piątek, 15 kwietnia 2011

Szminki podejście drugie :) / Lipsticks, take two :)

Króciutko po założeniu bloga pokazywałam tu swoje szmineczki. Od tego czasu kolekcja nieco się powiększyła (dokładnie o dwie sztuki :)). Niby nieznacznie, ale porobiłam lepsze zdjęcia :) Enjoy :)

Shortly after I started my blogging adventure I showed here my lipsticks. Now my little collection is a little bigger (I own 2 more lipsticks since then) but the pics are better this time :) Enjoy :)

od lewej / left to right: Essence (03 Sparkling Angel), Miss Sporty (034 Lovin' it), Maybelline (150 Rose Sequin), Rimmel (600 Soft Coral), Rimmel (058 Drop of Sherry),   Rimmel (206 Nude Pink)


1. Essence 03 Sparkling Angel

 
Szminka nieco wpadająca w brąz z mnóstwem rozświetlających drobinek. Nie zauważyłam, żeby drobinki wędrowały mi po twarzy. Szmineczka może nieco wysuszać. Trwałość - bez jedzenia i picia około 2 godziny. Cudownie pachnie, jakby kokosowo :)

2. Miss Sporty 034 Lovin' it


Jak na mnie dość żywy kolor (intensywniejszy niż na zdjęciu). Kremowa, bez drobinek. Nie wysusza ust. Trwałość: ok. 3 godziny.


3. Maybelline 150 Rose Sequin


Naturalny kolorek, kremowa szminka. Seria watershine. Nie wysusza ust. Trwałość: ok. 3 godziny.


4. Rimmel 600 Soft Coral


Szminka ma w sobie małe rozświetlające drobinki. Trwałość: ok. 3 godziny. Nie wysusza ust.

5. Rimmel 058 Drop of Sherry


Moja jedyna kremowa czerwień, w rzeczywistości intensywniejsza niż na zdjęciu. Trwałość: ok. 3 godziny. Piękny wiśniowy zapach. Nie wysusza ust.

 
6. Rimmel 206 Nude Pink


Moja ulubiona szminka. Kremowa szmineczka nude z kroplą różu. Cudowna. Trwałość: ok. 3 godziny. Nie wysusza ust.

Słocze na ręce:
od lewej / left to right: Essence (03 Sparkling Angel), Miss Sporty (034 Lovin' it), Maybelline (150 Rose Sequin), Rimmel (600 Soft Coral), Rimmel (058 Drop of Sherry),   Rimmel (206 Nude Pink)

od lewej / left to right: Essence (03 Sparkling Angel), Miss Sporty (034 Lovin' it), Maybelline (150 Rose Sequin)

od lewej / left to right: Rimmel (600 Soft Coral), Rimmel (058 Drop of Sherry),   Rimmel (206 Nude Pink)

Jak widać lubię szminki Rimmela. Mają świetny wybór kolorów a jakość mnie w pełni zadowala. Marzy mi się jeszcze Airy Fairy - odcień, który a Anglii nie istnieje. Muszę na niego zapolować w Polsce :)
I like Rimmel's lipstick. I love their selection of colours and the quality. I would like to have Airy Fairy as well - a shade unavailable in the UK. I'm going to hunt for it in Poland :)

35 komentarzy:

  1. moje malowanie ust zaczyna sie i konczy na carmexie albo jakims innym balsamie . choc ostatnio moje zainteresowanie przyciagaja koralowe pomadki . kto wie moze sie skusze na jakas .

    W Twoim zbiorze szalenie mi sie podoba Rimmel 600 Soft Coral .

    OdpowiedzUsuń
  2. super są ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nude pink i soft coral wyglądają pięknie. z rimmela mam odcień 700 nude (chyba, o ile dobrze pamiętam) i jestem bardzo zadowolona z jakości tej szminki i zawsze kiedy mijam szafę rimmel mam ochotę na soft coral :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to wygląda ponieważ jest to mniej więcej jedna gama kolorystyczna. A co do Airy Fairy to powiem Ci tak pomimo, że mieszkam w Warszawie w najbliższym ross czy też naturze zawsze gdy idę nie ma ich, lub są miziane ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rimmel 206 Nude Pink ma przepiękny kolor chyba polece do sklepu po nią. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Twoje nudziaki są genialne po prostu :) Muszę sobie sprawić jakąś podobną szminkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze, nie wiedziałam, że Sparkling Angel jest taki śliczny! a za 206 rimmelem się rozejrzę, bo szczerze to mnie widziałam takiego odcienia nigdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spora kolekcja:) Wszystkie kolorki są ładne:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z Miss Sporty i Drop of Sherry - śliczności :) Cała kolekcja zresztą śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sama nie wiem, która mi się bardziej podoba. ja chyba też coś napiszę o pomadkach, bo mam kilka super świetnych ;)) jestem bardzo zadowolona ze swojego zbioru, który rozrósł się podejrzanie po filmikach na YT i notkach na blogach ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalejesz:)Jeszcze nie spotkałam się z naprawdę trwałą szminką. Mi nawet tych 3 godz by nie wytrzymały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smieti, ja przez dłuuugi czas uzywałam tylko błyszczyków lub balsamoów ochronnych :)

    Idalio, ja 206 kupiłam w UK...

    stri-lingo, napisz koniecznie :)

    dziewczyny, soft coral jest bardzo fajną wersją koralowej szminki dla mniej odważnych, widziałam kolralową szminkę Rimmela - kolor bardzo intensywny, ja się takich boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a., mam nadzieję, że skusiłam Cię do zakupu :]

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 i 3 najbardziej mi sie podobaja :)):*

    OdpowiedzUsuń
  15. prawie wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieki:)

    Fajne szminkowe podsumowanie. Najbardzeij wpadl mi w oko Sparkling Angel, co za cudo! Musze obadac ta szminke jak bede w Naturze:D Jesli w rzeczywistosci tez tak mocno sie mieni to ja ja chce!

    OdpowiedzUsuń
  17. kleopatre, zdjęcia świecącego aniołka zostało zrobione w ostrym słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę spróbować 206 Rimmel'a. Mam bardzo podobny kolor z tej samej firmy, ale to jeszcze nie jest to. Ta chyba będzie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  19. JUż tyle razy chciałam kupić jakąs szminke Essence, ale te drobiny brokatuu mnie zniechęcają :/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz ładne usta :)
    pierwsza mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnie Rimmela również gości w mojej kolekcji:)A reszta kolorków jest świetna,sama sie w takich kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Soft coral wygląda fajnie,muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tą z Rimmela Nude Pink. Ma niezbyt dobrą trwałość ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj kupiłam Nude Pink świetny kolor

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...