środa, 27 kwietnia 2011

Napad na Essence + Essence 25 Glisten up! + ogłoszenie/ Essence haul + Essence 25 Glisten up!

Poluję na żelowe linerki z Essence i na pędzelek do linera. Byłam w trzech Rossmannach i jednej Naturze i nic. Nie znalazłam czego szukałam, więc pocieszyłam się lakierami do paznokci i pędzelkiem kulką. Jestem niepoprawną lakieroholiczką i już nawet przestałam walczyć z nałogiem, bo się nie da... Jutro jadę do Gdyni, może tam znajdę linerki?

I have been looking for Essence gel eyeliners so I have visited four different stores and found nothing. To feel better, I bought some more nail polishes and a brush. I'm such a polishaholic that I can't resist temptation any more...

Nabytki / New polishes:


Zbliżenie na nazwy kolorków / Colours:


******************************************************************
Mam w swoich zbiorkach wycofywany niestety lakierek 25 Glisten Up! Są to śliczne różnokolorowe flejki zatopione w niebieskawej bazie. O ile samodzielnie nie wygląda na paznokciach jakoś szczególnie... 

 Essence colour&go 25 Glisten Up! (beautiful flakies in a blue-ish base) may not look very nice on its own...

 3 warstwy / 3 coats


... o tyle potrafi cudownie odmienić oblicza innych lakierów, np. Miss Sporty 330 green lemon:

...but it can amazingly transform other varnishes, eg. Miss Sporty 330 green lemon:


Skórki oczywiście koncertowo zamalowane, za co przepraszam. Anyway, Kleopatre, która mnie ubiegła z przedstawieniem tego kolorku, pokazała, jak cudownie wygląda on na ciemnych lakierach i zmatowiony (KLIK). Także jeśli macie jeszcze okazję gdzieś go znaleźć, nie zastanawiajcie się długo ;)

Sorry for the cuticles. Anyway, Kleopatre showed us how amazing it looks when layered over dark nail varnishes as well as mattified (CLICK). Shame this beauty will not be available any more...

*******************************************************
Peggy-blu, where are you?

Proszę, odezwij się do mnie dziś do 19.00. Jeśli tego nie zrobisz, stracisz swoją szansę na otrzymanie nagrody pocieszenia.

Okazuje się, że mam czas wysłać paczkę tylko jutro (dwie pozostałe już poszły w Polskę), bo w piątek współorganizuję wieczór panieński i będę bardzo zabiegana. Nie mogę zatem losować kolejnej osoby i czekać na odzew, ale postanowiłam tą sprawę rozwiązać inaczej. Bardzo bym chciała, żeby nagroda trafiła do kogoś, kto rzeczywiście tu zagląda, więc jeśli Peggy-blu nie skontaktuję się ze mną do godziny 19.00, pojawi się tu pewien post. Pierwsza osoba, która pod tym postem napiszę "Chcę", otrzyma nagrodę :) Tyle że musi to być osoba, która wzięła udział w rozdaniu :) Proste i chyba sprawiedliwe, jak myślicie?

24 komentarze:

  1. kurcze, szukałam dziś tego lakieru i nigdzie go już nie ma :) ale za to zdobyłam pędzelek do smoky ;)
    dobrze rozwiązałaś ten problem z rozdaniem. ja już od Ciebie trochę kosmetyków dostałam, więc dam szansę innym na te cudowności, które zamierzasz rozdać ;) szkoda, że peggy-blue zaginęła w akcji, nie wie co ją ominęło...

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak jest z trwałością?
    Ile utrzymują się na paznokciach? Słyszałam,że te lakiery są gorsze niż Multi Dimension z Essence.
    Proszę odp/Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję tylu nabytków :) śliczne kolory wybrałaś,, ja też poluje na ten pędzel, ale znając moją drogerię naturę to go nie będzie..

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana to zaszalałaś:):)kolekcja mega:) ja właśnie też poszukuję tego eyelinera i lipa;/

    OdpowiedzUsuń
  5. a., :)

    instyle, glisten up samodzielnie trzymał mi się tylko 2 dni, a na Miss Sporty 3 dni. Tyle, że ja i tak dość często maluję paznokcie, więc mi to nie przeszkadza

    MissDood, dzięki :) ich lakiery mają naprawdę fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wonder_woman, jak szaleć to szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się wahałam czy wziąć essence czy sensique padło na sensique i jestem zadowolona aczkolwiek byłam w posiadaniu trwalszych lakierów. nie wiem jak to jest w przypadku essence, bo kolory są bardzo obiecujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne.ja preferuje w INGLOCIE.
    ale jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, ten błękit jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nieźle się pocieszyłaś :D
    bardzo sprawiedliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ła super lakierki :D Ja miałam zakupocholizm we krwi ale walczę z nim i nie powiem wychodzi mi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Malootka, u mnie essenciaki wytrzymują 2-3 dni, ale mają fajne kolorki i dość często maluję paznokcie, więc wybaczam :)

    Ally, :)

    kefir+brzdąc, u mnie inglotowe lakiery trzymają się tyle samo, co essence...

    OdpowiedzUsuń
  13. FASHIONABLYYY, Chillie, :)

    Chanel, no to miałam dobry pomysł :)

    Lady In Purplee, lakieroholizm :) dzięki :)

    Cookie, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I jak, odezwała się? Bo jest po 19.00 a posta nie widać :)
    A ja "chcę" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rebellious lady, toż to ma być post z zaskoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo ;)
    Podoba mi się ten pierwszy z lewej na dole.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne lakiery! Ja niestety nigdzie nie mam u siebie Essence, nad czym ogromnie ubolewam ;/
    Najbardziej podobają mi się kolory nr.: 41, 42, 53 i 55 :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne zakupy!!!
    Mnie niestety nie udalo sie upolowac tego lakieru ale...trudno;)
    Pieknie sie prezentujesz i kusisz nim bardzo sugestywnie niczym Anonyme u siebie:D

    Pozdrawiam i zycze mega udanej zabawy!!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje za podlinkowanie:* :)
    Fajnie wygląda na Green Lemon, mnie tez nie przekonuje ten lakier solo na pazurkach, bo jest zbyt przezroczysty:)

    Super zakupy! Ciekawa jestem złaszcza Where is the Party i Trust in Fashion:) Sama przedwczoraj kupilam Irreplaceable i pedzelek o smokey:D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...