poniedziałek, 25 lipca 2011

Makijaż z akcentem na usta :) / Make-up - accentuated lips :)

Mój makijaż w 99% to wyraźne oko i jasne usta, ale pojawiło się kilka sugestii, żebym zmalowała coś odwrotnego. Proszę bardzo :)

Zanim jednak przejdę do makijażu, muszę się wyżalić. Zgubiłam pędzelek do blendowania ze złotej kolekcji Maestro :( Pędzelki mieszkają w swoim etui i często przemieszczają się ze mną z miejsca na miejsce. No i pędzelek niepostrzeżenie się wyśliznął :( Szukałam i w swoim pokoju, i w pracy, i po drodze - nie znalazłam :( Ach, dlaczego nie wypadł mi jakiś mniej potrzebny pędzel? Tego używałam niemal przy każdym makijażu :( W makijażu poniżej oko blendowałam... kocim językiem.


Brwi: jaśniejsza kredka do brwi Essence

Twarz:
  • korektor pod oczy HR magic concealer 01
  • podkład Rimmel Renew & Lift 103
  • róż w musie (mousse blusher) Dermacolu
  • korektor dream mousse concealer Maybelline
  • puder Stay Matte Rimmela
  • bronzer Rimmela
  • rozświetlacz Manhattan
Oko: 
  • baza Artdeco
  • górna powieka: dwa złote i jeden brązowy cień z paletki Storm Sleeka; brązowy żelowy eyeliner Catrice
  • dolna powieka: brązowa kredka Sensique exotic flower; biała kredka Inglot Soft Precision na linii wodnej
  • tusz Sexy Curves Rimmela
Usta: szminka 058 Drop of Sherry Rimmela



I'm not a bright lips person. 99% of my make-ups focus on the eyes. However, since some of you asked for a make-up with accentuated lips, here it is - enjoy :)

Before I describe the make-up, let me moan a little bit. I lost my Maestro gold collection blending brush :( I keep my brushes in a case which I frequently move from one place to another. And the brush just slipped without me noticing :( I searched high and low - in my bedroom, at work, in between; didn't find it :( Why didn't I lose a less important brush? I used this one every day :(  In today's look I had to blend my eyeshadows with... a shadow brush.


Eyebrows: Essence Eyebrow Designer

Face:
  • HR magic concealer 01
  • Rimmel Renew & Lift 103 foundation
  • Dermacol mousse blusher
  • dream mousse concealer by Maybelline
  • Stay Matte pressed powder by Rimmel
  • natural bronzer by Rimmel
  • highlighting powder by Manhattan
Eyes: 
  • Artdeco primer
  • upper lid: two gold and one brown shades from Sleek Storm eyeshadow palette; brown Catrice gel eyeliner
  • lower lash line: brown Sensique exotic flower (pencil eyeliner); Inglot Soft Precision 34 on the waterline
  • Sexy Curves mascara by Rimmel
Lips: 058 Drop of Sherry  by Rimmel (lipstick)

30 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż. Ja preferuję jasne oczy,a wyraźne usta ;) Szkoda pędzelka ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja odwrotnie- jasne usta. Ale muszę przyznać, że piękny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt bardzo ładny ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci pasuje taki "inny" makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż, myślę, że świetny byłby na elegancką kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sunny, dziękuję :) bardzo szkoda :(

    Sonnaille, Beauty Wizaz, Grzee, Chanel, Maggie, Kosodrzewino, FasOla, dziękuję dziewczyny :*

    Malinowy Kuferek, szkoda, że ja na eleganckie kolacje nie jestem zapraszana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna odmiana:) Bardzo ładnie w takim makijażu:) Ja zwykle noszę mocne usta + lekkie oko, ale też lubię czasem odmianę:) Widzę jaki fajny makijaż można wyczarować paletką Storm!

    A pędzelka bardzo szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  8. cień pięknie wydobywa kolor Twoich oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wolę cieńsza kreskę zrobioną eyelinerem i jaśniejsze usta;)
    ale taj też jest ładnie
    +zapraszam do mnie http://soogni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Urban, Yasmninello, Sylvio, dziękuję :*

    Kleo, a można, aczkolwiek Storm jest bardziej do stonowanych makijaży stworzona niż do kolorowych szaleństw :)

    Smoky, bo niebieskie oczy lubią złoto i brąz :)

    Sogni, zazwyczaj bardziej podkreślam oko niż usta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam dzisiaj ten eyeliner z WIBO i nawet sie już pomalowałam :P
    Efekt szału nie robi, bo muszę poćwiczyć, ale i tak mam radochę :P
    Cienami ładnie zagrałaś na tych oczętach swych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę bardzo ładny makijaż! Rzeczywiście, akcent kładziemy na usta, i to one mają kusić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też ostatnio wzięło na usta podkreślone :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne oczko. Kurcze, u mnie Storm się zupełnie nie sprawdził, a u Ciebie taki ładny efekt :).


    Podkreślenie ust - cudo :).
    Chociaż niestety jeszcze nie wymyślono koloru pomadki, który podkreślałby mi usta i wyglądał dobrze ;).

    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. Darioszka, ćwiczenie czyni mistrza :) dziękuję :)

    Nestii, dziękuję :)

    Cookie, :)

    Ruda, ja lubię tą paletkę, choć moją naj naj naj jest sunset :) dziękuję :) życzę powodzenia w poszukiwaniu SZMINKI IDEALNEJ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobasz mi się w takiej wersji! :)
    A zgubienia pędzelka współczuję :(

    OdpowiedzUsuń
  17. zostałaś nominowana ;))
    http://to-be-inspiration.blogspot.com/2011/07/otagowana-make-up-blogger-award.html
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieję, że pędzelek gdzieś się znajdzie :) kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Opos, Paula, dziękuję :*

    a., niestety chyba mogę go spisać na starty :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ladny makijaz i prezentujesz sie bardzo promiennie:-)
    Sama unikam mocnego akcentu na usta ale od czasu do czasu zmieniam zdanie:D

    Lacze sie w bolu odnosnie pedzelka bo wiem jakie potrafi to byc irytujace...
    Mnie jakis czas temu zniknal ulubiony pedzelek z Coastal Scents do kresek....nie moglam tego przebolec.Kiedy zdecydowalam sie na zamowienie to...wzielam kilka sztuk:D zeby bylo na zapas w razie takiego wypadku;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hexx, dziękuję :* od czasu do czasu potrzebna jest odmiana :)
    ja akurat mam teraz inne wydatki, więc nie mogę kupić kilku pędzelków niestety

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twój makijaż z akcentem na usta ;) Masz piękne usta i powinnaś je częściej w ten sposób podkreślać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne kolory moje ihmo :)

    PS: dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią :)

Bardzo proszę o niepozostawiane komentarzy typu: "Fajny blog. Obserwuję i liczę na to samo". Nie reaguję na agresywną autopromocję, więc nie spamuj, a ja nie będę musiała cenzurować :)

UWAGA: komentarze w postach starszych niż 7 dni są moderowane. Zmusił mnie do tego zalew automatycznie generowanych komentarzy, mających na celu reklamowanie różnych stron internetowych.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...