poniedziałek, 12 września 2011

Make-up: Inglot Rainbow Eyeshadows 112R

To chyba moja ulubiona trójeczka z całej palety :) Świetne cienie do smokey - w rzeczywistości ciemniejsze niż na zdjęciach...

Brwi: jaśniejsza kredka do brwi Essence

Twarz:
  • korektor pod oczy Rimmel Match Perfection
  • krem tonujący FlosLek
  • róż w musie (mousse blusher) Dermacolu
  • korektor dream mousse concealer Maybelline
  • puder Stay Matte Rimmela
  • bronzer Rimmela
  • rozświetlacz Manhattan
Oko: 
  • baza Artdeco
  • górna powieka: tęczowa trójeczka 112R Inglota
  • dolna powieka: brązowa kredka Sensique exotic flower; biała kredka Inglot Soft Precision na linii wodnej
  • tusz Lancome Hypnose
Usta: szminka 150 Rose sequin Maybelline




This is probably my favourite rainbow trio :) Perfect eyeshadows for a smokey eye make-up...


Eyebrows: Essence Eyebrow Designer

Face:
  • Rimmel Match Perfection concealer
  • FlosLek tinted moisturiser
  • Dermacol mousse blusher
  • dream mousse concealer by Maybelline
  • Stay Matte pressed powder by Rimmel
  • natural bronzer by Rimmel
  • highlighting powder by Manhattan
Eyes: 
  • Artdeco primer
  • upper lid: Inglot Rainbow Eyeshadows in 112R
  • lower lash line: brown Sensique exotic flower pencil eyeliner; Inglot Soft Precision 34 on the waterline
  • mascara: Lancome Hypnose
Lips: 150 Rose sequin lipstick by Maybelline

12 komentarzy:

  1. kurcze ja się nadal zastanawiam nad tęczami z inglota. Niby są super ale ja ostatnio coś rzadko oczka maluję :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny delikatnyy makijażyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Abscysynko, intensywnie testuję swoją paletkę i widzę, że cienie mają zarówno zalety jak i wady; wkrótce pojawi się recenzja :)

    Chanel, na żywo makijaż był dość cemny, do delikatnego było daleko...

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatny, ale bardzo ładny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie, ja bym dorzucila jeszcze kreseczke:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, ale fakt cieniutka kreseczka by się przydała :) Ciekawa jestem Twojej recenzji, bo zastanawiam się nadkupieniem jeszcze innych kolorów, zamierzasz po krótce też pisać o każdym cieniu czy ogólnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam dziś identyczny makijaz ale z kreseczką wlasnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamilkamilka, na żywo makijaż był ciemniejszy :)

    Stri-lingo, ha ha, tego jeszcze nikt mi nie powiedział :D

    Kleo, dzięki :* nie robiłam kreski, bo na żywo makijaż był dosć ciemny, ale z kreską byłby lepszy :)

    Beauty Wizaz, dziękuję bardzo :) moje oczy są dziwne, czasem szare, czasem niebieskie, jak sobie chcą :)

    Nilral, :)

    Lady, myślałam raczej o ogólnej recenzji, ale jeśli będziesz miała jakieś pytania odnośnie konkretnej trójki, na pewno odpowiem :) a recenzja będzie po prezentacji wszystkich cieni na powiekach, czyli za kilka wpisów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...