wtorek, 19 kwietnia 2011

Ogromne zakupy lakierowe / My big nail polish haul

A miałam nie kupować lakierów w Poście... Na swoje usprawiedliwienie dodam, że zachorowałam na kolor niebieski, a takich lakierów miałam jak na lekarstwo, a do tego w drogerii Superdrug była promocja "3 for 2" na produkty Rimmela i Miss Sporty...

Jutro przyjeżdżam do Polski na dwa tygodnie. Jupiii! Strasznie się cieszę:)

And to think that I promised myself not to buy any nail polishes during the Lent... It's just I fell in love with blue varnishes and I had only one of them. Moreover, there was a "3 for 2" promotion in Superdrug on all Rimmel and Miss Sporty products...

Tomorrow I'm going to Poland for two weeks. I'm so happy! :)


Zakupy / Haul:



Sorki za zdjęcie lakierów NYC i Revlon, musiałam zrobić je w pracy, gdzie nie miałam dobrego światła. Lakiery zacznę pokazywać po powrocie, bo nie zabieram ich ze sobą :)

Sorry for the quality of the picture with NYC and Revlon varnishes - I had to take it in a hurry while at work. I'll show you some swatches when I come back  from Poland because I'm not taking the varnishes with me.

21 komentarzy:

  1. Liliowy jest cudowny!
    I pierwszy niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te z Miss Sporty dla mnie najlepsze tzn jesli chodzi o kolor - czytalam ze MS jakosciowa jest niezbyt :/ .

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni niebieski jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjj ta miętówka i liliowy - CUCDNE!

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jakie cuda! zaszalałaś z kolorami, same wiosenne odcienie :D bardzo mnie ciekawi jak blue moon wygląda na paznokciach - z niecierpliwością czekam na pierwsze malunki i... miłego pobytu w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny zestaw:)i ogromnie podobaja mi sie kolory z Miss Sporty♥
    Udanego pobytu w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smieti, ja zauważyłam, że ich jakość zależy od koloru

    Idalio, zielony lakier nie jest miętowy - aparat zjadł kolor, jest to średniociemna soczysta zieleń z drobinkami :)

    A., Hexx, dziękuję, zawsze jest miło :) strasznie tęsknię za Polską :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzecie zdjęcie środkowy lakier - cudny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski lakier Rimmela - CUUUUUUUUDO :) ! Ostatnio udało mi się stworzyć podobny kolor dwoma lakierami - granatowym i białym, bardzo mi się podoba.


    Miłego dnia,
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fioletowy z miss sporty wygląda cudnie i brązik z rimmela

    OdpowiedzUsuń
  11. Yasminello, brąz z Rimmela wygląda w buteleczce jak dupe chanelowskiego paradoxala - w brązowej bazie zanurzone sa fioletowe drobinki :)

    ha! nikt mnie nie potępił, że tak dużo lakierów kupiłam, ale same widzicie, jakie ładne to kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NYC 264 Lincoln Square Lavender <3, także Blue Monn mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. te z MissSporty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kolorki, zazdroszczę pękacza:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie trochę tych lakierów kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ile pięknych kolorów :) Najbardziej zazdroszczę lakierów od Barry M. Szkoda ,że nie są dostępne w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  17. O Rimmelach słyszę same dobre rzeczy, chyba czas wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...