sobota, 8 września 2012

Sukienki - wesele i poprawiny

Jak już pisałam, póki co zdjęć na sobie nie mam. Ale ponieważ wyrażacie duże zainteresowanie, znalazłam z Internecie dokładnie te sukienki, które towarzyszyły mi podczas ostatnich rodzinnych uroczystości :)

Z sukienką na wesele miałam niemałe przeboje. Przejrzałam oferty sklepów internetowych, przebiegłam się po wszystkich sklepach w Blackpool i... nie znalazłam niczego, co by mnie satysfakcjonowało. W Polsce przez dwie godziny z obłędem w oczach biegałam po Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, gdzie kupiłam sukienkę w ostatnim sklepie, do którego zajrzałam - Pretty Girl. Sukienka, choć ładna, również nie usatysfakcjonowała mnie w 100%, ale wszystkim się podobała, więc nie było źle.

Co najśmieszniejsze, 98% sukienek, które kupuję na wesela i podobne imprezy (np. 25 lecie ślubu) w mojej rodzinie (od 5 lat mamy przynajmniej dwie takie imprezy w roku, więc co drugą-trzecią kupuję nową sukienkę) pochodzi właśnie z tego sklepu. Podobają mi się i dobrze na mnie leżą :]

Anyways, na wesele kupiłam sukienkę w tym fasonie, ale w kolorze rozbielonej, przybrudzonej lawendy:





Na poprawiny zaś zafundowałam sobie prześliczną, koronkową sukienkę z Asos. Na wesele była troszkę zbyt nieformalna, ale na poprawinach zrobiła furorę :]


Sukienki typu skater dress to mój ulubiony fason; idealnie pasują do figury typu jabłko, którą mam nieszczęście posiadać :( Odcięcie w pasie pomaga ukryć brzuszek, a długość przed kolano eksponuje nogi :) Dodatkowym atutem tej konkretnej sukienki jest cudny chabrowy kolor oraz materiał - kocham koronki :)


I jak, zaspokoiłam Waszą ciekawość choć troszeczkę?

76 komentarzy:

  1. Cudna ta sukienka z poprawin! Śliczny kolor i świetny krój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem w niej zakochana. nieskromnie powiem, że się w niej sobie podobam :)

      Usuń
    2. Ładnemu we wszystkim ładnie :)

      Usuń
    3. dziękuję [rumieni się] :*

      Usuń
  2. Śliczna ta chabrowa! Mnie też czeka latanie po galerii w poszukiwaniu sukienki na wesele koleżanki (a to już za 2tyg!) - w przyszłym tygodniu udam się na łowy, może i mnie coś wpadnie w oko z Pretty Girl :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się pewnie wbiła na wesele w tej z poprawin. Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety by to nie przeszło :( mimo że cudna, troszkę zbyt nieformalna...

      Usuń
  4. ta z poprawin jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta koronkowa jest cudowna!!! Mogłabym taką mieć w kilku kolorach i chodziłabym w nich na zmianę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stąd zamówiłam sobie wczoraj jeszcze jedną o podobnym kroju i w soczystym kolorze fuksji :] ale ciiii, J. nie wie :P

      Usuń
    2. J. to będzie Cię na rękach nosił ;) A w fuksji będziesz wyglądała zjawiskowo :*

      Usuń
    3. oby ;)

      kiedyś bałam się takich kolorów, ale odkąd uspokoiłam trochę naczynka, daję im szansę ;)

      Usuń
  6. Pierwszą trochę trudno mi sobie wyobrazić, bo mimo wszystko mało ją widać na zdjęciu ;) Natomiast druga jest przepiękna! I gdyby tylko była trochę tańsza, to z miejsca bym ją zamówiła! A kolor to mistrzostwo świata dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie Pretty Girl jest troszkę więcej zdjęć, link pod zdjęciem sukienki :)

      powiem Ci, że jak dla mnie sukienka Asos jest warta tej ceny, bo materiał i szycie są naprawdę bardzo, bardzo porządne. jestem ogromnie zadowolona z jakości tej sukienki :) zresztą mam z Asos jeszcze spódnicę i t-shirt, i wszystkie te ciuchy zachwycają jakością wykonania :)

      Usuń
  7. Obie sukienki przepiękne, ale nie na moją figurę, a właściwe na jej brak :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety trzeba fasony pod sylwetkę dobierać. nawet nie wiesz, jak mi się podobają dopasowane do ciała sukienki, ale nie mogę ich nosić, bo pierwsze co widać, jeśli założę taką sukienkę, to brzuch i boczki :( jestem najbardziej okrągła właśnie w tych rejonach

      Usuń
    2. Ale ta pierwsza pięknie dopasowana, więc domniemam, że skoro ubrałaś i nosiłaś, to pięknie wyglądałaś :)

      Usuń
    3. ona tak wygląda, ale to całe marszczenie z przodu właśnie ukrywa wystający brzuszek :) a do tego sukienka jest wykonana ze sztywnego materiału, więc boczków też nie podkreśla :) no i najważniejsze - ma lekki rozporek z tyłu. ja mam raczej latynoski tyłek i jeśli tego typu sukienka/spódnica nie ma rozporka z tyłu, robi mi się na końcu "dziubek" z materiału :P z ilu spódnic ja przez to musiałam zrezygnować! żeby nie było, swoją wydatną pupę lubię :]

