niedziela, 9 września 2012

Max Factor, max effect mini nail polish, 18 Cloudy Blue


  • Dostępność: w UK drogerie Superdrug i Boots; w Polsce Rossmann
  • Cena: ok. 20 zł; 3,99 funtów (ja kupiłam 3 sztuki w promocji 3 for 2)
  • Pojemność: 5 ml
  • Kolor: Cloudy Blue to granat z niebieskim shimmerem
  • Konsystencja: w sam raz
  • Pędzelek: malutki, ale wygodny
  • Krycie: czytałam, że lakiery MF nie mają najlepszego krycia, ale przy tym konkretnym egzemplarzu w zupełności wystarczyły mi 2 warstwy
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: bez problemów
  • Trwałość: trzeciego dnia miałam wyraźnie starte końcówki, pojawiły się też mikroodpryski
Jak dla mnie fajny maluszek, ale cena w Polsce przesadzona...



  • Availability: Superdrug, Boots
  • Price: £3.99 (I bought three MF varnishes on 3 for 2 offer)
  • Volume: 5 ml
  • Colour: navy blue with blue shimmer
  • Consistency: just right
  • Brush: small but comfortable
  • Coverage: I have read that MF varnishes require a lot of coats but this one is a classic two-coater
  • Drying time: standard
  • Removing: no problems
  • Durability: it wore off on the tips and started chipping on the third day

66 komentarzy:

  1. Ciekawy kolor, nie mam podobnego w swoich zbiorach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam takiego koloru, podoba mi się i może być fają bazą pod jakieś glittery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pienky, u mnie granatowego w zbioreach malo. 5ml to taka pojemnosc do calkowitego zuzycia;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cos mi stukanie w klawiature nie wychodzi;)

      Usuń
    2. oj tam, każdemu się zdarza :)

      ja mam kilka granatów, ale ten jest jednym z ładniejszych :)

      Usuń
    3. taki soczysty jest. pewnie bede sie mu jutro w bootsie przygladac;)

      Usuń
    4. może poczekaj na promocję :) jak kupować, to taniej ;) polecam tego, polecam dazzling blue, a na blogach podziwiałam też fantasy fire (ale on potrzebuje kolorowej bazy). jak tylko wykończę jakieś lakiery do layeringu, kupię sobie tego ostatniego ślicznotka :)

      Usuń
  4. Kolor burzowego nieba :). Z jakimś brokatowym stworem też będzie nieźle wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, można sobie będzie stworzyć z glitterem kosmos :)

      Usuń
  5. idealny! nie mam jeszcze takiego, a naprawdę coraz bardziej podobają mi się ciemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię ciemne lakiery, bo fajnie wyglądają na krótkich paznokciach, a takie zazwyczaj noszę :)

      Usuń
  6. Rzeczywiście trochę drogi jak na lakier. Ale kolor ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena faktycznie trochę "nie teges" ale sam lakier jest fajny :) Nie lubię tylko tych typowo kremowych bo one niestety bardzo smużą. Ale ogólnie są całkiem fajne. Ten Twój ma bardzo interesujący kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak: trudniej wydać na takiego malucha 20 zł niż 4 funty... a dodatkowo dorwałam 3 lakiery w cenie 2 ;) bez tej promocji chyba bym się na nie nie zdecydowała.

      to chyba najładniejszy odcień granatu, który posiadam :]

      Usuń
  8. Zgadzam się, że cena przesadzona :)nazwa bardzo trafna, bo odcień kojarzy mi się z burzowym dniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Max Factor jest już średniopółkowy, stąd cena adekwatna ;)

      Usuń
  9. Super jest ten metaliczny efekt :) i wszystko się odbija jak w lusterku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ale cena tych lakierów faktycznie jest o wiele za wysoka:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety. dlatego zdecydowanie warto polować na promocje ;) tak jak teraz w Superharm :)

      Usuń
  11. Ja teraz Fantasy Fire kupiłam za 13 zł co i tak wydaje mi się dużo za takiego malucha, ale nie raz to serce rządzi a nie rozum ;)

    Bardzo mi się podoba, może sobie go też kupię póki są u nas promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale fantasy fire to już legenda ;) zdecydowanie dobrze zrobiłaś :] ja mam go w planach :)

      Usuń
    2. niby legenda, ale niestety spodziewałam się dużo więcej po nim

      Usuń
    3. ojej, w takim razie szkoda, że nie spełnił Twoich oczekiwań :(

      Usuń
    4. FF solo rzeczywiście nie powala, ale w kombinacjach z innymi lakierami jest naprawdę fantasy.

      Usuń
    5. na zdjęciach, których się naoglądałam, był fantasy :)

      Usuń
    6. dlatego zrobię do niego kolejne podejście ;)

      Usuń
  12. Bardzo polubiłam te mini lakiery Max Factor:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, ładny jest, ładny ;) Ale kupić nie kupię, ciut za drogo u nas :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolorek, choć niewarty swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor fajny ale ja zaliczyłam same wpadki z lakierami MF więc unikam. Fantasy fire kusił mnie długo ale stwierdziłam, że wybiorę coś innego:)

    Lubię takie odcienie, w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, bo mam 3 sztuki i są niestety nierówne. zwłaszcza pod względem krycia...

      Usuń
  16. piękny! choć krzyczeć mi się chce na takie kolory.. chcę jeszcze lato i neonki :D hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam z wesołych kolorów nie zamierzam zimą rezygnować :)

      Usuń
  17. Kolor cudny ale cena trochę za wysoka.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemny kolorek. Podoba mi się kilka innych z MF, ale cena raczej odstrasza przy tej pojemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny kolor i fenomenalny połysk. Uwielbiam takie odcienie, choć raczej rzadko maluję paznokcie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się nie skuszę, mam podobne odcienie, porządne, a za zdecydowanie mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, bo ja się skusiłam tylko i wyłącznie ze względu na promocję :)

      Usuń
  21. Kocham takie kolory na paznokciach, są eleganckie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojjjjj to kolor zdecydowanie nie mój :) Podobałby mi się, gdyby był jednak trochę jaśniejszy :) Ale to oczywiście kwestia gustu :*

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki połysk! fajnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale to nie jest miejsce na tego typu reklamy. lepiej napisać maila :]

      Usuń
  25. Nie widziałam go nigdy wcześniej, a szkoda bo bardzo chciałabym go zobaczyć w swojej szufladzie ;P Prezentuje się bardzo dobrze jednak nie skuszę się na zakup ze względu na cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czaję się na lakiery z tej serii w promocji w SuperPharmie - 25% zniżki na wszystkie lakiery (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, jak jest promocja, można skorzystać ;)

      Usuń
  27. Mnie się sama buteleczka nie podoba.. A kolor bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...