piątek, 20 maja 2011

Troszkę inny makijaż :) / Make-up

Zacznę od podziękowania SheWoman za przyznanie mi wyróżnienia Sunshine Award. Jest mi bardzo miło :) W zabawie wziełam już udział. Zapraszam na świetnego bloga SheWoman - ciekawa szata graficzna i interesujące notki :) Zajrzyjcie koniecznie :)

Dziękuję również Chanel za otagowanie mnie tagiem TOP 10. Na niego również odpowiedziałam. Zapraszam na świetnego bloga Chanel - znajdziecie tam m.in. szczere opinie na temat używanych przez nią kosmetyków i dużo ładnych zdjęć :) Zajrzyjcie koniecznie :)

******************************************************************
A ja z pewnym wahaniem pokażę, co tam zmalowałam. Nie jest to oczywiście mój pomysł, tego typu makijaż widziałam na kilku blogach. Chciałam po prostu zrobić "coś innego" i wyszło to:

This is my today's experiment. Of course, it's not my idea, I've seen this kind of make-up on other blogs. Today I felt like doing something different and this is the result:



Na ustach błyszczyk Essence XXXL nudes 103 Nude Kiss

Lips: Essence XXXL nudes lipgloss in 103 Nude Kiss

18 komentarzy:

  1. super - taki makijaz na wiosne/lato . i ta Twoja teczowka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Smieti, dziękuję :) co do mojej tęczówki, zwykle jest niebieskia, ale ostatnio w Blackpool ciągle jest pochmurno i w takie dni moja tęczówka szarzeje... czyż nie jest to dziwne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moje klimaty ale bardzo pozytywne- optymistyczne wrażenie się sprawia takimi żywymi kolorkami w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz w avonie będzie taka promocja, że chyba za 36/37zł będzie można kupić 2 dowolne kosmetyki z serii planet spa! ja pewnie też się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż śliczny. Taki kolorowy ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. No i wyszło cudownie. Tak świeżo,niezwykle ;).Zapraszam do mnie! Nowa notka ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki dziewczyny, cieszę się, że się Wam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy makijaż bardzo mi się podoba. ;-)
    ciekawi mnie ten tusz, który chyba użyłaś do makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. F000U, dziękuję :) recenzja kiedyś się pojawi :)

    burn-it-up, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny makijaż, wygląda tak świeżo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalejesz z tymi makijażami ostatnio, ale bardzo dobrze! Cudnie Ci wyszło i ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lidziu, dziękuję

    Lady, Ty też się rozkręcasz :D dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I znowu świetnie:) Delikatnie ale ciekawie. Podoba mi sie ta podwojna kreska, musze sprobowac czegos takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kolorystyka!
    a jaki ty masz ładny kolor włosków! Taki karmelek!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...