środa, 23 listopada 2011

TAG: Subiektywny Ranking Przystojniaków

Ten gorrrący TAG przywędrował do mnie od Kataliny. Dziękuję bardzo :* Mamy podobny gust, więc kilku przystojniaków się nam powtórzyło :D

Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś taga.
2. Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
3. Zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.


Moja subiektywna dziesiątka atrakcyjnych facetów:

10. Benicio Del Toro


Lubię jego filmy; lubię jego urodę; podoba mi się sposób, w jaki się starzeje :)


9. Kellan Lutz


Podoba mi się jego chłopięcy, zawadiacki uśmiech :)


8. Ralph Fiennes


Utalentowany; przystojny; ma piękne oczy i uśmiech :)


7. Paul Walker


Widziałyście film "Potęga strachu"? Walker był w nim genialny :) Baaardzo, baaardzo mi się podobał jako ogolony na łyso, szorstki facet. No i te oczyska...


6. Sambor Czarnota


Tak, na mojej liście znalazł się również Polak :) W czasie studiów byłam mocno zadurzona z Samborze przez dobrych kilka miesięcy. Spodobał mi się w serialu "Fałszerze - powrót sfory". Pamiętam, że poważnie rozważałam wycieczkę do Warszawy, żeby zobaczyć go na żywo w teatrze :D


5. Jared Leto

Ten facet jest wszechstronny! Nie dość, że dobry aktor, to jeszcze ma boski głos. Uwielbiam 30 Seconds To Mars, to jeden z moich najulubieńszych zespołów. Do tego Jared jest baaardzo przystojny i ma cudne oczy :)


4. Viggo Mortensen


Uwielbiam filmy z jego udziałem :) Facet ma coś w sobie :)


3. Hugh Jackman


Kolejny dobry aktor o bardzo przyjemnej aparycji :)


2. Julian McMahon

O tak, ten facet to zdecydowanie mój numer dwa. Ma w sobie jakiś magnetyzm; usta wykrojone do całowania... O tak, on bardzo na mnie działa :)


1. Johnny Depp

Johnny'ego kocham niezmiennie i nieprzerwanie od jakiś 10 lat. Mistrz w swoim fachu! Uwielbiam go zwłaszcza we wszystkich "Piratach..." i w "Alicji w Krainie Czarów"; prawdziwe mistrzostwo. Do tego dochodzą cudowne oczy i szelmowski uśmiech i mamy faceta idealnego. Tak poza tym, on się chyba w ogóle nie starzeje!


Do zabawy zapraszam:

Zmykam gotować obiadek, nominowane powiadomię o nominacji wieczorem :)

23 komentarze:

  1. Ooo, jestem nominowana... Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Definitywnie bad boys czyli Benicio, Jared i Julian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle emocji. nie mogę się zdecydować na dziesięciu :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Paul Walker w moim guście:D Reszta średnio. To dowodzi, że o gustach się nie dyskutuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie z tych tutaj Paul Walker i Jared Leto najbardziej sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ralph, Johnny, Viggo i Hugh to także moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się gorąco zrobiło :D Widzę, że również lubimy podobny typ facetów ;) 7 z Twojej 10 uwielbiam :D Postaram się ich nie powtórzyć u siebie ;) I dziękuje za otagowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ralph!!! Gdybym zrobiła top 15 a nie top 10, to zdecydowanie byłby na liście! Do tej pory jak oglądam "Wichrowe Wzgórza" ryczę jak wariatka i przez resztę dnia mam doła. I widzę kilka znajomych twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za otagowanie :* fajna zabawa :) postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym wzięła udział gdyby nie to, że przyzwoitośc wymagałaby wymienienia na pierwszym miejscu własnego męża, a to nieco nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buntowniczko, :*

    Idalio, :)

    Siouxie, o tak, niegrzeczni chłopcy coś w sobie mają :)

    Stri, bardzo jestem ciekawa Twojego zestawienia :)

    Kokosowa-Pannno, stara prawda :)

    Kosmetykoholiczko, :)

    Zoila, to mamy podobny gust w aż 40% :D

    Alice, :)

    Lady, wow, to mamy bardzo podobnt gust :)

    Katalino, a widziałaś "Wiernego ogrodnika"? Wow :) no, po prostu musiałam zawrzeć tych czterech facetów, co Ty, bo ich uwielbiam :)

    Smoky, :*

    Krzykla, jak widać, ja swojego faceta tu nie pokazałam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój numer jeden to również mój numer jeden od wielu lat, ah boski Johnny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieki za otagowanie:D Johnny Deep to też mój numer jeden albo nr dwa :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za otagowanie:)
    Fajna rozrywka i przy okazji moglam sie zrelaksowac:)))
    U mnie faktycznie nieco bardziej muzycznie bo jakos od zawsze muzyka odgrywala i odgrywa duza role.
    Dziekuje za cieple slowa:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Johnny Depp jest genialny:) Kocham go za role w filmie Blow :))))

    OdpowiedzUsuń
  16. ale zabawa :) ja tez się w to wkręciłam. Mr Del Toro - oj tak tak :) o nim zapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Sunny, Messalexa, Julia, Ania, Mężczyzna Wszech Czasów :)

    Kleo, :)

    Aniu, proszę :)

    Hexx, :*

    Suouxie, super, że Ci się zabawa podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...