sobota, 9 kwietnia 2011

Nieidealny Perfect Concealer i pomarańczowo-brązowe oczko / Imperfect Perfect Concealer + EOTD

Bardzo bardzo lubię Inglota, zwłaszcza za cienie, akcesoria, pędzle, rozcienczalnik do lakierów. Ale mam w kosmetyczce jeden inglotowski kosmetyk, który mogę określić tylko jednym słowem: bubel. Mowa tu o korektorze Perfect Concealer. 

I really like Inglot's products, especially their eyeshadows, accessories, brushes, nail polish thinner. However, I have one Inglot's product which to me is a total failure: Perfect Concealer.


Jest to korektor na wyprsyki. Absolutnie nie nadaje się pod oczy. Ja doszukałam się tylko dwóch plusów, które go jednak w moich oczach nie ratują: nie zapycha ani nie uczula oraz wygodna forma ołówka. Minusów za to jest mnóstwo:
  • dziwna paleta kolorystyczna (KLIK): ja nie mogłam znaleźć dobrego koloru dla siebie, w końcu kupiłam zbyt jasny
  • jeśli pryszcz nie ma gładkiej powierzchni, korektor to podkreśli a nie ukryje
  • bardzo szybko spływa z pryszcza tworząc wokół niego fosę
  • okropnie się ostrzy ten plastik
  • przy ostrzeniu korektor często się łamie.
The concealer was designed to cover blemishes. You can't use on the under-eye areas. It didn't give me any allergy and I like the form of a thick pencil. And this is it as far as the good sides of this product are concerned. Disadvantages:
  • inadequate colours (CLICK) - none of them matched my complexion and I ended up buying a concealer far too light for me
  • if the surface of a pimple is not smooth, the concealer highlights the pimple instead of covering it
  • it kind of "flows down" and uncovers the pimple in no time
  • it's hard to sharpen
  • when you sharpen it, the concealer tends to break. 

Ogólnie jestem na nie i nigdy więcej nie kupię tego produktu. Miałyście z nim do czynienia?

All in all, I don't like this product as it simply doesn't do the job.

Tu porównanie mojego zbyt jasnego odcienia z dobrze dobranym odcieniem Rimmela: / Here you can see Inglot's concealer compared to Rimmel's one (Rimmel is darker and matches my complexion)


 *****************************************************************
No i mam dla Was pomarańczowo-brązowy makijaż / And today's EOTD:



Użyte kosmetyki / Products used:

Jak Wam się podoba? Na żywo kolorki są dużo intensywniejsze... 

Do you like it? In reality the colours are much brighter...

21 komentarzy:

  1. Rzęski masz poskeljane strasznie, a tak to ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście ten korektor jest strasznie jasny, ciężko takim jasnym odcieniem coś zamaskować, bo kolor to raczej uwidoczni.
    bardzo ładny makijaż :) ten złoty akcent w wewnętrznym kąciku tak ładnie rozświetla całe oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne przejscie dwóch cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie masz posklejanych rzęs... ślicznie, zwłaszcza ta kreska, no i masz piękne brwi.. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż cudowny ;D Dobrze wiedzieć o tym korektorze będę się go wystrzegać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki dziewczyny za miłe komentarze :)
    jestem zła na mój aparat, że zjada kolory strasznie, na żywo ten makijaż dużo bardziej mi się podoba niż na zdjęciach :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wedlug mnie troszkę zadaleko pociągnęłaś ten ciemny brąz a rzęsy wyglądają trochę tak jakby były pomalowane od połowy, ale sama koncepcja makijażu bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. do rzęs rzeczywiście się nie przyłożyłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kuzynka ma ten korektor i pamiętam jak kiedyś u mnie probowałysmy go natemperować, jednym słowem: masakra... Użyłyśmy trzech różnych temperówek i za każdym razem kiepsko szło...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż!! Uwielbiam takie kolorki !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! ;* Ładny makijaż, a produkt faktycznie wydaje się być mało imponujący ;) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lady In Purplee, mi też koszmarnie szło ostrzenie tego korektora, męczarnia wręcz

    Rykoszetko, Kalausia, Anula, Fashion Juley, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również kupiłam ten korektor... No i masakra, nie polecam... w ogóle nie mieścił mi się w żadnych moich największych temperówkach! Poza tym na mojej cerze on strasznie wysychał i zamiast kryć - wręcz się wyróżniał....;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, niestety i ja przejechalam sie na tym korektorze. Kupilam ich kilka w poprzednim roku i bylam zadowolona, swietnie sie temperowal. W tym rok kupilam 2, 1 byl tak tragiczny ze i trzymanie w lodowce nie pomoglo(myslalam ze zle go przechowywali w sklepie,ulegl przegrzaniu i dlatego byl taki miekki i lamiacy sie). Kupilam 2gi w innym miejscu ,byl lepszy ale i tak sie lamie i zle temperuje.

    Teraz szukam czegos podobnego. I nie moge znalezc podobnego odcienia (uzywam najjasniejszego,bodajze nr 43).

    Pozdrawiam,
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może różne partie różniły się właściwościami czy coś...

      powodzenia w poszukiwaniach :) ja jeszcze nie znalazłam korektora idealnego

      Usuń
  15. Ostatnio bardzo polubiłam brązy :) na prawdę bardzo fajnie pomalowane oczka :))
    Też jestem z UK :)
    Obserwuję i jeżeli masz ochotę to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...