wydaje się fajny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki milutki! Ja też bym była za tym, abyś opakowanie jednak sobie zostawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie słodkie opakowania:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...