czwartek, 17 listopada 2011

Perfecta, AgeControl 35+, hydrożelowe płatki pod oczy / hydrogel eye patches

Na wizażu (KLIK) płatki mają świetną opinię. Ja natomiast jestem zawiedziona...

  • Dostępność: drogerie, online; swoje kupiłam w Rossmannie
  • Cena: ok. 4 zł za dwa płatki
  • Konsystencja: ze strony, od której płatki nakleja się na skórę, konsystencja jest żelowa, bardzo lepka - płatki bez problemu przyklejają się do skóry, nie trzeba nieruchomo leżeć
  • Rozmiar: płatki są dość duże, przykryły mi sporą część policzka
  • Wydajność: oczywiście dwa płatki wystarczyły na jedno użycie
  • Podrażnienia: u mnie nie wystąpiły
  • Działanie: dla mnie płatki nie zrobiły nic. Totalnie nic. Nie wygładziły zmarszczek (a mam 25 lat i zmarszczki raczej niewielkie) nawet w najmniejszym stopniu, nie nawilżyły. Nie widziałam żadnej różnicy w kondycji skóry pod oczami przed użyciem i po użyciu. Chociaż może nie miały wystarczającego pola do popisu. Na zdjęciach porównawczych może widać jakieś rozświetlenie, ale chyba stanęłam bliżej lampy czy coś.



Znacie? Lubicie?




These eye patches have really good reviews. Personally, I'm disappointed...

  • Availability: chemists' in Poland; I bought mine in Rossmann
  • Price: around PLN 4 for two patches
  • Consistency: the side you stick to your skin is gel and very sticky - the pathes don't move anywhere regardless of what you do
  • Size: the patches are quite big, they covered a third of my cheeks
  • Irritations: I didn't experience any
  • Effects: none whatsoever in my case. None. The wrinkles were not smoothed (I'm 25 so I don't have many wrinkles and lines), the skin wasn't moisturised. There was no difference in the condition of my skin. Well, maybe I don't have enough wrinkles. PS. You may see some difference in the "before and after" pictures. Well, in the latter picture I must have stood closer to the lamp or something.

12 komentarzy:

  1. Taki pic na wodę. Na pewno nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wykosztowałaś się na darmo :( Tak właśnie marketingowcy zarabiają na konsumentach. Ale z drugiej strony i tak masz śliczna buzię, więc i takich płatków od zadań specjalnych Ci nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie na zdjęciu lekką różnice widać, więc dobrze ze wspomniałaś że to przypadek. Szkoda, że nie podziałały...

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam ich przez kilka dni pod rząd...co wieczór.Później przerwa i znowu.Wtedy widzę efekty. Kupuję przeważnie w promocjach rossmanowskich.Wtedy kosztują ok. 2zł i można kupić sobie tygodniową kurację. Wydaje mi się, że swoje przykleiłaś troszkę na odwrót tzn. węższą część bliżej oka należy umieścić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że słabe...to sie nie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie chciałam napisać, że powinny być przyklejone odwrotnie :) Jak dobrze, ze wypróbowałaś, chciałam nie dalej jak 3 dni temu je kupic.. :)
    Pozdrawiam, Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę te płatki na oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie nie widać jakiejś różnicy, ale też nie widzę, żeby były Ci takie płatki potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zoila, chyba że, jak podpowiada anonimowy gość, zrobi się nimi tygodniową kurację

    Katalino, bardzo dziękuję :* wiesz jak to jest, u siebie widzimy każdą najmniejszą zmarszczkę, nawet jeśli inni ich nie widzą...

    Lady, tak to jest ze zdjęciami robionymi przy sztucznym świetle :(

    Anonimowy, dziękuję za poradę, będę o niej pamiętać :) gapa ze mnie, nie zorientowałam się, że źle je przykleiłam :P

    Kleo, ale chyba na razie nie masz nawet takiej potrzeby :*

    Daria, gapa ze mnie :) anonimowy gość podpowiada, że płatki dają rezultaty, jeśli zrobi się kilkudniową kurację :)

    Sonnaille, ja też na początku przeszłam koło nich obojętnie, ale słyszałam jak jakieś dwie babki zaczęły o nich rozmawiać i z ciekawości się cofnęłam i wzięłam na spróbowanie :)

    Aagniieszka, dziękuję bardzo :* mi nawet takie płytkie linie przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam nie wierzę w moc takich kosmetyków :P
    stawiam przede wszystkim na dobre nawilzenie w codziennej pielegnacji :):)

    a co do studiów. narzekam chyba jak kazdy student, ze duzo obowiazkow, zaliczen, itd, ale masz racje, to piekny czas :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie wierze w takie jednorazowe aplikacje przynoszące jakiś efekt... może przy dużo dłuższym używaniu jest prawdopodobieństwo działania ale po jednej aplikacji nie spodziewam się niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja używam regularnie, 1, 2x/tydz i bardzo je lubię. Traktuje je jednak tylko jako kurację kojąco-nawilżającą po całym tygodniu chodzenia z makijażem czy zarywania nocy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...