wtorek, 14 czerwca 2011

Makijaż (29) / Make-up (29)

Ostatnio nie miałam zbyt wiele czasu na makijaż, ale dziś, mimo pakowania, znalazłam te kilkanaście minut :) Dlaczego się pakuję? Jutro przyjeżdżam do Polski na 9 dni :) Strasznie się cieszę :)

Brwi: kredka Essence
Oko: korektor pod oczy Elf, baza Artdeco, cienie z paletki Sleek (the Oryginal), brązowy żelowy eyeliner Catrice, tusz Lash Blast Luxe Covergirl
Twarz: podkład UNE, korektor Dual Action Rimmela, puder stay matte Rimmela, lip&cheek stain TBS, w charakterze bronzera cienie Wet'n'Wild (próbuję je zużyć)
Usta: błyszczyk Essence XXXL nudes 03 Nude Kiss



I haven't had much time for make-up lately. But today, despite all the packing, I managed to spare several minutes :) Why am I packing? Tomorrow I'm going to Poland for 9 days :) I'm soooo happy :)

Eyebrows: Essence eyebrow designer pencil
Eyes: Elf concealer, Artdeco primer, Sleek (the Original palette) eyeshadows, brown gel eyeliner by Catrice, Lash Blast Luxe mascara by Covergirl
Face: UNE foundation, Dual Action concealer by Rimmel, stay matte pressed powder by Rimmel, TBS lip&cheek stain, Wet'n'Wild eyeshadows as a bronzer
Lips: Essence XXXL nudes lipgloss in 03 Nude Kiss

22 komentarze:

  1. Makijaż bardzo ładny ja bym tylko odrobinę bardziej roztarła przejścia pomiedyz kolorami

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam patrzeć na Twoją buźke :* Ślicznie wyglądasz :) widze że ogarniasz ten eyeliner z Catrice będe musiała sama się za niego porządnie wziąść...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż oczu! Ale te brwi mi trochę kolorem kontrastują, może ciemniejsza kredka? =]

    OdpowiedzUsuń
  4. opos, dziękuję :)

    Yasminello, dzięki za poradę :)

    Lady, dziękuję :* używam go skoro mam a kolor mi pasuje, choć nie jestem z niego megazadowolona

    Natasza, nie zwróciłam na to uwagi, masz rację!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, uwiielbiam Twoje makijaże. Mimo tylu barwnych kolorów nie są "agresywne", ale przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mocniej bym roztarła granice ale bardzo ładne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. holiday, dziękuję :)

    Pretty Liar, dziekuję, miło mi :)

    HaloGosza, ciągle jeszcze nad tym pracuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne dopasowane i połączone kolorki ;) to miłego pobytu tutaj u nas :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż w "moich" kolorkach:)

    Mam nadzieje, że jak przyjedziesz bedzie już czekała przesyłka ode mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż, podoba mi się połączenie tych kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Maggie, dziękuję :) i na pewno pobyt będzie udany, w końcu zobaczę rodzinkę i przyjaciół :)

    kleo, dziękuję :* dam znać, jeśli przesyłka będzie czekać :)

    SheWoman, dziękuję :) lubię tą paletkę Sleeka, pozwala na wykonanie wielu fajnych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kolorki, takie wiosenne :)) wykonanie również super, jedynie brwi bym troszkę przyciemniła i byłoby pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten makijaż;) fajne zestawienie kolorków

    OdpowiedzUsuń
  14. pannajoanna, dziękuję :) następnym razem zwrócę uwagę na brwi :)

    immortal, dziekuję, cieszę się, że makijaż się podoba :)

    Nilral, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż :)
    baw się dobrze w Polsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kokardko, cieszę się, że Ci się podobają :)

    a., dziękuję :)

    Paula, dzięki :* na pewno będę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...