wtorek, 8 marca 2011

Wyróżnienie i konkurs u Hexxany

Dostałam bardzo miłe wyróżnienie od Ooliskaa z TEGO bloga. Bardzo dziękuję!





Zasady zabawy :
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić u siebie logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić link do tych blogów.
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.
A na koniec stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.

Nagroda wędruje dalej do:

I to, co mnie uszczęśliwia:
- spędzanie czasu z ukochanym i przyjaciółmi
- czytanie książek
- tłumaczenie ciekawych tekstów
- zakupy
- pisanie tego bloga:)

_____________________________________________________
Poza tym na blogu Hexxany można wziąć udział w konkursie sponsorowanym przez Vichy:)

Wszystkie szczegóły TUTAJ

______________________________________________________
Kochane kobietki, wszystkiego najlepszego

:)

8 komentarzy:

  1. wiem, ale napisalam ze mozna uzyc jogurtu naturalnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego kobitko ;*:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. OOoo bardzo dziekuje za wyróżnienie:* :)

    Widzę, że to nowa zabawa, nie ta sama co poprzednia?

    OdpowiedzUsuń
  4. oolisko, nawzajem:)

    kleopatre, wydaje mi się, że zabawa królowała jakieś pół roku temu, ale ja otrzymałam kwiatka dwa dni temu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. również życzę wszystkiego najlepszego!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie:)
    Świetny rysunek, od razu powoduje uśmiech na twarzy:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję kochana za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...