sobota, 22 września 2012

So Sweet Blog Award

Słodkie wyróżnienie doszło i do mnie od przesympatycznej Basi8212. Bardzo, bardzo Ci dziękuję. Jest mi niesamowicie miło :* 






Sama pragnę obdarzyć ciasteczkiem:

  • Słomkę - w realu od 7 lat moją drogą Przyjaciółkę, a w sieci blogerkę o ciętym poczuciu humoru i ironicznym stylu pisania. Jaka by nie była długość posta, po dojściu do końca w głowie zostaje myśl "To już?". Można czytać, i czytać, i czytać...
  • Stri-lingę - bo jest jedyna w swoim rodzaju :)
  • Katalinę - bo jest przemiłą i piękną dziewczyną z drygiem do makijażu :)
  • Hexxanę - bo jesteśmy do siebie tak niesamowicie podobne pod wieloma względami :)
  • Basię - bo jest przesympatyczną osóbką. Bardzo przyjemnie się czyta Jej bloga :)
  • Lady In Purplee - bo mimo że nie znamy się osobiście, czuję jakbym znała Ją od lat :)
  • Kleopatre - bo ma dryg i do makijażu, i do zdobienia paznokci (przyznam, że trochę tęsknię za migdałowym kształtem Twoich paznokci :P)
  • Rudą - bo fajnie pisze i ma przepiękną tęczówkę :)
  • BeautyWizaz - bo jest bezinteresowna i ma cudowne włosy
  • Cammie - bo posługuję się cudowną, niemal literacką polszczyzną. Gdyby Cammie napisała książkę, w te pędy pobiegłabym do księgarni :)
  • Atquę - za serię retro i za rzetelne recenzje :)
  • Kosodrzewinę - bo zachęca mnie, by raz na jakiś czas zrezygnować z książek fantasy na rzecz klasyki :)
  • Jamapi - bo Ją lubię i już :)
  • Kartokę - bo jest sympatyczną "gadułą" (w dobrym tego słowa znaczeniu!) :)
  • Siempre la belleza - bo sama potrafi ukręcić sobie kosmetyki (podziwiam!) i dzieli się z nami ciekawymi przepisami :)
  • Malowaną Lalę - bo, jak ja, kocha fantasy :)

35 komentarzy:

  1. :*

    Gratuluję babeczki i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna babeczka. W pełni zasłużona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. wiem, że nie jestem aktywną komentatorką, ale czytam wszystkie posty i bardzo, bardzo podziwiam Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Jejjjjj, dziękuję :*
    I gratuluję babeczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tęsknie za tym pięknym kształtem a'la migdałki paznokci kleo! Ale nie ma wątpliwości - malować to ona umie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :* i...dziękuję bardzo!
    CMOK

    OdpowiedzUsuń
  7. wielkie gratulacje:))Oby tak dalej:*

    OdpowiedzUsuń
  8. och jak Ty wiesz co lubię
    kapkejki mniam :)

    dziękuję Ci bardzo, Ty wiesz zresztą.
    och, jak tylko to skończę i zrobię wszystko, co mogę dla trzech liter przed nazwiskiem i perspektyw na bezrobocie to wrócę i będę, a tak to tylko trochę zajrzałam i pochłonęłam babeczkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łączy nas miłość do kapkejków :)

      wiem, wiem, ściskam kciuki za postępy pracy!!!

      Usuń
  9. Simply, dziękuję! I za babeczkę, i za dobre słowo :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję pięknie:* :) Bardzo jest mi miło:)!!
    PS. A wiesz..myślałam, że Ty jesteś za kwadratowymi nooo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*

      do niedawna byłam za kwadratami, ale mi się totalnie odmieniło :P

      Usuń
  11. Simply, dziękuję pięknie za wyróżnienie :* i oczywiście gratuluję tego, że babeczka dotarła również do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah, i mój wewnętrzny troll oberwał ciastkiem.
    Jest mi niezwykle słodko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ciasteczka :*** I dziękuję pięknie za wyróżnienie ^__^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ pyszne ciasteczko! :D

    Dzięki kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...