      Usuń
  8. obie są ładne, chociaż ta chabrowa bardziej przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie sukienki są prześliczne, na pewno wyglądałaś pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka komplementów usłyszałam, więc nie było źle :)

      Usuń
  10. poprawinowa sukienka jest przesliczna.
    ja zwykle na jakies wieksze okazje wymysle sobie jaka bym chciala miec kiecke i oczywiscie nigdzie znalezc jej nie moge (bo pewnie istnieje tylko w mojej glowie) wiec kupuje cos co niby tez mi sie podoba, ale idealem juz nie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta druga to strzał w 10 !! <333 kocham takie kolory, a dodać do tego koronkę - oh i ah !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego kuję żelazo póki gorące i wczoraj zamówiłam kolejną koronkową skater dress, tylko z krótkim rękawem i paseczkiem, w kolorze fuksji :)

      Usuń
  12. O matko i córko, ja chcę tę drugą sukienkę!<3 Cudna jest, zarówno fason i jak i kolor, normalnie zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że Asos wysyła do Polski :)

      tak poza tym w ofercie sklepu znajdziesz podobną, nieco tańszą sukienkę. też jest z koronki, ma krótki rękaw i pasek. występuje w kilku kolorach :) zamówiłam wczoraj :]

      Usuń
  13. Powiem Ci szczerze, że na Twoim miejscu koronkową wybrałabym na pierwszy dzień! :) Jest naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym tak zrobiła, odstawałabym od reszty kobiet. sukienka nie jest aż tak formalna jak ta pierwsza

      Usuń
  14. Sukienka z Asos genialna, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po raz pierwszy sukienka wywołuje we mnie pragnienie posiadania:D Model z Asos jest rewelacyjny i do tego kolor ♥ Coś w podobnym stylu planuję na Nasz dzień :) jak znajdę oczywiście bo problemem jest biust...a raczej jego nadmiar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że znajdziesz cokolwiek sobie wymarzysz :*

      ja z tej sukienki jestem ogromnie zadowolona, jest rewelacyjna :)

      Usuń
    2. Takie połączenie koronki jest świetne:)
      Mrauuu :))

      Usuń
  16. Ta druga jest absolutnie cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta z Asosa jest po prostu przecudna! Sama mam wielką ochotę na koronkową w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka z asos jest przepiekna, kolor, kroj material, wszystko poprostu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chabrowa sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że Pretty Girl też mnie nieraz wyratowała z opresji. Jeśli chodzi o większe okazje to właśnie tam znajduję sukienkę odpowiednią.
    Ta koronkowa jest przepiękna! Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koronkowa sukienka jest piękna! I ten kolor! Sama chętnie bym taką założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. idę na wesele za 3 tygodnie - już 8 sierpnia kupiłam sobie sukienkę z Asosa, piękną, granatową, koronkową... i prawdopodobnie ukradli mi ją na poczcie :/ na plus muszę asosowi zaliczyć, że bez żadnych problemów, po jednym mailu zwrócili mi pieniądze i dali rabat 10% na następne zakupy, których zapewne dokonam niebawem :) tylko że... nie mam w czym iść :)

    skater dresses są też świetne dla gruszek, bo właśnie pięknie podkreślają talię, a ukrywają biodra i pupę. tylko dla mnie mogłyby kończyć się jakieś 5 cm nad kolanem i byłoby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie :(((( przykra sprawa :(

      ta chabrowa sukienka jest na mnie dłuższa niż na modelce i właśnie kończy się jakieś 5 cm nad kolanem, ale ja dość niska jestem :)

      Usuń
  23. Obie są śliczne, ale że mam słabość do koronek to w niebieskiej zakochałam się od razu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. druga jest cudna,kolor i fason,uwielbiam koronki!

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo wow;) piękne sukieneczki ta ostatnia szczególnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta z asos zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pracowałam w Pretty :) Byłam sprzedawczynią i dekoratorką. I ubierałam 80% miasta na wesela, komunie, studniówki... Co doprowadzało mnie do białej gorączki, bo samej mi podobały się tam szalenie sukienki, ale zniechęcała mnie ta popularność :) Tą liliową, co wybrałaś sprzedawałam mnóstwo razy, w różnych kolorach i ona jest cudowna, bo na każdej sylwetce wygląda prześlicznie. I nie wiem, jak Twój rozmiar, ale jak kupisz kapkę większy to w niej się pięknie mieści brzuszek ciążowy, więc jesteś urządzona, jak będziesz miała teraz jakieś imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię ten sklep, mają piękne sukienki i spódnice. bluzek tam nie kupuję, bo są zrobione z dziwnych materiałów, w których strasznie się pocę... na razie noszę rozmiar 38. w maju wybieram się na wesele, ale na razie ciężko stwierdzić, jak będę wyglądać ;) zobaczymy :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...