wtorek, 18 września 2012

Max Factor, max effect mini nail polish, 14 Dazzling Blue

  •  Dostępność: Polska - Rossmann; UK - Superdrug, Boots
  • Cena: 3,99 funtów / ok. 20 zł; ja kupiłam trzy sztuki w promocji 3 for 2
  • Pojemność: 5 ml
  • Kolor: niebieska baza z mnóstwem zielonych drobinek, które pod niektórym kątem mienią się na różowo; wykończenie frost
  • Konsystencja: w sam raz
  • Pędzelek: malutki, ale łatwo się nim manewruje
  • Krycie: satysfakcjonujące krycie uzyskałam po 3 warstwach
  • Wysychanie: w normie
  • Zmywanie: bez problemów
  • Trwałość: zaczął odpryskiwać trzeciego dnia
Lubimy się :)



  • Availability: Boots, Superdrug
  • Price: £3.99; I got 3 varnishes on 3 for 2 promotion
  • Volume: 5 ml
  • Colour: blue base with green and pink shimmer; frost finish
  • Consistency: just right
  • Brush: small but comfortable
  • Coverage: in the pictures you can see 3 coats
  • Drying time: standard
  • Removing: no problems
  • Durability: it started chipping on the third day
I like this shade :)


***
Co jeszcze? Od kilku tygodni jestem zafascynowana cudownym głosem Danny'ego O'Donoghue, wokalisty grupy The Script.

Tylko posłuchajcie:




Kocham ten głos <3

41 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemny błękitek (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) choć szkoda, że wykończenie nie jest kremowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor, ale mi osobiście bardziej przypasowałby w wersji kremowej:) a druga piosenka od jakiegoś czasu dudni w moich głośnikach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja potrafię słuchać utworów the script na okrągło, całymi dniami

      uwielbiam głos Danny'ego :]

      Usuń
  4. Kolor ładny, ale wykończenie frostowe nie do końca mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jaki wzruszający ten drugi teledysk.
    to jest totalnie nie mój kolor, właśnie nałożyłam granat z kiko i się ślinię do swoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nie? ma przesłanie :)

      ja mam właśnie na paznokciach nudziaka z wibo i również się ślinię :]

      Usuń
  6. Oj, niezbyt mi się podoba ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś mi sie nie podoba.. i kolor nie mój.. i wykończenie bardzo nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 warstwy ;o dużo. Kolor również nie w moim stylu ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 3 warstwy jeszcze przełknę, ale powyżej - nie ma bata :]

      Usuń
  9. te lakiery są u nas drogie, miałam miniaturkę z douglasowego box'a i strasznie słabiutko krył:/ z wytrzymałością też słabooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery z tej serii bardzo różnią się między sobą poziomem krycia niestety

      Usuń
  10. nie nie nie nie nie ! tylko nie posłuchajcie! bo znowu będę miesiąc chodziła z piosenką w głowie!
    a lakier ukradnie Ci mój duszek, w nocy kiedy będziesz spała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ukradnie, bo nie znajdzie ;)

      Kochana, muzyka łagodzi obyczaje :P jest dla nas dobra :]

      Usuń
  11. Ha oglądałam go dzisiaj w rossie:D! Ale tak jakoś średnio mi podchodzi..no i ta zabójcza cena u nas:|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, cena tych lakierów jest niestety wygórowana :(

      Usuń
  12. Kolor by uszedł, ale to wykończenie :/
    Frost, brrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie nie kocham frostów, ale niektóre, o dziwo, bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  13. Ja jeszcze nie widziałam frosta który by mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat ten kolor nie jest "mój" ale za to mam Fantasy Fire z tej serii i ten jest absolutnie fantastyczny :D Jednak takie opalizujące "migotki" mają to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest śliczny, podoba mi się :)! Aaaa, też uwielbiam The Script :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Script to zdecydowanie moje muzyczne odkrycie tego roku :)

      Usuń
    2. Ja też ich odkryłam w tym roku, parę miesięcy temu i nadal namiętnie słucham, więc przybijam piąteczkę :))

      Usuń
  16. Lakier taki sobie, ale za to dzięki Tobie pokochałam również The Script. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromnie mnie to cieszy :) ten zespół powinien być bardziej znany niż jest...

      Usuń
  17. A mnie nie zachwycił, jakiś perłowy się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę za bardzo perłowy jak dla mnie,ale kolor przypomina mi wakacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że on też taki raczej niekryjący. Layering wyczuwam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie można nosić go samodzielnie po 3 warstwach :)

      Usuń
  20. Lakier mnie nie zachwycił, ale głos już tak! ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...