piątek, 29 kwietnia 2011

Ostatnie zakupy / Last haul in Poland

Dziś post na szybko i znikam, mam bardzo zajęty dzień, w domu będę pewnie w środku nocy... Współorganizuję wieczór panieński kuzynki :) Obiecałam wrzucić wczorajsze zakupy. Żelowych linerów z Essence co prawda nie znalazłam, za to w gdyńskiej Naturze natknęłyśmy się na szafę Catrice, więc się pocieszyłam ;) Do tego do wypróbowania tusz MA z Essence, zobaczymy, czy taki świetny, jak piszecie ;) oraz kuracja na skórki, bo wołają o pomstę do nieba.

I'm really busy today as I'm a coorganizer of my cousin's hen party. So let me just show you yesterday's haul quickly. I didn't find Essence gel eyeliners but I did find Catrice's stand so I don't mind. I bought Essence MA mascara to try it. 


Do tego potrzebowałam lekkiej wody toaletowej na lato i bazy pod cienie, bo moja baza Virtual dogorywa:

I also needed a light eau de toilette for the summer and a new eyeshadow base:



W Gdyni na Świętojańskiej jest świetne miejsce: outlet Della Moda Italiana. Sprzedają nowe ciuszki w bardzo atrakcyjnych cenach. Wiadomo, że wiele rzeczy nie jest najlepszej jakości, ale zawsze można coś znaleźć. Ja za te trzy rzeczy zapłaciłam 74,70 zł:

There's a great outlet with Italian clothes in Gdynia. I bought these really cheaply (PLN 74.70):



Ponadto byłam w Orsayu, mam w końcu kartę klubową ;) Idę w tym roku na dwa wesela, więc kupiłam sukienki na wesela i poprawiny. Skusiłam się też na topik:

I'm going to two wedding receptions this year so I bought these dresses. And a top, you know, for summer:


Wiem, że tym razem zaszalałam, ale raz się żyje, co nie?

I know that I bought lots of things altogether but we only live once, right?

26 komentarzy:

  1. Świetne ciuszki, zwłaszcza bluzeczki i 1 sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że raz się żyje. ja wychodząc z domu z mamą by dotrzymać jej towarzystwa, powiedziałam jej że nie kupie żadnych lakierów do paznokci a wróciłam z 5 ;DD Tak to już z nami jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie zakupy spore:D Dopatrzylam sie blyszczyka Catrice w ladnym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzje tego eyelinera z catrice, bo kusi mnie ceną :)
    fajne zakupki

    OdpowiedzUsuń
  5. bez zakupów życie byłoby nudne, trzeba sobie od czasu do czasu porządnie humor poprawić :) świetne zakupy (catrice...!!!), a sukienka w róże po prostu przepiękna, można wiedzieć ile kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chanel, :)

    Mysia, :)

    Aktualnaa, dokładnie :)

    kleo, pokażę wkrótce :)

    pugsilove, recenzja będzie :)

    a., prawda! sukienka kosztowała 130 zł

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudowna ta sukienka w różyczki :) no zakochałam się, a też szukam sukienki na wesele, tyle, że jestem świadkową :P

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja po proszę o słów kilka o nowych pędzlach...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta pierwsza sukieneczka. Też bym sobie taką kupiła. :) Chociaż nie lubie nic co czerwone na ubraniach, ta sukienka ma coś w sobie. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne sukieneczki i ten topik niebieski :)
    Raz na jakiś czas poszaleć trzeba :P :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy, ciekawa jestem Twoich wrażeń z pędzla Catrice, też go niedawno kupiłam i intensywnie testuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. szaleństwo, ale bardzo udane ;)

    dziś doszła paczuszka, dziękuję :*!

    OdpowiedzUsuń
  13. tez mam taki perfum ;) tylko pomaranczowy i polecam !super pachnie ! :D ładny wygląd !;)

    OdpowiedzUsuń
  14. umnie w naturach dostać pędelki to cccuuuud ;/// a ciuszki fajniutkie

    OdpowiedzUsuń
  15. No Kochana szaleństwo ogromne!:) Ciuszki są Cudne!! A kosmetyki mamo już dostałam świra:)Kochana napisz coś więcej o tym eyelinerze:D:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza sukienka cudowna, daj znać jak wszystko się sprawuje, szczególnie pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedawno kupiłam ten sam tusz z Essence pod wpływem opinii, ale nie wiem za co dziewczyny go chwalą, mimo iż nie mam problematycznych rzęs u mnie spisuje się w miarę przyzwoicie dopiero po kilku warstwach.

    OdpowiedzUsuń
  18. holiday in hollywood, ja się w niej zakochałam jak tylko ją zobaczyłam :)

    hawa, potestuję i napiszę :)

    nusiaxx, :)

    Atino, guilty! :)

    gusia, pewnie, że trzeba :)

    Idalio, potestuję i się podzielę swoimi spostrzeżeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paula, o tak :)

    ninette, super, że doszła :)

    aniia, mi właśnie podoba się zapach żółtego :)

    Yasminello, dziękuję :)

    wonder_woman, napiszę po testach :)

    Justynko, mi obie sukienki się podobają :D

    kokosowa-panno, dzięki :)

    lady In Purplee, na pewno dam znać :)

    swirruska,;)

    FASHIONABLYYY, zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...