piątek, 17 sierpnia 2012

Oliwka Hipp...

... czyli kosmetyk wielofunkcyjny. Stworzona z myślą o dzieciach, uwielbiana przez dorosłych. Dlaczego?

Po pierwsze, świetny skład. Mamy tu cztery składniki: olej słonecznikowy, olej ze słodkich migdałów, witaminę E oraz substancję zapachową. Nie ma konserwantów, barwników, olei mineralnych, substancji pochodzenia zwierzęcego, silikonów. Po drugie, produkt jest łatwo dostępny i względnie tani - kilkanaście złotych za 200 ml.

Oliwka zamknięta jest w plastikowej butelce, więc nawet jeśli ją upuścimy (co zdarza mi się nagminnie, ja wszystko upuszczam), nie ma ryzyka, że się zbije. Produkt jest żółtawy i ma ładny, delikatny zapach.

Zastosowań dla produktu można znaleźć wiele. Ja stosowałam oliwkę na włosy (trochę je nawilżała, ale efektu wow nie było; jednak olej ze słodkich migdałów to nie to w przypadku moich włosów o średniej porowatości), na wilgotne ciało (bardzo dobry nawilżacz!), a także wzbogacałam nią peeling kawowy, żeby miał lepszy poślizg i właściwości pielęgnacyjne. 

Produkt może również być:
  • stosowany do demakijażu
  • bazą samorobnego olejku myjącego lub dwufazówki
  • stosowany do OCM
  • służyć do pielęgnacji paznokci i skórek
  • użyty do masażu
  • dodany do kąpieli w wannie
a zapewne nie wyczerpałam tymi propozycjami wszystkich możliwości :) Polecam!

Znacie? Jak stosujecie?


48 komentarzy:

  1. no fajna:) Ja kupiłam wczoraj oliwkę baby dream:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, ale jeszcze nie używałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. znam ją :) ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię oliwki ale tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja co prawda nie stosuję, ale jak zużyję choć część swoich zapasów, to na pewno ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam, ale kupię jeśli nie stwierdzę że szkoda mi pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ją mam i chwalę sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... skład ma taki ładny, że głupio nie spróbować, ale w moim przypadku tylko na włosy, nie lubię się oliwić gdziekolwiek indziej ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle że to zależy od rodzaju włosa; podejrzewam, że oliwka będzie najlepsza dla włosów o niskiej porowatości

      Usuń
  9. Dasz wiarę, że nigdy jej nie używałam? Ale będę musiała wypróbować gdy już zużyję to co mam. Z resztą to może się teraz stać koniecznością skoro Rossmann chce wycofać olejki z Alterry :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ją bardzo lubię, najbardziej sprawdza się u mnie do ciała i do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to jeden z niewielu uniwersalnych kosmetyków. Używam od dawna a teraz planuje hurtowy zakup, bo lubię mieć zapas:D
    Moja skóra lubi oliwki, bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam, ale pewnie kupię jeśli wycofanie Alterry stanie się prawdą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju, mam nadzieję, że to nieprawdziwa informacja :(

      Usuń
  13. ja mam ogromną ochotę na oliwkę i coś czuję że własnie użyję tą z hipp :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ją mam, skusił mnie fantastyczny skład. Ale jeszcze nie używałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję, że również będziesz zadowolona :)

      Usuń
  15. Znam moje włosy go kochają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, chciałabym, żeby moje włosy też ją kochały... no cóż, do ciała sprawdza się u mnie nienagannie :)

      Usuń
  16. u mnie jest na liście do wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znacie i stosujecie ;). Pierwsza oliwka, po której na moim ciele nie pojawiło się nic niefajnego. Naprawdę godna polecenia :).

    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. do ocm się u mnie nie sprawdziła, używam do włosów - na całej długości na noc, w skalp jedynie wcieram co innego:P włoski są po niej rewelacyjne no i ładnie pachną nie tak jak po almie czy sesie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie w ogóle w stronę ocm nie ciągnie, nie chciałoby mi się prać ręczniczków itp... poza tym nie wydaje mi się, żeby naczynka się z nią polubiły. olejki myjące w zupełności mi wystarczą :)

      Usuń
  19. Nie miałam jeszcze tej sławy ale jest na mojej liście zakupowej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam i jest to mój ulubieniec zamiast balsamowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie oliwka bardzo oszczędza czas :) nakładam jeszcze pod prysznicem na wilgotną skórę, wycieram się i już :) nie trzeba czekać, aż się wchłonie :)

      Usuń
  21. nie przepadam za oliwkowaniem ciała, włosy to inna bajka

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam babmino, czasem wlewam do wanny z gorącą wodą, ładnie nawilży mi ciałko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że bambino zawiera olej mineralny, którego ja unikam :)

      Usuń
  23. Uwielbiam tą oliwkę, od długiego czasu jest moim nr1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stosuję na włosy i do demakijażu :)

    Fajnie tu, obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi bardzo miło, że tak uważasz :) witam w swoich skromnych progach :)

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...